Mój dobry humor prysł gd zobaczyłem Alice, moją ex, z którą nie rozstałem się w zgodzie.
-Zayn.
-Alice.- odpowiedziałem ostro.
-Cześć Zayn.- obejrzałem się za siebie i bardzo się zdziwiłem.
-Austin? Co ty tu robisz?
- Mieszkam dwa domy stąd.
-Kiedy się przeprowadziłeś?
-Już jakiś rok temu. Mam ci coś ważnego do powiedzenia, ale nie tutaj. Chodź ze mną. - powiedział i pociągnął mnie za sobą. - Alex została porwana.
- Co? Żartujesz sobie ze mnie? Skąd wiesz o Alex?
-Pamiętasz Dan'a?
-Kurwa mać. - oczywiście, że go pamiętam. To przez niego trafiłem do gangu. Napewno mści się za Rey..
-Wiem gdzie jest Alex, pomogę ci ją odbić. Masz jakąś broń przy sobie?
-Nie. Po co mi broń na imprezie?
-No tak. Ja mam coś w samochodzie będziemy musieli sobie jakoś poradzić.
Wsiedliśmy do jego samochodu i pojechaliśmy na koniec miasta.
Obecnie stoimy przed jakimś opuszczonym magazynem. Niemal każde okno jest wybite. Jak tylko pomyśle, że Dan trzyma tam Alex, ciarki mnie przechodzą.
- Mam tylko jeden pistolet. Ty go weźmiesz. Możesz go użyć bez wachania. Ty pójdziesz przeszukać parter, a ja piętro. Nie wiem gdzie Dan przeniósł Alex. Tam są dwie dziewczyny. Ja biorę Cornelię, ty Alex.
- Dobra, chodźmy już. - powiedziałem i weszliśmy do środka. Wchodziłem do każdego pokoju, wszędzie pusto. Nigdzie jej nie ma. Został ostatni pokój, ona musi tam być. Wchodzę.
-Jezu Alex. - Zobaczyłem ją tam leżała w kącie. Podszedłem do niej. Jest cała sina, we krwi.
-Zayn, to ty?
- Tak to ja, cii już nic nie mów, uciekamy stąd. - Wziąłem ją na ręce i wybiegłem. Jestem już przy wyjściu, musz się udać, jest już tak blisko. Nagle usłyszałem huk i jęk mojej Alex. Tarafił ją . Nie, on trafił mnie, czuje okropny ból głowy. Robi się coraz ciemniej. Czuję podłogę. Słysze cichy szloch, jakby za mgłą.
- Zayn, proszę, nie
Teraz już nic nie czuje, tylko jasność, zasypiam...
Nie każda historia kończy się happyend'em. Ale życie nie jest historią, w której można wymyślić szczęśliwe zakończenie. Czasami musi się tak skończyć, jeden niewłaściwy ruch. i giniesz...
KONIEC.
CZYTASZ
Stay Strong~Z.M.
FanfictionAlexandra Smith ma 17 lat i mieszka z mamą i bratem w Warszawie. Jej najlepszą przyjaciółką jest Natalia Mahone, z którą zna się od najmłodszych lat. Niedługo czeka ją przeprowadzka do Londynu, ponieważ jej tata, który wyjeżdżał do Anglii od 3 lat...