Capitolul 13

14 1 0
                                    

*perspectiva lui Mikasa*
Stateam în pat și mă uitam pe Instagram. Shin era la baie și își făcea rutina de dimineață. Eu doar dădeam scroll și nu mă interesa nimic. În scurt timp aud un țipat puternic din baie.
M: Shin... Shiiin. Unde mama dracu esti? Shin.
S: Baga-mi-as ceva în ea de viața. Mai bine mor.
Ajung în baie și rămân înghețată în tocul ușii.
M: Shin. Ce s-a întâmplat?
S: Du-te dracu. Dacă nu erai tu eu eram bine acum. Dacă nu era mama și baba aia eu nu mai aveam traume. Nu mai eram aici. Dacă nu existam era mai bine. Vreau doar să mor și nu mă lasă nimeni să o fac.
Îl iau de mână și îl trag cu forța în cameră. Îl împing pe pat, iar el nu are nici o reacție. Mă pun peste el și îl sărut. Nu a răspuns așa că am făcut-o din nou. Nu mai stă pe ganduri și imi răspunde. Mâinile lui imi dau încet tricoul jos, iar apoi ne schimbăm locurile. Eu sunt dedesupt iar el deasupra.
M: S-Shin..
El se oprește brusc de parcă tot timpul stă în loc. Își ridică puțin capul și se uită direct în ochii mei. Ne uităm unul la altul, iar apoi el se lasă ușor pe pieptul meu. Nu aud nimic de la el. După mi de încercări, reușesc să îi ridic capul. Avea ochii în lacrimi și fața lui era roșie.
S: Sunt un bou...
M: Bebe... Tuuu. Ia-mă în brațe.
Shin mă strânge extrem de tare în brațe și eu îi dau pupici pe cap.
M: iubire. Doar dă drumul la lacrimi.
Sunt aici. Nu plec. Și nu voi pleca. Calm.
S: Să re cred?
M: Ai putea să o faci.
S: Mda... Ce-i cu cartea aia de pe birou? De când e acolo.
M: Doar deschide la o pagină random și citeste

~ într-o bună zi poti găsii o persoană căruia să îi zici toată viața ta. Doar fi atent să nu te rănească. Nu trebuie să renunți niciodată. Viata poate fi ușoară sau grea, dar poate fi și cum vrei tu să fie. Dacă ți la ceva luptă pentru centru acel ceva. Nu lăsa nimic în urma. Plus că. Viata e trecatoare. Lasă tot ce e rău și focusează te pe bine. ~
S: Ce citat dumnezeiesc mai e și ăsta. N-am inteles nimic.
M: O să intelegi când e momentul.
S: Vreau să mă plimb puțin singur. Pot?
M: Da. Dar să nu stai mult și uitate pe raftul de lângă monitor. I-a telefonul ăla. E al tau.
S: Ok. Ummm.. De ce locul unde pui cartela e roșu și telefonul e alb.
M: Paiiii. Eu am telefonul roșu și chestia aia albă. Se potrivesc.
S: Eu vreau telefonul ăla roșu.
M: Facem schimb când vi.
S: Ok. Pa.
M: Ai grijă.
S: Mhm.

* perspectiva lui Shin*
Am ieșit afară și mă plimbam în timp ce am dat drumul la playlist.
Merge puțin și nu stiu unde sunt deci mă asez pe o bancă și deschid telefonul pentru a suna-o pe Mikasa.
Simt ceva rece în dreptul gâtului și inghit în sec.
X: Dacă te misti esti mort.
* mami... Tu poate nu o să mă lași... Dar acum nu stiu daca eu o să te las *
Imi zic asta în minte și merg cu acea persoană spre o mașină neagră.
Omul respectiv pornește mașina iar un coleg de al lui imi tine pistolul la cap și nu există o secundă în care să nu se uite la mine.
Ajungem la un depozit de la marginea orașului și mă leagă la mâini și la picioare. Cum intrăm cad în genunchi și strâng din dinți cum simt un picior care mă lovește direct în spate.
X: Esti un gunoi. O să mori. Nu conteazi pentru nimeni. Esti un fraier.
Incercam să nu plang dar m-am demoralizat foarte tare. Nu mai vreau iar chin.
X: Dă-ne banii.
S: Luați tot.
După ce iau tot de la mine încep să mă bată de parcă sunt o jucărie. Primesc pumni și picioare în burtă. Simt cum imi vine să leșin și în puțin timp imi iese sange din gură.
S: Nu vreau... Nu.. Mam...
Nu apuc să zic nimic căci leșin.

Mă trezesc pe banca pe care stateam înainte să fiu luat și agresat.
Eram plin de sânge și păream desprins din filmele de groază. În jumătate de oră ajung în fața casei. Auzeam țipete și plânsete.
Reușesc cu ultima putere să deschid clanta usii și când pe podea. Nu mă puteam mișca
M: Cine e?
Aud niște pași cum coboară scările iar apoi persoana respectivă fuge spre mine.
M: Shin... Shin... Respiră. Calm. Sun la spital. Bebe rezistă.
Ochii mi se închid din nou și rămân inconștient.

Scuze pt greșelile gramaticale dar de obicei scriu seara și mă i-a somnul + autocorecr

The secret {Finalizată}Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum