Zobaczyłam jak Louis płacze. Siedzi przy oknie i po prostu płacze jak dziecko.
- Musimy sobie coś wytłumaczyć - powiedziałam. Starałam się być dla niego ciepła, miła. Usiadłam na przeciwko niego.
- Naprawdę go kochasz? - spytał. Zrobiło mi się go naprawdę żal.
- Najbardziej na świecie.
- Skoro tak, odpuszczę. Bądźcie razem szczęśliwi.
- Nawet nie wiesz ile te słowa dla mnie znaczą - wiem, że strasznie go to bolało, gdy to mówił.
- Ale, jak cię tylko skrzywdzi, to mnie popamięta. Wtedy go zabiję.- powiedział i się lekko uśmiechną. Ja zrobiłam to samo.
- No oczywiście, wtedy sama ci pomogę. - zaśmialiśmy się. Potem zaczęliśmy się wygłupiać. Po jakiejś godzinie zeszliśmy na dół. Wszyscy siedzieli jeszcze przy ognisku i się śmiali.
- Co tak długo ? spytała Natalia.
- Musieliśmy porozmawiać i tak nam się zeszło.
- Aha, to spoko. Posiedzieliśmy tak sobie jeszcze 2 godziny i poszliśmy wszyscy do swoich pokoi. Od dzisiaj będę spała z Zayn'em. On przeniósł moje rzeczy do jego pokoju. Ja w tym czasie brałam prysznic. Po mnie poszedł Zayn. Siedział tam już dosyć długo, a mi się nudziło, więc poszłam do pokoju Natalii i Nialla. Nie zapukałam i to był mój błąd. Nati siedziała na kolanach u Nialla. Całowali się.
- Przepraszam, powinnam zapukać. - powiedziałam i szybko zamknęłam drzwi. Wróciłam do naszego pokoju.Zayn stał przy biurku. W samych bokserkach. Gdy usłyszał jak zamykam drzwi, odwrócił się, a ja stałam w tym samym miejscu i bezczelnie się na niego gapiłam.
- Gdzie byłaś ?- spytał i uśmiechał się. No tak, w końcu stoję i się ta niego gapię.
- Chciałam pogadać z Natalią, ale zapomniałam zapukać, a oni się całowali, to sobie poszłam.
- Aha, wiesz jak o tej porze chcesz do nich iść i nie masz ochoty patrzeć, jak się pieprzą, to lepiej pukaj. - mówił do mnie z rozbawieniem.
- No wiem, już wiem - powiedziałam i położyłam się do łóżka. Zayn zrobił to samo
- Tak w ogóle, to skąd ty jesteś, no bo przecież nie pochodzisz z Anglii. Słyszem jak rozmawiasz z Natalią w innym języku.
- Razem z Nati pochodzimy z Polski.
- A długo mieszkasz w Londynie ?
- Nie. Przeprowadziliśmy się tam z rodzicami tego samego dnia, co się z wami poznałyśmy.
- Aha. Natalia to twoja siostra ?
- Nie, to moja najlepsza przyjaciółka.- rozmawiałam tak z Zayn'em jeszcze długo. Potem zasnęłam.
CZYTASZ
Stay Strong~Z.M.
FanficAlexandra Smith ma 17 lat i mieszka z mamą i bratem w Warszawie. Jej najlepszą przyjaciółką jest Natalia Mahone, z którą zna się od najmłodszych lat. Niedługo czeka ją przeprowadzka do Londynu, ponieważ jej tata, który wyjeżdżał do Anglii od 3 lat...