Capitolul 15

22 1 0
                                    

*perspectiva lui Mikasa*
Azi este una dintre cele mai importante zi din viața mea. Trebuie să mă văd cu șeful unei companii importante.
Mă imbrac la costum și îi pregătesc micul-dejun lui Shin. Îi las mâncarea pe masa și plec către locul în care trebuie să mă întâlnesc cu acel director.
Ajung la sediul unde lucrează și intru cu încredere.
M: bună ziua. Am venit să vorbesc cu șeful companiei. Avem o discuție importantă despre un nou contract.
X: Desigus. Doar asteptati puțin.
M: Ok
X: Alo, bună ziua. O doamna așteaptă să vină la dumneavoastră în birou pentru a vorbii ceva despre un nou contract.... Ok. Îi transmit acum.
Puteți urca. Ultimul etaj. Prima ușa din fața
M: Multumesc, o zi bună.
X: Mulțumesc la fel.
Intru în lift și în scurt timp ajung în fața ușii Domnului director. Bat în ușa iar din spatele ei se aude un scurt "intră".
M: Bună ziua.
X: Bună ziua dragă. I-a loc. Bun. Prezintă-mi planurile tale pentru acest contract.
M: Bun deci...
După ore în șir de dezbateri, înțelegeri și păreri schimbate am terminat, iar directorul încă se gândește la oferă.
M: Totuși. Dacă nu vă deranjează imi puteți spune cum vă cheamă?
X: Spune-mi domnul Akane.
Când aud acest nume toată lumea imi pică în cap.
M: O-ok domnule A-Akane...
D.A: esti ok?
M: sigur. Seară bună. La revedere.
D.A: La revedere.
Intru în mașină și mă panichez.. Oare ar fi ciudat dacă mi-aș retrage cererea. Oare doar da seama că eu am omorât-o... E chiar el. Brusc imi amintesc cum și-a pus mâna pe talia mea în timp ce vorbeam. Totuși în acel moment am decis să ignor.
Ajung acasa obosită iar Shin mă ia strâns în brațe.
S: Mami. Mi-a fost dor de tine.
M: Și mie puiuț mic.
S: Mami. Ummm.. Ai putea să imi povestești și mie cum a fost ziua ta.
M: Mmm. Dacă vrei tu.
I-am zis de ce am discutat și de ofertă. Îi ziceam de dezbatere iar apoi fără să vreau i-am zis că m-a atins pe talie și la un moment dat când m-am dezechilibrat am căzut la el în brațe.
S: ... Îl omor. Rupi contractul cu el. Nu mai vreau să aud de el. Cun îl cheamă că mă duc să îl omor acum.
M: Shin... Mi-a spus zis că numele lui de familie e Akane..... O liniște profundă se lasă inte noi iar el își desface cureaua
M: Ummm. Shin... Ce faci?
Își dă pantalonii jos și tricoul la fel. Mă pune peste el și mă dezbracă.
Imi dă lenjeria jos și cu a lui face la fel.
S: Călărește, princess.
M: B-bine tati. Mă misc destul de rapid și imi dau ochii peste cap de la senzație. Gem tare si mâinile mele strâng spatele lui Shin. O să fie plin de semne și zgârieturi maine dar el și-o cere. Mâinile lui se așează ușor pe talia mea si începe să mă miște mai rapid peste el. Ochii lui imi analizează corpul cu o privire atrăgătoare de Sus până jos. Mă apropii ușor de el, iar el mă sărută agresiv. Gem în sărut și închid ochii brusc. Atinge niște zone de care nu știam că există. Gem zgomotos iar o mână de a lui mă apucă de spatele gâtului. Mă face să mă uit în ochii lui și simt cum mă ud și mai tare.
Imi dau drumul iar el se uită urat la mine. Graveste pasul iar mână de pe gât coboară la jucăriile lui. Le atinge, sărută și linge încet și senzual. În scurt imi dau iar drumul. Nu mai pot zice nici un cuvânt din cauza senzației tari.
Continuă așa mult timp și ajung să imi dau drumul de șapte ori la rând. Simt ca sunt extenuată. Mă simt un haos. Mă dă jos de pe el și mă pune în genunchi.
S: Joacă-te, baby. Vreau să văd ce poti face.
Nu stau pe ganduri, iar limba mea începe să îl tachineze pe Shin. Respiră scădat și își dă capul pe spate. În final decid să nu îl mai testez și să îl satisfac pe tati la maxim. O fac rapid și în scurt timp imi dă drumul. O să sune ciudat dar mi-a plăcut. "Pap" tot ca o fetiță cuminte ce sunt și îi arăt lui tati că nu mai am nimic în gură.
S: Ai de viața mea. Tu chiar ai facut asta. Dar totuși. Și eu vreau să te mănânc pe tine.
Mă pune pe canapea și imi deschide picioarele. Unul îl pune pe umărul lui iar pe celălat îl strânge în mână. Limba lui se plimba ușor pe punctul meu sensibil și mă face să tremur la maxim. Ușor ușor coboară și începe să mă penetreze încet cu limba. Imi las capul pe spate și mâinile mele strâng pernele de pe canapea până rămâne urmă de la ele. Imi mușc buza și simt că urmează să imi dau din nou drumul.
S: Abtine-te.
M: B-bine tati...
O fac cât de mult pot dar nu rezist din cauza senzației tari.
După de termină luăm amândoi o pauză ca respirațiile noastre să se calmeze.
După un dus scurt împreună în care el mă săruta non-stop am ajuns în sfârșit în pat.
M: Maine trebuie să discutam.

The secret {Finalizată}Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum