~Y/N~
Ráno som sa zabudila na prijemnú vôňu ktorá pravdepodobne vychadzala z kuchyne. Joonie vedľa mňa este spal. Včerajšok bol úžastný. Nechala som ho este spat a a vydala sa za tou úžastnou vôňou. Prišla som do kuchyne a tam...ja Viki a Jimin bozkavali. Heh su spolu strašne zlatý. Zasmiala som sa.
,,Ehm, ehm neruším?" Opytala som sa šibalsky. Ano trochu som podpichovala ale ved kto by to neurobil...nie?
,,Preboha Y/N! Ehm ahoj heh." Vykrikol Jimina a zahanbene sa usmial. Obydvaja sa cervenali ako papriky. Viki sa otocila naspäť ku panvici na ktorej robila palacinky.
,,No tak hovor. Ako bolo s Joonom?" Opytala sa Viki a mierne sa usmiala.
,,Paradne! Ehm počkať. Ty si o tom vedela?!" Vykulila som na ňu oči.
,,Jasné sama som mu to miesto poradila. A ako vidím tak si dostala aj darček." Povedala a ukazala na nahrdelník. Ja som sa ne neho pozrela a s myšlienkami na Joonieho som sa s nim s úsmevom hrala.
,,No hej heh." Pekne som sa usmiala
,,Haha prvý! Trest ti vymyslim potom. Som hladný. Čo je na raňajky?" Do kuchyne sa dovalili Kook a Tae. Samozrejme Kook vyhral ich "preteky".
,,Bože toto decko. Na raňajky su palacinky." Trepol si Jimin po hlave. Viki prave dala na stôl sľúbene palacinky.
,,No ták Yoongi makaj lebo z raňajok nic neostane a potom budes naštvaný a ked budes nastvany tak to mi neprežijeme." Do kuchyne prišiel Hobi a kričal na Yoongiho ktory sa s polootvorenymi ocami tackal po schodoch.
,,Bože ved nerev Hoseok." Povedal rozospaty Jin keď prišiel za nami. Uz chybal iba Namjoon.
,,Ľudia ja idem zobudit Namjoona." Vsetci prikyvla a ja som vyšla hore do izby. Vošla som a videl ako Falko spí rozvaleny na posteli a Namjoon iba na malom krajičku. Musela som sa zasmiať. Prišla som ku Joonovi a dala mu pusu na čelo potom na nos, na obe líca a potom jemnu pusu na pery.
,,Vstavaj Joonie." Potichu som povedala. Chcela som sa postavit a ísť znova za ostatnymi ale Joon ma stiahol na seba.
,,Ešte." Povedal chrapľavym hlasom a vlepil mi dlhú pusu na pery. Ja som sa zasmiala.
Keď sme sa odtiahli Joon sa škaredo pozrel na Falka.
,,Ten pes ma raz zabije. Príšera." Zamračil sa. Falko uz bol davno hore a začal skakat po Joonovi.
,,Myslím, že aj on ťa má rád." Zasmiala som sa. Chvíľu sme sa s Falkom hrali a potom sme isli za oststnymi.
Vstci sme sa na najedli. Ja Viki a Namjoon sme upratali kuchyňu. Ano ani tomu neverím. Jin dovolil upratat Joonovi kuchyňu. Samozrejme som na to s Viki dozerala.
~Poobede~
Nic sa cely den nedialo. Chalani mali trening, ja a Viki sme urobili jedlo atď. Zrazu mi zapípal mobil. Bolo to upozornenie na instagrame. "Použivatel @princess__ (Mia) pridala po dlhej dobe niečo do pribehu." Prevratila som očami a otvorila to. Bola to storka kde bola Mia, Trina a Sima. A samozrejme fajčili. Boli na školskom ihrisku. Netušim ako sa tam dostali. Ale rozhodla som sa, že pôjdem za nimi a ukončím to s Miou. Nikto si ma nevšímal a Namjoon nieco vybavoval s manažerom. Potichu som sa vyparila a namierila si to na ihrisko. A presne. Mia, Trina a Sima tam sedeli na trave a v rukach mali cigarety. Preliezla som plot a prišla ku nim. Trina si ma všimla.
,,Pozrime krpec pri-" Nedokončila lebo som ju prerušila.
,,Sklapni Trina." Skaredo som sa na ňu pozrela.
,,ČO SI POVEDALA?" Zarevala a rozbehla sa po mne. Ja som sa jej v poslednej chvili uhla a ona skocila v krikoch a s plačom, že si zlomila nechty utiekla. Zasmiala som sa.
,,Sima ak nechceš skončit takto tak ma láskavo nechaj a aspoň raz neskác tak ako táto modelina píska." Povedala som vázne a pozrela sa na Simu. Ona chvíľu rozmýšľala no nic neurobila.
,,Sima si sprostá. Ved jej jednu vlep. POČUVAJ MA!" Zakricala Mia. Sima sa zdvihla a bez slova odyšla. Okej to šlo celkom rýchlo.
,,Takže. Už to konečne skončíme." Povedala som váznd a ona sa konecne postavila.
,,No tak pozri krpec ak viem tak si minule skončila v nemocnici tak byť tebou si dam odchod." Povedala a chystala sa mi dať facku. Neviem čo to do mna vošlo ale stihla som jej chytit ruku.
,,Hej hej krpec si niaka odvažna nie?" Nechutne sa zasmiala.
,,Nie iba si už nenecham skakat po hlave." Zavrčala som. Mala som toho uz fakt dosť.
,,No a teraz ma počuvaj. Povieš mi konecne prečo mi nedáš pokoj? Nic som ti neurobila. Byt tebou to už nerobím. Ak neprestaneš tak ťa nahlásim za šikanu a ublíženie na zdravý." Zamracila som sa.
,,Ty sa mi vyhrážaš?" Nadvihla obočie.
,,Nie, ja ta varujem." Povedala som sebavedomo a pustila jej ruku. Ona ma strčila, ja som spadla na zem a narazila si zápästie.
,,Som proste mrcha." Celú si ma prezrela prehodila tými svojimi príčemskami a odyšla. Okej ako chce. Áno nahlásim ju. Postavila som sa zo zeme a vydala sa späť domov.
Otvorila som dvere a vrhol sa na mňa Namjoon.
,,Y/N kde si bola??!! Prečo si mi nepovedala, že nielam ideš?! A prečo si vôbec niekam išla?! Bolí ťa zápästie!!!?? Ešte niečo ťa bolí???!!!" Kričal Nmajoon a ja som prevratila očami.
,,Bola som za Miou lebo ma už nebavilo ako to je. Nepovedala som ti to lebo viem, že by si ma nepustil a to nilto z vás. Trochu som si narazila to zápästie a nie uz nic ma nebolí." Odpovedal som mu na všetky otázky. On ma zobral na ruky a odniesol na gauc za ostatnymi.
,,Tebe už načisto preskakuje?! Duevca veď si zase moh-" Viki nedokončila svoju reč lebo som ju prerušila.
,,A dosť!! Ľudia ja chápem, že sa o mňa bojíte a ďakujem za to ale ja som dospelá a nie male decko! A ak vás to zaujima pekne som jej vsetko vysvetlila!!" Už ma to naozaj nebavý. Všetci na mna vytreštili oči. Sklonila som hlavu.
,,Prepác Y/N len ťa máme radi a necgceme aby sa ti nieco stalo." Povedal Jungkook a vsetci prikyvli.
,,Tiez vás mám rada ľudia." Povedala som a vsetkych objala.
Cely vecer sme uz len ppzerali filmy a hrali hry. Nechcem aby odišli.
~Deň odchodu~
Dnes je ten deň kedy chalani odchádzajú. Je 11:00 a prave ideme na letisko. Sedím s Namjoonom a drzísm ho pevne za ruku. To idte robi Viki.
Dorazili sme na letisko. Chalani urobili vsetky potrebne veci a uz hlásili prichod lietadla. Namjoon sa ku mne otočil nic nepovedal a bjal ma. Mne sa spustili slzy.
,,Prepáč láska. Sľubujem, že si budeme kazdy den písať a volať a potom pridete s Viki za nami." Povedal mi smutne do ucha. Pozrrl sa na mňa a dlho ma pobozkal.
,,Namjoon pod musime ísť. Ahoj Y/N budes mi chybať." Objal ma Hobi a ja jeho. Ked som sa pozrela na Viki a Jimina obidvaja plakali a obimali sa.
S Viki sme sa so vsetkymi rozlúčili a uz sme iba videli ako chalani nastupuju do lietadla.Hi👋🏻
Viem, že tato cast nie je bohviečo ale dufam, ze sa vám bude aj tak páčiť.😁
V pondelok vijde nova kniha🥳
Sorrko za gram.chyby😅CMUQ❤
YOU ARE READING
PREČO? /RM~
FanfictionPrečo to čo sa nám stane sa stane práve nám? Ju je to možno trochu deep ale no čo už. Ako sa z niekoho môže stať ARMY z minúty na minútu? Moja good kamoška zo mňa urobila ARMY a je to asi najlepšia vec na svete...akurát s tým prichádzajú aj depky, ž...