Cersaful se mișcă încet iar aparatele pornesc iar. Bătăile inimii își revin încet încet la normal iar eu ies rapid pe coridor pentru a chema un doctor.
După un scurt control imi spune că totul e stabil momentan, dar are nevoie de un transplant de inimă.
M: Domnule doctor.. Cam cât de rapid ar putea fi găsit un donator?
D: Nu se știe. Acum... Să speram că se va gasii.
Stau puțin pe ganduri în timp ce mă uit la doctor și imi vine o idee.
M: Dar eu aș putea fi compatibilă cu el?
D: Domnișoara. Nu puteți face schimb chiar dacă ați fi compatibili.
M: Măcar testați-mă vă rog. Chiar vreau să văd dacă suntem sau nu.
D: Cum doriți.
După o analiză mi s-a confirmat că suntem iar singurul gând care imi trecea prin cap era că trebuie să salvez.
O oră mai târziu plec de la spital și mă duc să mă văd cu cineva la marginea orașului.
M: Bun. Ai arma?
X: Ai banii?
M: Poftim. Acum dă arma.
X: Dacă întreabă cineva tu nu mă cunoști.
M: Okok. Bye.
Bun. Acum că am pistolul trebuie să mă duc în baia apropiată de Salonul lui Shin. Trebuie să fac ceva să îl salvez.*perspectiva lui Rachel*
Stăteam lângă Shin și îl supravegheam cât timp Mikasa era plecată. Nu stiu unde mama dracu s-a dus dar sper să se întoarcă repede. Stau cu Shin și de odată intră o asistenta și imi zice că s-a găsit un donator și că în scurt timp transplantul poate fi efectuat.
Dau să o sun pe Mikasa dar nu răspunde. Femeia asta e jale cu telefonul*perspectiva Mikasa*
Ajung în baie și apelez doctorul care se ocupă cu Shin în timp ce imi duc arma la cap.
M: Alo. Bună ziua. Vreau să vă anunt că în curând un donator va fi disponibil fix în baia de lângă Salonul băiatului care are nevoie de transplant.
D: P-poftim.
Apas pe tragaci și nu mai vad nimic.*narator*
Mikasa s-a împușcat în cap special pentru a salva viața iubitului ei, neștiind că nu este nevoie să o facă asta. Mulți medici au preluat-o rapid și s-au luptat mult pentru viața ei. Totuși. Din fericire pentru toată lumea.
Acel pistol avea gloanțe albe. A fost păcălită și asta a fost singura ei salvare. După mult stres la spital fata se făcu bine iar baiatul dădea semne că se vindecă. După mult timp viețile lor își revin cât de cât la normal
M: ok... Gata cu narațiunea. Acum eu vorbesc. Nu avem nevoie de tine.
Buuun acum*perspectiva Mikasa*
După săptămâni mai târziu tot era ca la început. Eram mai fericiți ca niciodată și nimeni și nimic nu ne stătea în cale.
S: Mmm. Bebe. Azi vrei să mergem pe la Lacul din pădure?
M: Mmm... Dacă vrei tu de ce nu.
Eram acasă și ne pregăteam să plecam.
M: Mamă dar cine te-a pus să te imbraci la sacou?
S: Pai tu de ce esti in rochie?
M: Pentru că e cald și pentru că sunt fata? Zic și eu. Acum pune ceva lejer pe tine
S: Bine bine. În pantaloni scurti și tricou e bine?
M: Da domnule elegant. Acum haide.
Mergeam prin pădure și ne pierdeam timpul vorbind.
M: Mai ți minte cand ne-am întâlnit?
S: Daaa. Sau atunci când ne-am dus la mall și după sti tu de am facut.
M: Aish, nu mai vorbii despre asta.
S: Maică. Când ajungem acolo te arunc în lac și sar și eu. Facem concurs de înot.
M: Dadada. S-o crezi tu.
În final ajungem și amândoi ne uitam la apa limpede.
S: E timpul pentru distracție, zgâtie mică.
M: Stai. Nunununu.
M-a luat pe sus și a sărit cu tot cu mine în apă.
M: Shin. Ce mama dracu faci?
S: Mă distrez. Acum.. Prinde-mă dacă poti.
M: Deci așa joci. Bine. Vin după tine Delfin de Caraibe ce esti.
S: Ce ar trebuii să însemne asta?
M: Doar zic chestii random. Dar o să te prind.
S: A da? Să te vad.
Shin mă stropea în timp ce înotam spre el și imi pierdeam din viteză. Dar totuși continuam.
M: Shin.. Stop joc. Mă ustură ochiul de la apă.
S: okok. Hai la mal, la pod.
M: B-bine.
Mă ia pe sus și mă pune pe acel mini pod.
S: Bun bebe. Calm. Esti ok?
M: Dap.
S: sigur?
M: Mhm.
S: Bun. Waaa. Uite acolo sus.
M: Ce? Unde?
Mă uitam dar nu vedeam nimic din nu auzeam nimic.
S: Shin ce să v....
Când mă întorc îl văd pe Shin stând în genunchi în fața mea cu o mică cutiuță în mână
M: Ce ai de gând să faci?
S: Mikasa. Stiu ca sunt cam tânăr și poate prea mic pentru tine. Dar te iubesc. Și o să o fac mereu. Te plac de mult timp. Și azi mi-am făcut tupeu și curaj deci o să te intreb.
Mikasa, vrei să fi soția mea?
Spune și deschide acea mică cutiuță
M: Shin...
Fericirea din mine e prea mare și încep să lăcrimez.
M: Da. Vreau să fiu soția ta. Îl iau strâns în brațe și plâng în hohote.
Mă ridic, iar el imi pune inelul pe deget. Mă ia strâns în brațe și încep să mă mai calmez.
S: Te iubesc, măi zgâtie mică
M: Și eu te iubesc, tati.
Stăm Îmbrățișați câteva minute iar apoi mă uit la ochii lui. Ochii care m-au făcut să mă îndrăgostesc extrem de tare de cea mai minunata persoană din viața mea.
CITEȘTI
The secret {Finalizată}
Teen FictionO fată de 18 ani este spion particular. Aceasta de află în căutarea unui băiat care este jucaria doamnei Akane, însă ea nu știa în ce scop îl folosește pe băiat. Ajung să se îndrăgostească dar adevărul le frânge inima amandurora. Scuze pentru greșel...