15.👫

88 3 0
                                    

~Ráno~
~Joon~
Otvoril som oči, naskytol sa mi pohľad na moje dve zlatíčka. Falko bol medzi mnou a Y/N, schúleny v kĺbku a zlato spinkal. Y/N bola otočená tvarov ku mne. Pokojne spala a jej krásne hnedé vlasy jej padali do tvare. Dnešok bude parádny. No teda večer. Dnes ideme s Y/N na rande. On o tom este nevie ale dozvie sa to v ten pravy čas. Len este pred tým musím niečo vybaviť.
Vytrepal som sa z poslete, potichu odysiel z izby a tie dve príšerky som nechal este spať.
Vošiel som do kuchyne a tam prekvapivo nebol Jin ale...Yoongi?!
Okej wow.
,,Ahoj Yoongi. Wow nečakal som, že vstanes najskôr heh." Zasmial som sa a sadol som si za stôl. Zrazu sa predomnou objavili palacinky a káva. Prekvapene som posrel na Yoongiho.
,,Ty si same prekvapenie." Povedal soma a pustil sa do palaciniek.
,,Nie si sám kto je prekvapený. Neviem asi som zle spal heh. No vlastne moc sa mi nechce odýsť. Je tu pekne a Viki a Y/N som si obľúbil." Povedal a odpil si z kávy.
,,Ja viem aj pre mňa bude tažké odýsť od Y/N ale musíme. Budú mi chybať obidve." Povedal som smutne. Po asi 15 minútach sme uz sedeli všetci v kuchyni.
,,Tak okej ľudia. Najedzte sa a o 11:00 buďte v telocvični." Povedal som a odyšiel si čítať do izby. Po 5 minutach prišla do izby Y/N a s Falkom. Falkom vyškočil na postel a začal ma olyzovať. Začal som sa smiať.
,,Hah čo čítaš?" Opýtala sa ma Y/N a ľahla si ku mne.
,,Ani neviem heh. Ehm počuj dnes večer mám pre teba prekvapenie tak sa niak pekne obleč." Povedal som a usmial sa. Ona sa na mňa prekvapene pozrela.
,,A to som si čím zaslúžila?" Opýtala sa ma a zasmiala sa tým jej zlatým smiechom.
,,Za to, že si." Povedal som a dal jej pusu na nos.
,,Milujem ťa Joonie." Povedala, pobozkala ma a ja som jej to oplatil. Ľahla si na mju hruď.
,,Aj ja teba zlatik." Povedal som a chcel som ju znova pobozkať lenže medzi nás skočil Falko. Obydvaja sme sa zasmiali.
,,Áno, áno aj teba ľúbime príšerka." Zasmial som sa a pohladkal ho. Hneď po Y/N to je tá najviac cute vec v tomto dome. Nachvíľu sme zaspali no potom ma prišli zobudiť chalani, že máme trening. Lenže tak zobudili aj Y/N, tak sme vstali obidvaja a aj s Falkom sme išli do telocvične.
~Po treningu~
Pfuuuu. Ľahol som si na postel a zavrel oči. Dnešný tréning bol naozaj náročný. Po chvíli prišla Y/N a ľahla si ku mne. Počkal som kým zaspí lebo som nechcel aby vedela kam idem. Teda, že vôbec niekam idem. Keď zaspala pomaly som vyšiel z izby a nasadol do auta. Chcem ísť do mesta a kúpit jej jeden náhrdelník. Zapol som GPS a mohol som ísť. Dúfam, že bude aspoň niečo otvorené.
Prišiel som do mesta a začal som hľadať. Po asi hodine čo som sa motal po meste som našiel na konci ulice také malé pekné zlatníctvo. Vošiel som doň. Pozdravil som sa a začal hľadať. Dúfam, že tá predavačka vie po anglicky.
Do oka mi padol zlatý náhrdelník. Prívesok bol v tvare slnecnice ktorá sa dala roztvoriť. V ňom bolo napísané 'You are my sunshine'.

 Zobral som ho do ruky a chcel som zaplatiť

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Zobral som ho do ruky a chcel som zaplatiť. Ako som vyťahoval peňaženku tak som si všimol ako sa na mňa tá predavačka stále pozerá. Pozrel som sa na ňu a usmial sa. On si kusla do spodnej pery. Ehm okej. Radšej som rýchlo zaplatil a odyšiel. Ked som sa pozrel do tašky s náhrdelnikom tak som si všimol papierik. O môj bože prosím nech to nie je jej číslo. Vytiahol som papierik a hadajte čo...jej číslo! Papierik som pokrčil a vyhodil ho do koša.
Doma som išiel do izby. Otvoril som dvere a tam sa Y/N hrala s Falkom.
,,Ahoj Joonie. Kde si bol?" Zvedavo sa opytala. Ja som zamrzol.
,,N-no ja...ehm...ehm ja~" Nevedel som čo mám povedat no ako záchrana sa objavila Viki.
,,Joon môžes na chvíľku?" Opytala sa ma Viki a ja som prikyvol.
,,Okej takže Jin vám urobí jedlo na večer uz som to vybavila. A prosímťa obleč si niečo pekné nie, že pôjdes v teplakoch a tričku." Povedala trochu vážne.
,,ďakujem Viki si fakt super. A nie som malí chalan aby som sa nevedel obliecť." Zasmial som sa a objal ju.
,,Ja viem, ja viem." Zasmiala sa a poťapkala ma po chrbte.
~Večer~
Bolo asi 17:00 a ja som už čakal na Y/N v aute. Mal som na sebe biele tričko, modré sako a trochu potrhané rifle.

 Mal som na sebe biele tričko, modré sako a trochu potrhané rifle

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


Y/N konečne prišla. Vyšla z chodových dverí a ehm no WOW. Mala na sebe rúžové šaty s ružičkami v ktorych vyzerala ako princezná.

 Mala na sebe rúžové šaty s ružičkami v ktorych vyzerala ako princezná

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Prišla ku autu a tvorila dvere. Sadla si a ja som na ňu pozeral stale s otvorenými ústami.
,,Je na mne niečo zle?" Opytala sa a začala sa obzerať.
,,Nie, práveže vyzeráš ako princezná." Povedal som, zobral som jej ruku a pobozkal som jej ju. Jej líčka nabrali červenú farbu.
,,Si zlatá keď sa červenáš." Usmial som sa na ňu.
,,A ty zase ked sa usmievaš. Aj ja chcem mať take jamky v lícach." Povedala a tvarila sa urazene. Ja som sa zasmial.
,,Tebe jamky netreba. Si zlatá aj bez toho." Povedal som a ona sa usmiala. Naštartoval som auto a mohli sme vyraziť
Ked sme už boli blízko tak som Y/N zaviazal oči.
,,Heeej! Joon čo to robíš.?" Povedala a zasmiala sa.
,,Uvidíš." Prišli sme na miesto a ja som Y/N pomohol z auta. Pomaly som ju viedol na lúku. Ešte nebola tma. Chcel som sa s Y/N pozerať na západ slnka. Dorazili sme na miesto a ja som dal Y/N šatku z očí.
,,Wow J-Joon to je nádhera!" Povedala a skočila mi okolo krku.
,,Nie je to krajšie ako ty." Povedal som a dal som jej pusu na nos. Začala sa červenať. Dievča čo to somnou robíš?
Ked sme sa odtiahli tak som roztiahol deku a vybral jedlo. Falko okolo nás veselo pobehoval a štekal. Sadli sme si na deku a potichu pozorovali zapad slnka. Pozrel som sa na Y/N. Slnko jej svietilo do tváre, jej hnedé vlasy tancovali v jemno vánku a oči jej žiarili.
,,Prečo sa na mňa tak pozeráš." Opytala sa ma a zasmiala sa.
,,Ja len...si nádherná. Stále nemôžem uverit, že si moja." Povedal som a pobozkal ju a ona mi to oplatila.
,,A ty zase môj." Povedala a uchcetla sa.
,,Zavri oči." Povedal som a usmial sa. On prevrátila ocami a zavrela ich. Ja som z vrecka vytiahol nahrdelník a zapol jej ho.
,,Tak a môžeš otvoriť oči." Ona ich otvorila a pozrela sa na náhrdelník.
,,Pre boha Joon. To je krásne to si nemusel." Povedala a tlačili sa jej slzy do očí.
,,Otvor ho." Ona sa na mňa nechápavo pozrela a otvorila ho.
,,Aaawww Joonie to vážne nemusel." Povedala a milo sa na mňa pozrela.
,,Nemusel ale chcel." Pritiahol som si ju k sebe a ona si položila hlavu na moje rameno. Boli sme tam este takú polhodinu keď sa Y/N začala klepať.
,,Oh počkaj." Povedal som, rychlo si vyzliekol sako a dal jej ho na ramená.
,,Ďakujem." Milo sa na mňa usmiala a dala mi pusu na líce. Po asi 30 minútach sme išli domov. A tam sme sa rovno hodili na postel a zaspali sme.

Hi👋🏻
Jak sa máme?😉
Dúfam, že sa vám tento môj vytvor bude páčiť. Dajte mi prosim vedieť či áno😁
Sorrko za gram.chyby😅

CMUQ❤



PREČO? /RM~Where stories live. Discover now