Încerc să mă liniștesc și să imi păstrez calmul. Ușor ușor o frică intră în mine și mă sperii foarte tare. O iau pe Mikasa în brațe și o țin strâns.
M: Shin.. Esti ok?
S: Da..
M: Sigur?
S: N-nu..
M: Spune ce se întâmplă.
S: Mi-e frică... Nu stiu daca să am încredere în tine.
M: A-adică.
S: E greu să îți zic.
M: Dar sunt aici. Te poti baza pe mami a ta.
S: ... Umm. Nu stiu cum să zic... Deci... Am auzit cum vorbeai cu doamna Akane.
M: Stai... O sti?
S: Da.. Eu sunt baiatul pe care îl caută. Femeia aia mă folosea ca pe o jucărie sexuală și a zis că dacă fug și dacă mă prinde mă mănâncă... Acum mult timp fratele meu a fugit și doamna Akane l-a prins. Îl chema Oskar. După ce la prins, la torturat, omorât și mâncat. Mi-e frică. Intelegi ce zic? Te rog. Salvează-mă.... Nu mă lăsa.
Ochii ei se deschiseră larg și lacrima discret.
M: O-oskar..... Ce proastă am fost. Puiuț. Uite. Nu iti fă griji. Pe tine nu te pierd. Nu risc să te pierd.
Uite... Și eu am ceva de zis. Tot eu l-am gasit pe pe Oskar. Am inceput să îl plac dar apoi a fugit... Și aparent a fost prins... El era acel băiat pe care doamna Akane îl căuta.. Și regret că l-am lăsat să fugă, dar măcar tu esti in siguranță. Doamna Akane e o doamnă periculoasă. Vreau să moară cât de curând și am planul perfect. Vei rămâne fără stresul că o să te găsească. Nu o să te ia și pe tine. Of doamne.
Oftează lung și mă strânge tare în brațe. Se uita la mine și buzele noastre se apropie ușor. Un sărut plin cu iubire imi dă fluturași în stomac și imi place senzația. După o oră de afecțiune non-stop, imi pun capul pe pieptul ei și mă uit pe fereastră la stele.
Sunt norocos ca o am. Aparent se mai întâmplă și lucruri bune pe Pământ.
Dimineață când mă trezesc simt o durere pare în partea de jos a abdomenului... Și ce surpriză frumoasă aveam. Era în stare erectă și durea din ce în ce mai tare. Am ajuns în baie și am intrat în dus.. Am dat drumul la apă și ca să imi rezolv problema am inceput să mă ating. Fără să imi dau seama am început să gem tare și în scurt timp aud o voce de femeie la ușă.
M: Shin. Esti ok?
S: Ah.. Ummm... M-maa-a-miiii...
Mikasa intră brusc în baie, iar eu eram in picioare cu capul pe spate în timp ce mă atingeam. Ea se dezbracă rapid și se pune în genunchi în fața mea. Se joacă cu limbuța ei de pisică peste jucaria ei preferată și apoi trece la nivelul doi. Nu stiu daca a mai facut-o dar o face prea bine.
Mă simt ca un bottom chiar dacă eu sunt top aici. Gemetele mele se intensifică și Mikasa începe să își folosească mâna. O mișcă cât de rapid poate, iar eu îmi dau drumul pe pieptul ei în timp ce tremur. Se ridică și ea și mă sărută apăsat. Căldura apei din dus crește și ușor ușor pereții cabinei se aburesc. O sesiune de săruturi începe și mă simt mai iubit ca niciodată. După un dus lung mami a mea mă usucă pe par, imi dă pijamalele și mă trage cu ea până în bucătărie.
Mă așez la masă și observ ca imi făcuse paste. Acum chiar că sunt un copil fericit. Zi mai drăguță ca asta n-am mai avut de mult.
CITEȘTI
The secret {Finalizată}
Teen FictionO fată de 18 ani este spion particular. Aceasta de află în căutarea unui băiat care este jucaria doamnei Akane, însă ea nu știa în ce scop îl folosește pe băiat. Ajung să se îndrăgostească dar adevărul le frânge inima amandurora. Scuze pentru greșel...