Capitolul 22

22 1 0
                                    

M: Gura mami tale, Shiiiin. Vin-o repede.
S: Ce ai femeie?
M: Buuun. Spune tata
X: T.. Ta... Taa....
M: bravo bebe. Spune mami
X: Tata
M: Serios?
S: Hehe. E fetița lui tata.
X Mama.
M: mmmm. Spune Mei.
Me: N-Nei.
M: E prea drăguță. Shin. Te iubesc.
S: Și eu pisoiaș. Îmi iubesc regina și îmi iubesc prințesica.

Me: P-plin-plintesă.
M: O ador
S: Dacă o adori mai mult decât pe mine, mă supăr.
M: okok gelosule.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Următoarea zi ne-am trezit dis de dimineață și o auzeam pe Mei cum plângea. Ne-am dus rapid în camera ei și am luat-o în brațe.
M: Pui mic. Ce s-a intâmplat. De ce plângi?
Mei doar arăta cu degetul spre fereastră, iar Shin a scos pistolul din dormitorul nostru. A venit lângă mine și m-a luat în brațe.
S: Fugi și ascunde copilul. Mai bine îl pui in camera aia specială cu un nivel mai jos. Cheia o gasesti pe raft in bucatarie și nu uita să pui covorul peste trapa aia. Apoi i-a și tu un pistol. Cred că avem companie.
Am dus-o pe Mei departe de orice pericol iar apoi am luat prima arma de lângă mine ai am încărcat-o.
S: hai in camera ca să nu parem suspecți. Dar să tragem jaluzele. Dacă este cineva o să intre sigur peste noi.
Ne punem în pat și stăm cu față spre ușa. Auzim clanta de la intrare. Apoi pași pe scări. Simțeam prezenta unei persoane în spatele usii, iar apoi clanta se mișcă. Persoana intră în camera și tragem în sincron. Aparent... Era Rae.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
M: Shin. Hai puțin la mine.
S: Da babe. Esti ok?
M: Da. Dar mă cam plictiseam.
Spun eu stând la birou.
S: Mmm. Pai, atunci hai să ne jucam. Nu am mai făcut-o de mult.
M: Nu acum. Trebuie să intru la o ședință online.
S: Ughh... Ok..
Începe sedinta. Intru în conferință și ascult ce discută partenerii conpaniei.
Simt o furnicatura pe picior și imi cobor mâna pe picior și simt "ceva". Privirea mea rămâne fixată pe părul lui Shin și mă uit la fățuca lui.
M:Cum ai ajuns aici?
S: Am nevoie de joacă deci nu mai astept.
Într-o fracțiune de secundă imi închid microfonul și camera, iar Shin iese de sub birou, mă i-a pe sus si mă împinge pe pat. Se pune peste mine și îmi dă jos, tot de pe mine.
S: Mmm. Esti udă de la ce te-ai udat
princess?
M: Pai pai pai...
S: dacă nu e din cauza ta meriti o pedeapsă aspră iubire.
Intră brusc și adânc în mine fără să mă lase să mă lase să mă acomodez și începe să se miște constant.
M: Shin. Incetineste. D-doare...
S: Să o fac mai rapid? Bine.
Mă întoarce și imi ridică talia. Imi plesneste fundul de câteva ori și începe să mă penetreze mult mai rapid ca înainte.
Mă apuca de talie și mă mișcă în spre el cu forță. Senzația este foarte puternică iar eu gem cum nu am mai făcut-o vreodată.
Strâng cersaful în mâini, iar când Shin observă asta mă întoarce și imi pune mâinile în jurul gâtului său.
S: Dacă vrei să strangi ceva imi poți strânge spatele și îl poți și zgâria dacă vrei, princess.
Roșesc imediat de la vorbele lui și simt cum mă ud din ce în ce mai tare.
Shin se mișcă iar rapid în mine în timp ce imi sărută, linge și mușcă gâtul. Imi dau ochii peste cap de plăcere și din instinct il trag mai jos și îi mușc umărul lăsând și un semn mov spre negru.
Sunt aproape și simt că nu mai rezist asa că fără ezitare imi dau drumul și tremur foarte tare.
M: mmmhm. Ss-shii-iiin..ahh....sh-shinn... Mhhhh.
S: Îți place târfă mică?
M:Da tati. Imi place mult. Totuși. Acum e rândul meu.
Îl pun pe el în locul meu, cobor puțin și mă pun într-o poziție provocatoare în timp ce mă joc cu jucaria mea. Un blowjob nu cred că l-ar deranja. Mă joc rapid cu "acadica" mea, iar el mârâie și respiră scădat în timp ce mă strânge de păr. O fac cât de rapid și adânc pot, iar apoi simt un lichid cald în guriță..
S: Mmmm.. M-mii-mika-ss-saa. Mmm. Dacă tot esti o târfă mică azi. Fi până la capat. Inghite tot baby.
Fără să ezit îi ascult cuvintele și execut. Înghit tot și imi reamintesc de întâlnirea de afaceri. Imi iau un halat pe mine și mă duc la laptop dar văd că s-a terminat. Respir ușurată, mă întorc în pat și adorm pe pieptul lui Shin.
Noroc că Mei este la o prietenă care are un copil de vârsta ei... Chiar dacă sunt bebeluși. În fine. Până la urmă. O să crească și ea ușor ușor. Și viața ei cu siguranță va fi una minunată. Cu multe aventuri mai târziu. Dacă știți la ce mă refer

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: May 03, 2021 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

The secret {Finalizată}Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum