capitolul 1

49 3 0
                                    

Este seară și eu stateam la birou. Număram banii făcuți azi și ascultam ploaia. Aparent dacă ai o afacere în care spionezi oameni pentru informații personale castigi mulți bani. Am ieșit de la birou și urc în mașină. Aveam o fustă mulată cu o cămașă. Am urcat. Am pornit motorul, mi-am pus centura și am plecat. Mergeam încet pe șosea și nu erau mașini. Stau la semafor și vad un băiat cum merge încet. Cobor puțin geamul și încep să vorbesc cu el
M: e târziu să umblii singur pe străzi. Nu ai vrea să te duc eu până mai aproape de casă?
X: mmm...de ce nu?
Se urcă pe scaunul din dreapta și se uita subtil la mine. Se uita la coapsele mele și roșește brusc.
M: ești ok? Intreb îngrijorată.
X: D-da..
Vad cum trage de hanorac în jos si isi încordează mușchii de la picioare.
M: nu pari ok? Ai probleme de sănătate sau ceva?
X: N-nu... Totuși. Mulțumesc. O să cobor acum.
Închid ușile și îl prind de încheietură. Se uită surprins la mine si frica se răspândește în corpul lui. Se uita la mine si mă imploră să îi dau drumul. L-am legat cu cătușe la mâini și la picioare. Am apăsat accelerația până la podea și în mai puțin de 5 minute am ajuns la mine acasă. Băiatul părea calm dar în interiorul lui sigur fierbea de frică. Îl dezleg la picioare și îl ameninț că îl omor dacă nu vine după mine. Intrăm în casa și îl întind pe canapea. Mă implora să nu îi ridic hanoracul. Și încerca să tragă de el în jos însă eu am reusit să îl ridic. Îi analizeze pieptul și abdomenul. Tot pare normal. Și baiatul pare bine lucrat. Nu era nimic ciudat dar când m-am uitat în jos am vazut o mică umflătură în pantaloni. Presez puțin pe umflătură, iar baiatul respiră din ce în ce mai greu.
M: esti ok?
X: .... N-nu.
M: Pot să te ajut eu cu micuța problemă?
X: e ciudat. Nu. Logic
M: Atunci o specie te fac să vrei să te ajut.
Atingeam încet acea zonă și presam. Imi miscam mâna în sus și în jos extrem de lent. Părea din ce în ce mai tare iar băiatului i-au dat lacrimile. Presiunea era extrem de mare.
X: Au... Doare... Lasa-ma în pace.
M: Nu până nu te ajut.
X:... Mmm.... B-bine. Spune cu un glas tremurat.
Îi desfac cureaua de la pantaloni extrem de rapid și cobor blugii. Cobor boxerii și imi pun mâna pe jucarie. Imi mișc încet mâna. Imi apropii fața de a lui și îl sărut încet și apăsat.
X: M-mai repede... Te rog.
M: și cum trebuie să imi zici?
L-am băgat în ceață totală
X: M-mommy.... Mai repede te rog..
Rămân complet surprinsă și imi mișc mâna cât de repede pot. Simt că e aproape și apăs tare pe jucarie. Începe să geamă încet și își dă drumul.
Mă uit iar la el și îl sărut. Se uită la mine cu un zâmbet drăcesc. Imi rupe cămașa și imi dă fusta jos. Mă ia pe sus și se duce în bucătărie. Mă pune pe blat și se apropie de mine.
X: acum eu conduc.
Își pune mâinile pe sânii mei și începe să se joace cu ei. Mă sărută apăsat și când rămânem fără aer ne despărțim din sărut.
Se uita în jos și imi deschide picioarele. Încep să tremur și acum pe mine mă cuprinde frica. Intră brusc în mine si se mică rapid. Încep să plâng și nu mă pot abține. Imi pun capul pe umărul lui în timp ce se mișcă. Încetinește ușor și se uita la mine.
X: unde e camera ta?
M: sus. Prima ușa pe dreapta. Mă ia pe sus și încă nu iese din mine.
Mă așează din pat și se uită la mine
X: umm. Baia?
M: la capătul holului.
După 10 minute îl văd cu părul ud ieșind din dus. Bănuiesc că a găsit fostul dressing a lui tata. Avea pijamalele lui. Îi stăteau bine totuși. Imi dă tocurile jos și mă îmbracă cu pijamalele mele.
X: discutam maine
M: dar.. Măcar spune-mi cum... cum...
Adorm fără să imi dau seama și întru în lumea viselor

Scuze pentru greșelile gramaticale

The secret {Finalizată}Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum