6.😊

103 6 0
                                    

~Ráno~
~Y/N pov.~
Zobudila som sa s pocitom, že ma niekto alebo niečo drží. Točila a zistila som, že som mala pravdu. Vedľma mňa bolo a držalo ma to najdokonalejšie aké poznám. Namjoon bol strašne zlatý keď spal. Vyzeral ako malé deco. Priložila som opatrne svoje prsty ku jeho tvári a jemno ho pohladila po líci. Trochu zamrnčal ale nezobudil sa. S pozeraním na neho a hladkaním ho líci som pokračovala asi ešte 3 minúty. No potom otvoril očila a rozospato sa na mňa pozrel. ,,J-ja p-prepáč nechcela som ťa zobudiť." Nevinne som sa naňho pozrela. On sa usmiala a povedal. ,,To je v pohode bolo to celkom príjemné" Usmial sa tým najkrajším úsmevom akým vedel čo mu urobilo jamky v lícach. On ma chce zabiť asi hneď ráno, pomyslela som si. ,,Oh t-tak dobre" Pozrela som na neho zaskočene. Ked som uz vstávala z postele tak som sa pozrela na mobil a bolo práve 7:30. Ja asi fakt nie som normálna keď vstávam tak skoro. Tak aspoň urobím raňajky no.
~Namjoom pov.~
Jasné že som už pred troma minútami cítil že sa na mňa pozerá a hladí ma po líci. Ale bolo to príjemné tak som sa ešte tvaril že spím. No uz som to nevydržal a otvoril oči. Y/N sa na mňa nevinne pozerala a ospravedlňovala sa. Aj ked nevie za čo, veď to bolo najlepšie zobudenie.
Keď sa posadila vedel som že chce vstat z postele. Bolo mi celkom smutno, že tu somnou neostane. No ale nemôžem dať predsa najavo že sa mi páči. No teda asi sa mi páči, veď som ju streto iba včera, ach to je teraz jedno. Už včera to bol cekom risk keď som ju objal večer. Ach dobre fakt je to jedno. ,,Ehm Namjoon ja pôjdem dole urobiť raňajky, je ešte celkom dosť skoro tak kľudne spi ďalej" Z premýšľania ma vytrhol hlas Y/N. Ja som  iba prikývol na súhlas a tváril sa, že som straaašne unavený.
~Y/N~
Keď som zišla do kuchyne tak som chcela urobiť raňajky no niekto ma už predbehol. Samozrejme že to bola naša mama Jin ktorý nieco robil na panvici a hrabal sa medzi korením. ,,Ehm ak hľadaš peper tak ten je na stole. A vlastne prečo si tak skoro hore?" Opýtala som sa Jina ktorý sa zľakol a buchol sa do skrinky na čo som sa zasmiala. ,,Oh ahoj Y/N nevšimol som si ťa a ďakujem. No aaa ved je už 7:30 už teraz som vstal o 20 minút neskôr ako väčšinou vstavam aby som stihol urobit raňajky pre to stádo prežuvavcov" Povedal sarkasticky a zasmial sa a ja s ním. ,,Ale vy ste tu naši hostia takze si nemusel vôbec vstávať ja by som pre vás raňajky urobila." ,,Prosím Y/N som na to zviknutý...keď chceš zajtra nám môžeš urobiť raňajky ty." Ja som sa iba usmiala a prikývla.
~Viki pov.~
Bolo asi 8:00 ked som sa zobudila. Ale ked som sa chcela pohnút z miesta tak som nemohla lebo ma niečo alebo niekto držal. Otočila som sa a uvidela Jimina ako pokojne spí. Božem prečo musí byť taký dokonalí?!. Pomyslela som si. ,,Ja viem že som fešak, no ale je prijemné keď sa na mňa pozeráš." Uchechtol sa Jimin čo ma vytrhlo z premýšľania. Ups tak to som asi pekne pokašľala. ,,Ou j-ja p-prepáč n-nechcela som." Ja trúba preco som sa na neho pozerala? ,,To je v  pphode je celkom príjemné vidieť ťa hneď ráno" Uprimne sa usmial. Počkať počkať Park Jimin mi práve povedal, že je pekné ma vidieť hneď ráno?! Bože keby to bola pravda tak ma nezabija každym jeho dokonalím pohľadom. Ach okej okej Viki ukľudni sa. Kurnik ja sa asi červena až na riti. ,,Ehm asi by sme už mali ísť dole" Jimin iba prikývol a usmial sa.
~Time skipe~
~Y/N pov.~
Uz sme vsetci sedeli za stalo a jedli praženicu. Ja som sedela medzi Viki a Namjoonom. Všetci vyzerali, že sú vyspatý až na J-hopa. Tak som sa opýtala. ,,Hobi vyzeráš byť unavený...ale prečo veď ste s Yoongim mali postel pre dvoch?" Hobi na mňa unavene pozrel a odpovedal. ,,Ja by som sa aj vyspal len tuto Yoongi by sa musel prestať rozťahovať po celej posteli a musel by prestať chrápať." Povedala teraz už podráždene Hobi a vražebdným pohľadom sa pozrel na Yoongiho ktorý sa iba nevynne usmial. Na to Hobi iba pretocila očami a jedol ďalej. Bolo to celkom vtipné.
~Time skipe~
~Jimin pov.~
Všetci sme sedeli na gauči a pozerali niaky film ktorý vybral Tae ale bol maximálne maximálne nudný. ,,Nejdeme si niečo zahrať?" Spýtal sa Kookie. ,,A čo by si chcel hrať?" Opýtal som sa ho. ,,Môžeme si zahrať fľašu" Než sme stihli všetci odpovedať tak Y/N už priniesla fľašu. Zatočila ňou a padlo to na Taeho. ,,Pravda alebo odvaha?" Opýtala sa ho Y/N. ,,Pravda" ,,Si ešte panic?"
Y/N sa ho s úskrnom opýtala. ,,Každy si na strednej aspoň raz užil takze nie"
Povedal s úsmevom Tae.
Takto to pokracovalo asi ďalšiu hodinu. Padli aj niake normalne úlohy a otázky ale niektore boli celkom kruté no. Ale co ine som mohol čakať od chlanov.

Čauky ľudia👋🏻
Jop písala som že dnes nová časť nevijde ale Viki ma dobre ze nie zarezala keby som neurobila dalšiu časť🙄
Tato je dosť kratka ale písem to o 24:00 takže no😉
Sorrko za gram.chyby😅

CMUQ❤

PREČO? /RM~Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt