-15-

351 16 9
                                    

Yine erken gelen bir bölüm oldu :3

Multimedya da Arda için bana gönderilen bir resim var asdfss ama bu bölümde Arda yok üzgünüm...

Ve eklediğim müzikleri beğendiğim için yüklüyorum,bölüme uyup uymamasına bakmıyorum.Bu bölümü yazarken The Weeknd-Earned it dinledim. Multimedya da var,isterseniz dinleyin derim :3

Okunma,vote ve yorum bayağı düştü.Erken yayınladığım için mi beğenmediğiniz için mi? Eğer beğenmiyorsanız da lütfen beğenmediğiniz şeyleri yorum olarak bana bildirin -,-

Vee iyi okumalar ^^

"Ciddi olamazsın.Senin üzerinden bir anlaşma yaptılar yani?Hukuken haklı çıkabilirsin Azra.Onları şikayet etmeyi düşündün mü?"diyerek kirli sakallı çenesini sıvazlayıp koltukta sırtını dikleştirerek bana baktı Berter.

Gece boyunca konuşmuş ve ikimizde hayatımızın birçok ayrıntısına kadar anlatmıştık yani en azından ben böyle yapmıştım.Tabii bazı önemli olayları büyük bir istekle atlayıp anlatmamıştım.Karşımda ki adam bana put gibi baksa da tepki verse de ona karşı birden güven patlaması yaşamıştım.İlk defa içimdekileri bu kadar dökmüş ve uyuşturucu,içki gibi maddeler olmaksızın rahatlamıştım.Aslında düşünüyorum da Koray da bana böyle yaklaşsa ona da anlatır mıydım herşeyi?

Kahverengi yumuşak koltukta ona döndüm ve bir bacağımı altıma alarak"Kimliğim o densiz de.Ayrıca ailemin yanına gidersem beni bulmaları kolay olur ve ben onlarla karşılaşıp o anlaşmaya uymak istemiyorum."dedim ve başımı ellerimin arasına alarak sızlandım.

"O zaman sana bir teklifte bulunsam?Yani kısa bir süre uzaklaşırsın buradan ve para da kazanırsın.Dönünce hukuki işlem başlatırız.Kimliğine el konulması bile başlı başına suç sonuçta."dedi bir eliyle kulağında ki kurukafalı küpeyle oynarken.

"Bana teklif felan deme!Ne geldiyse başıma bunlardan dolayı geldi"diyerek kaşlarımı çatmış ve bacaklarıma çevirmiştim bakışlarımı.

Yemekten sonra oturma odasına geçip konuşmaya başlamadan önce Berter bana rahat edemediğim için kendi eşofman takımlarından birini verdi.Mor rengi hoşuma gitmişti ama acayip büyük geldiği için benimle dalga geçti beni görünce.

"Anlıyorum ama beni dinle önce çünkü sana zorla birşey yaptırmam.Hem ikimizin de birbirine ihtiyacı var.Ailemin moda sektöründe ünlü olğunu söylemeliyim ve kız kardeşim kendi markasını yarattı.Benden rica ettiği için moda fotoğrafçısı olacağım birkaç günlüğüne.Ama senin fotoğraflarını da çekmek istiyorum ve eminim onun yarattığı kıyafetler sana çok yakışacak.Bunun için para kazanacaksın ama profosyonel mankenlerden az olacak.Ne dersin?"bana âdeta bir çocuk heyecanı ile bakıyordu karşımda ki adam.

"Bilmiyorum.Yani ben yapamam.Güzel bile.."derken sözümü kesti.

"Güzelsin.Kendine karşı aşağılık kompleksi olan insanlardan nefret ederim."derken kaşlarını çatmış ve kahverengi gözlerini bana kilitlemişti.

"Tamam bana iyi bir seçenek gibi geldi.Ama sana söylediğim gibi sinirlerim çok yıprandı.Sonuçta yoksunluk çekmesem de iyi değilim."dedim gözlerimi kaçırarak.

Biraz düşünür gibi yaptı ve parmağı ile yaklaşmamı işaret etti.Ona yaklaştım ve fısıltıyla konuşmaya başladı.

"Sana bir sır vereceğim ve kimseye söylemek yok anlaşıldı mı?"dedi tek kaşını kaldırırken ben de başımı olumlu anlamda salladım.

"Ben de Fransa'ya gittiğim ilk yıllarda kullandım ve ailemin haberi yok ama sonra bıraktım.Yani seni anlıyorum ama birdaha kullanmazsan bu sinir işi sonunda yatışır tatlım."dedi ve gülerek geri çekildi çünkü yüzümde muhtemelen şaşkınlık kırıntıları vardı.Bu kadar düzgün birinin tozları v.s kullanacağını hiç düşünmemiştim.Sonuçta bir sıkıntıları olduğunu düşünmüyordum.Kesinlile zevk içindir.Zengin züppeler.

Yüksek Doz Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin