*perspectiva lui Mikasa*
Sun de urgență la ambulanță și astept să vină. Nu stiu ce să fac și sunt foarte panicată. În câteva minute ambulanța ajunge și îl ia pe Shin. Ajungem amândoi la spital iar pulsul lui Shin accelerează. Nu poate respira cu trebuie.
X: La o parte vă rog... Oh. Scuzati. Urgență aici. Marcelin. Deschide usa de la Salonul 76 și pregătește perfuzia.
Domnisoara. Așteptați puțin pe hol vă rog.
M: o-ok...
Sunt așa panicată... Oare cum se simte. Cât de grav e rănit... Nu trebuia să îl las să se ducă afara. Sunt o idioată. Mă urasc.
Astept si astept si astept. Sunt aici de o oră și văd sute de medici pe hol. Foarte multe asistente ies și intră în salonul în care era Shin.
X: Bună ziua. Sunteti o rudă a băiatului internat acum două ore?
M: Da... Stiti cumva cum se simte?
X: din investigațiile noastre ne-am dat seama că a fost agresat fizic. A fost lovit cu pumnii și picioarele mai ales în piept și burtă. Respiră destul de greu pentru că îl dor foarte tare coastele și îl doare în general cutia toracică. A fost treaz pentru câteva clipe dar acum doamne. Când se trezește puteți să il vizitati.
M: Ok. Multumesc. Spor la lucru.
X: Merci.
Sunt cea mai groaznică persoană de pe pământ. Mi-e și rușine să mai merg la el.
După încă o oră de așteptat o asistentă imi zice să intru în salon.
M: Shin..... Shin... Sunt... Groaznică. *Și sti ce am realizat... Că sentimentele mele strica tot. Mereu când mă simt eu nașpa e tot nașpa. Când sunt obosită toată lumea e. Mai bine nu mai am sentimente * imi zic în minte.
S: ba nu, e totul ok. Mikasa. Calm. Te rog. Este totul bine acum.
M: Nu mai ieși o lună din casă fără mine.
S: Da să trăiți sefa.
X: Mă scuzati dacă vă întrerup dar trebuie să vă zic că am identificat o rană gravă la picior. Ar trebuii să facă o operație cât de curând posibil, iar după o să fie nevoit să vină să se recupereze la spital. Ar trebuii să vină câte o zi pe săptămână ca să își recapete mersul normal. După operație nu o să aibă voie să își miste piciorul 3 săptămâni.
M: Au... Inteleg. Și când am putea face operația?
X: Este posibil și acum dacă vreți.
M: Shin, tu ce zici.
S: Nu vreau operație.
M: Bebe mic. Altfel nu vei fi bine. Uite. Dacă mami e lângă tine esti curajos?
S: Nu.
M: Atunci o să îți arăt eu cum să fi.Eram in sala de operații și îl tineam strâns de mână. Părea că îl pus plânsul dar se abtinea. După anestezie a trebuit să plec din sală. Mi s-a spus să revin maine dimineața pentru că operația ar putea dura chiar și ore intregi. Am ascultat de doctori și m-am dus acasă. Nu era la fel... Eram așa. Singură. Nu imi place... Shin..
Următoarea dimineața mă trezesc la 5 dimineața din cauză că a nu mai pot dormii.
Mai stau puțin, la 6 jumătate plec și la 7 sunt deja la spital. Mă duc direct la salonul în care era Shin și când intru îl văd pe Shin cu ochii roșii și în lacrimi. Alerg în spre el și îl iau strâns în brațe.
M: Shinnn.. Shhh. Sunt aici. Gata. Calm.
S: Nu mai vreau.
M: Calm. Acuș mergem acasă.
S: B-bine.
După un ultim control l-au externat pe Shin. Ne-am urcat în mașină și vine inteleg că avea cârje mai nou. De abea putea merge. Când am ajuns acasă ne-am pus direct pe canapea. Nimeni nu a scos o vorbă, iar apoi Shin a simțit miros de mâncare și s-a dus în bucătărie. Eu am plecat în cameră și am inceput pur și simplu să plâng. Plângeam tare dar încet încât să nu mă audă nimeni și nimic. Nici nu mi-am dat seama și m-a luat somnul.
Sunt prea stresată*perspectiva Shin*
Am terminat de mâncat și merg iar în sufragerie. Mikasa nu era acolo așa că merg în spre baie unde lumina era aprinsă. Nici acolo nu e. Mă asigur că toate ușile și geamurile sunt închise și mă duc în dormitor. Mikasa avea perna în brațe și dormea adânc.
Mă pun și eu lângă ea în pat și o învelesc de la spate. După un somn lung și odihnitor mă uit la ceas și văd că e ora 8 și puțin. Mă uit la Mikasa, mă pun sub plapumă îi dau pantalonii jos și imi bag capul sub tricoul ei. Ca un bebe mic și rău ce sunt încep să mă joc cu limba peste jucăriile mele și le strâng tare în mâini.
O mână stă jos la întrarea ei și se mișcă înainte și înapoi, iar cealaltă strânge tare în mână o jucărie.
Ușor ușor cobor cu limba pe abdomenul ei până pe coapsă. Las săruturi umede și apăsate, iar micuța mea prințesă se foiește din când în când și geme. În final ajung cu limba la punctul ei sensibil. Încep să mă joc încet și senzual cu limba în timp ce cealaltă mână a mea încă este pe sanul ei.
Încep să mă mișc mai rapid dar totuși senzual și simt cum prințesa mea se udă. Ușor ușor intru cu un deget în ea și îl misc ușor și apăs din când în când g-spot-ul. Micuța se foiește și strânge cersaful. Geme încet și strânge din dinți. Grăbesc încet încet pasul, iar Mikasa se trezește brusc și respiră scădat. Dă patura la o parte și se uită surprinsă la mine. Accelerez mai mult și o fac să își dea ochii peste cap și să își muște buza. Mai adaug încă două degete și mă misc Dumnezeiesc de rapid și o fac să își dea drumul. Tremura foarte tare deci imi dă de înțeles că a fost tare și intens. O sărut senzual și o mângâi pe spate.
S: Respiră. Și Calm. De abea acum începe ziua. Mai am timp de mai multe pe parcursc.Scuze pt greșelile gramaticale 😇😅
CITEȘTI
The secret {Finalizată}
Teen FictionO fată de 18 ani este spion particular. Aceasta de află în căutarea unui băiat care este jucaria doamnei Akane, însă ea nu știa în ce scop îl folosește pe băiat. Ajung să se îndrăgostească dar adevărul le frânge inima amandurora. Scuze pentru greșel...