20.❤

75 3 0
                                    

-Y/N-

Už sme sa vrátili z natáčania a Namjoon sa zvalil do postele ako vrece zemiakov a ja s ním. Takto sme boli asi 30 minút až kým mi neprišla na mobil správa. Namjoon spal a jeho by nezobudilo ani tornádo takže som sa pozrela kto sa opovažuje písať mi cez môj drahocenný spánok. Bolo to nijaké neznáme číslo. Rozklikla som to a prečítala si divnú správu.

UNKONW: Tvoj „Namjoonie" nie ej taký anjelik ako si myslíš a o nedlho to zistíš.

Úprimne, nebrala som to vážne lebo viem, že môj Namjoonie je taký anjelik ako si myslím. To sa určite iba niekto nudí. Mobil som zase odložila na nočný stolík, pritúlila sa k Namjoonovi a chcela zase zaspať lenže to by nám do izby nemohli vraziť všetci členovia na čele s Viki a skočiť nám na posteľ.

„Vstávať hrdličky, ide sa cvičiť!" Zakričal Jungkook ktorý zobral Namjoonovi vankúš z pod hlavy čím ho zobudil a začal ho ním byť.

„Jeon Jungkook! Ak s tým hneď teraz neprestaneš tak ti prisahám, že ťa vypitvám a použije ako výplň toho vankúša!" Naštvane zrúkol Namjoon a zobral mu vankúš Jungkook sa zľakol a radšej zliezol z postele.

„Dobre. Tak to boli naštvané slová Kima Namjoona a teraz poďme už konečne do tej posilovne." Pretočil očami Jin a namieril si to do onej miestnosti. Yoongi sa prepchal cez všetkých ku Najoonový ktorého potlapkal po ramene so slovami.

„Neboj chlape, aj ja som mal taký „príjemný" budíček a tiež sa mi nechce." Povedal otrávene Yoongi a išiel za ostatnými do posilovne. Hneď ako sa stratil v dverách tak sa Namajoon znova zvalil do postele.

„No tak to nie. Ide sa cvičiť, vstávaj ty obluda." Zdvíhala som ho z postele hneď ako som sa prezliekla do športového. Namjoon sa neochotne postavil a išiel si prezliecť tričko pri čom som ho s radosťou pozorovala. Obliekol sa a nasmeroval si to von izby pri čom sa mu Falko motal popod nohy.(tvárme sa, že som na Falka nezabudla, teraz tu už bude častejšie.)

„Tá potvora má šťastie. Jemu sa vždy chce a vládze a keď sa mu nechce tak je zlatý lebo spí. V budúcim živote chcem byť pes." Skonštatoval Namjoon a odul líčka. Ja som nad tým iba pretočila očami a potlačila ho do posilovne.

-V posilovni-

Ja a Viki sme bežali na bežiacich pásoch a aj keď sa Viki nezastavili ústa tak som ju nepočúvala a pozerala na Joona ako jeho spotené telo zdvíha činky. Asi všetci vieme, že rád cvičí bez trička takže verte či neverte, bol to najkrajší pohľad na svete. No zrazu mi na tvári pristála jemná facka na prebudenie.

„Vstávať a cvičiť mlada dáma. Nepozeraj tak na Joona lebo ti vybehne slinka. Páni si úchylnejšia ako som si myslela." Zasmiala sa Viki a ďalej pokračovala v behu. Na jej mieste by som nič nehovorila.

„No moja milá. Ja byť tebou tak nič nehovorím. Neviem kto dnes ráno prišiel neskoro lebo mal ranné hrádky." Zaškerila som sa na ňu a ona sklopila červenú tvár a ďalej cvičila.

Konečne sme dobehali. Podľa toho stroja sme zabehli 15km. Utrela som si spotené čelo do uteráka a naliala som novú vodu Falkovi. Potom som sa napila aj ja a s Viki sme si išli ešte len tak pre zábavu zatancovať. Áno, je to celkom luxusný hotel. Má tri poschodia iba pre cvičenie a také debiliny. Zapli sme si GO GO od BTS a začali tancovať ich choreografie. Dali sme tam aj niečo svoja a nebudem vám klamať, boli sme naozaj dobré. No srandy prestali hneď keď sa za nami niekto ozval.

„A, že nevedia tancovať." Za nami stáli všetci chalani a smiali sa ja a Viki sme boli červené asi až na zadku a tak sme si išli pre vody aby sme sa napili.

PREČO? /RM~Where stories live. Discover now