23😶

102 7 2
                                    


-Ráno-Namjoon-

Zobudil som sa o 5 ráno. Sám neviem prečo. Chvíľu som iba tak ležal no zrazu začala Y/N kričať zo sna.

„Nie! Nechaj ma! Nie! Nie! Nie!" kričala a mykala rukami všade kde mohla.

„Hej Y/N! kľud som tu. Nič sa nestalo. Neboj si pri mne." Pošepkal som jej do ucha keď sa zobudila. Hneď ma objala a rozplakala sa. Vôbec nechápem čo sa deje.

„Čo sa deje láska?" viac som si ju ku sebe pritiahol.

„Snívalo sa mi ako ma niekto uniesol a ty si ma prišiel zachrániť ale zabil ťa:" Ešte viac sa rozplakala.

„Neboj Y/N som tu živý a zdraví. Nikam nejdem a budem tu vždy s tebou." Poviem a pozriem sa do jej uplakaných očí. Dal som jej pusu na čelo.

„Tak tu aj ostaň. Ak sa niekde stratíš tak ťa sama nájdem a za ucho dovlečiem späť na izbu. Nikam nechoď, prosím." Povedala a silo ma objala.

„Rozkaz! Ani sa nepohnem." Zasalutoval som a zasmial sa. Y/N si zívla a ja som ju v tom objatí stiahol naspäť do polohy ľah.

„Tak a teraz spať. Je iba 5 hodín." Rozkázal som a pritiahol si Y/N do objatia.

-o 2 hodiny neskôr-Y/N-

Ten sen bol otrasný. Ten čo ma v ňom uniesol mi pripomínal Hyunjina ale až tak sa ho nebojím aby sa mi zjavoval v snoch.

„Zlatko si pripravená?! Už musíme ísť na raňajky." Zakričal na mňa Joon ktorý už stál pri dverách.

„Už idem!" zakričala som a utekala za ním.

Prišli sme do jedálne a tam už sedeli Viki a Jimin a kŕmili sa ako taký dvaja holúbkovia. Sú spolu strašne zlatý. Ja som si išla ku nim sadnúť a Joon nám išiel pre raňajky.

„Ahojte." Milo som ich pozdravila a provokatívne sa pozrela Viki keďže sedela Jiminovi na nohách. Ona ma obdarovala vražedným pohľadom tak som radšej prestala. Joon mi doniesol croissant s maslo a džemom a sebe cereálie.

„Ďakujem. Tak čo je dnes v pláne?" opýtala som sa ich kým som jedla sladké pečivo.

„Dnes by sme mali ísť znova natáčať. Strašne sa mi tam nechce." Vzdychol si a ja s Viki sme sa zasmiali.

„Veď tam iba hovoríte o tom aké je to vystupovať a tak. Ako nehovorím, že je to nejaká pohodička ale aj tak. Je to ako interview." Povedala Viki a zasmiala sa.

„Tu nejde o to či to je ťažké alebo nie ale to, že sa mi nechce tam vôbec ísť. Neviem ako Jimin ale ja by som dnes ostal v posteli a pozeral filmy." Povedal a unavene Namjoon a pozrel sa na Jimina.

„Nehovorím, že by som si celý deň v posteli neužil a hlavne tu s týmto živočíchom (mrkol na Viki) ale nevadí mi tam ísť je to celkom v pohode." Povedala a presne v ten moment prišli aj ostatný a aj Bang chan a spol. hyunjin na mňa znova hnusne žmurkol a mne sa z toho zdvihol žalúdok. Pršiel ku nám manažér a začal nám hovoriť program na dnes.

„Takže. Dnes máme na programe natáčanie a bude to pekne na dlho tak dúfam, že ste sa dobre vyspali. Prídeme okolo 15:00. dobre naraňajkujte sa a o 9:00 buďte dole pred hotelom." Manažér odišiel a ja som sa súcitne pozrela na Namjoona. Pozrela na mňa ako unavené šteňa čo naznačovala, že sa mu tam vôbec nechce. Jemne som sa usmiala dala mu pusu na líce.

„To dáš neboj." trochu som ho povzbudila a ďalej si vychutnávala svoje raňajky.

-Time skipe-

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: May 30, 2021 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

PREČO? /RM~Where stories live. Discover now