3.👼

112 7 1
                                    

...Možno sa mi trochu začína páčiť K-pop, ale to neznamená, že mám rada BTS. Aj keď musím uznať že sú hott. Bože čo to trepem? Klamem sama seba.
Dobre žeriem ich. Ale inak sa to ani nedalo. Ešte v stredu večer nám vypadla elektrina a tak sme si púštali pesničky. Ja som mala už iba 20% tak pustial pesničky Viki. A jasne, že pustial K-pop. Pustila Anpanman od BTS a hneď tam začala natrasať zadkom (sorrko Viki😅). Ja som ju iba pozorovala a dostala záchvat smiechu. Potom pustial Make it right. Hneď som si ju zamilovala, fakt mega pesnička.
~Time skipe~
Po dvoch hodinách nám konečne naskocila elektrina. Viki si zapla instagram a tam mi začala ukazovať kto je kto (nie ešte som jej nepovedal že som ARMY). ,,Takže Namjoon/RM, Jin, Hoseok/J-hope, Jimin, Teahyung/V, Yoongi/Suga, Jungkook" Ukazovala som postupne a menovala všetkých. No keď som sa pozrela na Viki tak bola smutná a skoro sa rozplaka a ja netuším prečo. ,,Viki čo sa stalo?" ,,Veď už skoro plačeš." Opýtala som sa jej a ona sa na mňa pozrela už s uslzenými očami a smutne si povdychla. ,,Ach ehm no...ešte som ti to nepovedala ale mala som isť na koncert BTS do Španielska a teraz tam nemôžem ísť." Spýtavo som sa na ňu pozrela. Prečo by tam nemohla ísť? ,,Prečo by si tam nemala ísť?" ,,Lebo prišiel ten posratý Korona virus a zavreli všetky letiska aj hranice a zrušili všetky koncerty po celom svete" Povedala smutne a zároveň naštvane. Ja som ju objala a veďela že začal čas na rozveselenie. ,,Viki no vieš mala som v pláne povedať ti to až zajtra ale teraz asi potrebuješ rozveseliť..." Viki sa na mňa pozrela spýtavím a nedočkavím pohľa. ,,No možno sa mi tak trochuzačal páčiť K-pop a som možno tak trochu ARMY" Keď som dohovorila pozrela som sa na Viki. Začala som sa smiať lebo ked si predstavým ako bola este pred minutou v depresiach a teraz má iskricky v očiach a asi ide vybuchnút od radosti. ,,Tak trochu?" Viki sa na mňa pozrala s úškrnom ako keby vedela, že ich úplne žeriem. ,,Dobre žeriem ich, aj ich pesničky" Viki sa zväčšili zreničky asi o 243657687% a začal poskakovať po izbe ako malé decko.
~Vikin pov.~
Bola som fakt v konco z toho že zrušili koncert. No ako mi Y/N povedal že je ARMY tak som na všetok smutok zabudla a začala skackať po izbe. ,,Jupiiiiiii, ja som vedela že sa to raz stane...Bože ďakujem že si mi priviedol kamošku na spravnu stranu" Asi som v tej chvíli musela vyzerať ako idiot ale bola som fakt rada že je Y/N ARMY. No potom na napadlo 'kto je vlasne jej bias?' Veď uz niakeho musí mať. Práve som sa jej isla opýtať no ked som sa otočila pozerala sa na mňa ako na idiota. To sa dalo čakať. ,,No nepozeraj sa tak na mňa a odpovedz mi na jednu veľmi dôležitú otázku..." Ona sa na mňa iba nechápavo pozrala. ,,Kto je tvoj bias?" Y/N si vytiahla mobil a dobre že jej slinka nespadla. Mobil otocila na mňa a tak bol asi ten najviac cute a sexy gift Nmajoona. (Ten kde spieva MIC Drop a usmieva sa tam🥵
,,On hot aj ked sa usmieva to vedia fakt iba korejčania" Povedala Y/N a ďalej  slintala nad Namjoonom. Ja som sa nad tym iba pousmiala. Uz bolo tak 23:30 tak sme si umyli zuby a išli spať.
~Time skipe~
~Y/N pov.~
Prešiel týždeň od kedy nám zavreli školu bolo to fajne akurat cez tie rúska sa nedalo dýchať. Bolo okolo obeda a mi sme dobre že nezomreli od nudy. ,,Ideme sa prejsť?" Opytala sa Viki. ,,Jo možeme" Odpovedala som išla sa obliecť do izby

 ,,Jo možeme" Odpovedala som išla sa obliecť do izby

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

(Maine outfite)

Ako vžy Viki bola oblečená skôr ako ja tak ma už nedockavo čakala pred dverami.

Ako vžy Viki bola oblečená skôr ako ja tak ma už nedockavo čakala pred dverami

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

(Vikin outfit)
A vzali sme si samozrejme rúška.
~O 1 hodinu neskôr~
~Vikin pohľad~
Uz sme sa chystali íst domov kráčali sme po parku ku našemu domu. Von nikdo nebol asi kvôli korone. Uz som videla náš dom keď som náhle zastavila. Y/N na mňa iba nechápavo pozrela. No ja som ju nevnímala. Pohľad som mala na skupine siemich chalanov boli mi strašne povedomí ale nevedela som kde som ich videla. No potm mi to doplo. 'NIE! VEĎ ČO BY TU ROBILI?! NIE NIE TO NIE JE PRAVDA!!!...'

Čausky👼
Asi všetci vieme kto tam bol😅
Ľudkovia fakt ďakujem tým ktorý čítaju tie moje debilinky😉🥰
Zvona sorrko za gram.chyby😁

CMUQ❤

PREČO? /RM~Where stories live. Discover now