4.💜

106 6 0
                                    

...VEĎ TO SÚ BTS!!!! Kričala som v hlave
~Y/N pov.~
,,Haloooo svet volá Viki" Mávala som jej rukami pred tvárou ale to nepomáhalo. Tak som do nej šťuchla lakťom. No koonečne sa preblarala. Pozerala na mňa ako keby videla ducha. Ja som sa na ňu pozrela WTF pohľadom, fakt som nechápala. Ona iba ukazala na siedmivh chalanov čo stáli asi 30 metrov pred nami. Okej teraz som vyzeraal ja ako keby som videla ducha. OMG OMG VEĎ TO SÚ BTS!!! Kričala som v hlave. Pozreli sme sa na seba a šepotom sme začali pišťať. ,,Jeeeeeeee!!!" (Neviem ako sa píše ked sa piští😅). ,,Ideme si popýtať fotku?" Opýtala som sa Viki a ona iba kývala hlavou na súhlas. Keď sme boli pri nich asi tak na 5 metrov tak si nás už všimli a pozerali sa na nás vydeseným ale aj vďačným pohľadom. Ako ten vydesený pohľad chápem, veď si asi mysli že sme tie strelené fanúšičky ale neviem preco ten vďačný pohľad. Ale vyzerali aj zmetene. ,,Ehm...môžeme poprosiť o fotku?" Viki sa ich opýtqal samozrejme anglicky.(Oki od teraz sa budeme tváriť že všetky rozhovori sú anglicky👌🏻). ,,No ako nemali by sme ale nikto nás nevidí a neradi odmietame fanúšikov, ale potrebujeme pomoc." S Viki sme sa na seba iba prekvapivo pozreli. Veď ako by sme mi mohli pomôcť BTS? ,,No...j-jasne čo potrebujete?" Opytala som sa hanblivo. ,,Neviete kde by sme našli niaky hotel?" Opýtal sa Namjoon. ,,No teraz sú všetky holeti zavrete kvôli Korone, ale ved sú zavreté aj hranice a letiská tak....a-ako ste sa tu dostali? a prečo práve do takej dieri ako je Slovensko?" Viki sa ich prekvapene opytala. Obidve sme sa nemohli ešte stále dostať z toho, že stojíme a rozprávame sa s BTS. ,,Ach no veď jasne zabudli sme. No a, že prečo a ako sme sa tu dostali?" Namjoon sa uvhechtol a tým sa mu ukázali jeho jamky v lícach. No aj asi odpadnem. Ako môžem byť niekto tak cute?! ,,Sme K-pop idoli. Máme vlastné zdroje. A prišli sme tu lebo sme potrebovali prestavku aj ked vieme že je Korona tak sme to proste potrebovali a Seoul je az moc veľké mesto, tak sme prišli tu" Vystevetlili nám. A v tom ma niečo napadlo. Pošepkala som to Viki a ona sa na mňa pozrela pochybným pohľadom. Nemyslím si že s tým budú chalani suhlasiť ale vyzerajú dosť zmetene tak to skúsim. Viki mi na to nakoniec kyvla na súhla. Nadychla som sa a začala hovoriť. ,,Ehm...no... a-asi t-to nie je najlepší n-nápad aleee...a-ak chtece m-môžete prespať u-unás. Máme celkom veľký dom. A-ale asi to nie je dobrý n-nápad." Bože ja som fakt koktala pred BTS?! No a teraz len čakať na odpoveď ale hádam že povedia nie. ,,No veľmi pekne ďakujeme ale...alebo dobre ďakujem, a-ale dufam že máte niaky väčší gauč lebo ako vidíte sme siedmi no a chápete..." Počkať čo práve teraz teraz povedal?!! On povedal že u nás budú spať?!! O.MOJ.BOŽE. Okej okej Y/N hlavne nezačni byť šialená. Pozrela som sa prekvapene a s iskričkami v očiach na Viki a ta vyzera že tiež nemôže uveriť tomu že u nás budú BTS. Pozreli sme sa udivene na nic. ,,Oh dobre okej...fakt som nečakala ž-že budete súhlasiť. Tak poďte." Povedala som a krácala smerom k násemu domu. ,,No popravde sme boli fakt zaskočený že ste nezačali šalieť abo že ste nás nechceli znásilniť" Nasmial Namjoon. Kto povedal že som nerozmýšľala nad znásilnením😏. BOŽE Y/N!! Fuj to, sadni, ľahni!! Nadčím to rozmýšľaš?!! V duvhu som sa prefackala. ,,Ehm...no ja som ARMY síce už asi dva roky ale tuto Y/N je ARMY iba týždeň. A nie sme tie šialené Sasaeng ktore by vás uniesli a potom s vami robili niake zvrhlosti heh" Uchctla sa hanblivo Viki. No ale počkať! Prečo si vybrali práve Slovensko a ako to že nemajú kde bývať? No ako ano je Korona ale musia tu mať predsa niaky apartmán alebo niečo. ,,Ehm aaa prečo ste si vybrali práve Slovesko?" ,,Nooo v podstate to za nás vybrali šípky" Povedal Jimin. Ja som sa na neho pozrela zo zdvyhnutým obočím. ,,Fakt sme potrebovali dovolenku. Tak sme si strihli kto bude hádzať šípkou na mapu a tam kde sa zapichne tak tam pôjdeme. No a hádzal Yoongi a hodil práve na Slovensko a to iste sme urobili ked sme si vyberali mesto kde pôjdeme a je to aj dobre lebo tu sa este tak nerozšíril Korona virus" Ja som sa zasmiala. Takže ďakujem Yoongimu a šípkam, že tu sú BTS. ,,No a ako to, že nemáte kde byvať ako nie, že by nám vadilo že budete u nás ale chápete no" Viki mi zobrala slova z úst. ,,Mali by sme mať tu niekde apartmán ale náš manažer má kľúče a volal nám ze ho zastavili na letisku a ze príde az za tri dni takže tak no..." Majú naozaj šťastie že sme išli okolo.
~DOMA~
,,Takže teraz kde budete spať...môžete spat na gauči tak sa vyspia asi tak traja a máme ešte hosťouskú ižbu kde je postel pre dvoch a ešte su naše izby ale to pochybujem že budete chcieť spat s nami v jednej izbe" Aj ked by to bolo super heh, pomyslela som si. ,,Ale v podstate mám este čas kým pôjdeme spať...takžeee co by ste chceli robiť?"
~Namjoon pov.~
Úprimne najprv som nechcel aby sme spali v jednom dome a nasimi fanynkami ale ked som si uvedomil že by sme asi inak boli bezdomovci na tri dni tak sme to rozbrali. Bol som fakt prekvapený že nás nechceli znásilnit alebo podobné veci. V Kórei je to celkom bežné ale som rád že tu tak nie je. A tie dve boli aj celkom pekné a hlavne tá co je ARMY iba týždeň. Ale ved pockat mi nevieme anich mena ach jaj. Ale dobre najprv sa pytali co chceme robiť. ,,Môžeme si pozrieť niaky film." Navrhol som a pozrel sa na ostatných. ,,Dobrý napad" Vsetci prikyvli. ,,A vlastne mi nevieme ani vaše mená!" Povedal som dievčatám. Tie sa iba zasmiali. ,,Oh jasné bolo by divné keby ste tu spali a ani nevedeli naše mená. Tak ja som Viki a táto príšerka je Y/N." Povedal Viki a zasmiala sa. Y/N sa na ňu urazene pozrela. Ona je zlatá aj ked sa hnevá jej. Bože Namjoon nad čím romýšľaš? V duchu som sa prefackal. Kym som sa ja v duchu fackal Viki zatial zapla film. Pustila niaku slovenskú komédiu s kórejskymi titulkami aby aj nehtie tupela nieco romuzeli (sorrko chalani😊).
~Time skipe~
Komédia sa už skončila. Musim uznať že bola fakt dobrá. Už bolo asi 21:30 a skoro vsetci zívali. To znamenalo že sa asi uz pôjde spať. A to značilo to že sa bude rozdelovať kto kde bude spať. Divčata zatial upratali všetko jedlo co sme mali počas pozerania a mi sme sa s chalanmi dohadovali kto kde a skym bude spať. ,,Je vám jasné že ja budem spať v hosťoukej v posteli však?" Povedal Yoongi. No jasne to sa dalo čakať. ,,Ja budem na izbe s Yoongim" Povedal Hoseok a nechali sa viesť dievčatami do hosťovkej izby. ,,Ja budem na gauči" Prehlásik Jungkook. ,,Aj ja a Tae" Povedal Jin. Okej. No ale kde budem spať ja a Jimin? No počkat diečatá povedali že ešte su volné miesta u nich v izbách. Ale nie veď to predsa bude divné. Ale na zemi spať nemienim. ,,Jimin čo keby sme spali u dievčat v izbách?" Opýtal som sa už polozaspatého Jimina. On sa na mňa prekvapene no trovhu az moc sokojne pozrel. Asi to bolo tou unavou. ,,Nooo ja s tým niaky veľký problém nemám" Pvedla Jimin a čudne sa uškrnul. Okej to je divné ale teraz sa tym zaoberat nejdem. ,,Okej a s ktorou chces byť v izbe?" On ani na chvíľu nezaváhal a hned odpovedla. ,,S Viki!" Prehlasil a siroko sa usmial. Že by sa nám niekto zamiloval? To je teraz jedno, takze ja spím v izbe s Y/N. Uprimne vôbec mi to nevadí. Je naozaj pekná a strašne roztomilá. Bože Kim Namjoon uz zase?! Znova som sa v duchu prefackal.
,,Tak a kde spíte vy?" Ozval sa zamnou tichy a trochu unavený hlas. Podľa toho som usúdil že sa ozvala Viki. ,,No Jin, Tea a Kook spia na gauči a ja a Jimin spime s-s vami v i-izbách." Trochu som sa zakotal. No fakt úžastné Namjoon.

Hi👋🏻
Ako prve sa chcem ospravedlnit za túto čast asi nie je podľa vašich predstav no ale aj tak dufam že ste si ju užili😅
Znova sorrko za gram.chyby🥰

CMUQ❤

PREČO? /RM~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin