Capitolul 17

12 1 0
                                    

M: Bun. Acum hai domnule rușinos la baie.
S: Ok. O să închid ochii și condu-mă tu la baie.
M: Okok
Îl iau de mână și îl conduc încet spre ușa. Deschid ușa și când iesim îl apuc de talie. Îl conduc spre baie iar când ajungem dau drumul la apă. Cada se umple destul de rapid iar apoi îl pun pe Shin să își deschidă ochii.
S: Dar.. Dar.. Dar... Ummm... Dece nu facem duș? Durează mai puțin.
M: dar când faci baie te poti relaxa. Bun. Acum intră.
S: Bine...
După ce intră mă dezbrac și eu și mă pun în brațele lui. Imi las capul pe spate și mă uit la el. Avea o fățucă așa de roșie.
M: Bun bebe, acum să facem spumă.
Am pus detergent în cadă și cum apa curgea mai mult cu atât se făcea mai multă spumă.
Am stat destul de mult în cadă și m-am jucat cu părul lui. Apoi am inceput sa il tachinez si să îi pun mâna pe abdomen. L-am sarutat pe gât și am lăsat niște semne știind că asta îl înnebunește.
S: M-mami... Oprește-te, mă faci să tremur..
M: Dar imi place. Hai în pat, așa nu o să tremuri, și o să te încălzești rapid.
S: O-ok... Cred.
Ne-am dus în cameră și l-am împins pe Shin în pat... El s-a pus sub plapumă și se uita speriat la mine. Mă pun și eu sub plapumă, iar apoi mă pun peste el. Încep să îl sărut agresiv, iar după puțin timp cobor cu săriturile pe gât, iar apoi pe piept, și după pe abdomen. Las semne mov și roșiatice peste tot și ajung și mai jos. Mă pun peste el și încep să mă joc. Mă mișc în jos și în sus peste el dar mi se pare că se întristează din ce în ce mai mult. Încep să mă mișc mai repede și imi pun mâinile pe pieptul lui în timp ce îl zgarii din când în când cu unghiile.
Incerc să îl fac să se simtă bine dar nu vad nici o schimbare de la el. Mă opresc, mă dau jos de pe el și mă uit cu ochi mari la fața lui.
Lacrimile își fac apariția pe obrajii lui iar eu îl sărut încet pe frunte, obraji și buze.
M: Bebe... Calm... Of tu puiuț mic. Nu am vrut să te fac să plangi. Dar totuși. De ce plangi?
S: Mi-e dor... Mi-e dor de momentele drăguțe în care nu aveam griji și în care nu mă stresam. În care stateam cu fratele meu și în care radeam ore întregi în timp ce eram cu prietenii.
Eu doar vreau să fie totul bine.. Nu mai rezist mult.. Dar o fac pentru tine. Nu meriti să suferi la fel de mult ca mine.
M: Shin... Calm. Eu sunt aici. Și o să te fac eu să zâmbești iar. O să îți creez eu clipe frumoase. O să te fac să vezi că merită să îți trăiești viața. Te iubesc. Și o să o fac mereu, puiul meu mic. Și totul e ok. Cat timp mami e lângă tine tot de poate rezolva și tot va fi ok. Acum calm.
După ce l-am calmat pe Shin el s-a pus peste mine.
M: Umm... Ce faci?
S: Vreau să te invat că doar eu dețin controlul aici. Deci. Deschide picioarele.
M: D-de ce?
S: Doar fă-o.
M: O-ok.
Imi deschid puțin picioarele iar Shin mă apucă de coapse și le deschide mai tare. Se duce până la dulap și scoate un pliculeț negru... Ai de viața mea.
S: Princess. Pune tu asta unde trebuie și de data asta nu te pregătesc.
M: Mbine tati.
Intră direct și adânc în mine fără să îi pese de durere.
S: Tu doar taci și geme.
M:B-bine... Tt-ta-ahh-tt-tii...
S: Good girl. Fă-o mai tare. Cine e tati al tau?
M: Tu tati.... Mhh... Doar tu.... Aishhh... Mmm. Doare dar... Dar se simte...ah..
S: Se simte bine nu, little bitch?
M: mmm... Tati... Vreau mai repede.
S: imploră.
M: mmm... Tatiii. Te vreau. Mult. Te vreau mult de tot... Aishhh.. Te vreau adânc în mine. Vreau să te miști rapid .. V-vreaau... Te implor t-tati... Doar f-fă-o.
S: bine princess. Dacă chiar vrei atunci primesti, iubire.
Începe să se miște cu forța și foarte adânc iar apoi ușor ușor mărește pasul. Din cauza poziției atinge cu ușurință g-spot-ul iar eu în scurt timp simt că urmează să imi dau drumul. Se simțea mai tare ca niciodată iar în câteva secunde amândoi tremuram când ne dăm drumul.
M: mmm... Tati.... T-tremur tare.
S: observ baby. Dar te ia tati în brațe și trece. Stai numai să.... Arunc chestia asta.
M: Dacă o să avem vreodată copii trebuie să punem jucăriile sus pe un dulap... Înalt... Și bine securizat.
S:dap.... Te iubesc, urâtă mică
M: Heiiii. Bine că esti tu frumos.
S: Dar tot mă iubesti.
M: Da stiu... Vreau iar somn. Am obosit.
S: Bine... Dar dormi cu capul pe pieptul meu. Să fie clar.
M: Da sefu, să trăiți.
S: Haha. Acum hai la somn zgâtie mică.

The secret {Finalizată}Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum