25/2.

2.8K 71 21
                                    

AMIKOR MEGTUDJA, HOGY GYAKORNOK VAGY

Jin:

– Jagi? – érkezik párod meglepett hangja mögüled, mikor a hosszú táncpróba fáradalmait pihened ki.
– Ó, Jin, szia! – hadarod zavartan, kezedben gyűrögetve a nedves törölközőt.
Másodperceken át meg se szólal a fiú, csak alaposan végigstíröl, arcán nulla érzelemmel. S mikor már azt hiszed, kiabálva fog neked rontani a kérdéseivel, miért nem mondtad el neki, hogy gyakornok vagy, csak egy elégedett félmosolyt villant.
– Jól áll az edzőcucc – biccent a haspóló-feszülős sort kombó felé.



Suga:

– Hát te hogy a pokolba kerülsz ide? – igen, ez bizony Yoongi. Értetlen arccal néz rád, szinte hallod, ahogy fejében forognak a fogaskerekek. – Nagyon remélem, valami értelmes magyarázattal tudsz előállni ezt a helyzetet illetően.
– Gyakornok vagyok – bököd ki gyorsan. – Ugye nem gond?
– Hogy gond-e? – pillant félre. – Felőlem azt csinálsz amit akarsz... addig, amíg más srác rád nem hajt.
Egy csapásra elszomorodsz a közönyös hang hallatán, de amint Yoongi kiejti a mondat utolsó felét, újra vigyor ül az arcodra. Hevesen öleled át a fiút, aki dünnyögve karolja körbe derekad.
– Szerencséd, hogy ilyen türelmes és kedves barát vagyok...



J-Hope:

– Hát ez... ez király, T/N! – semmi Napsugaram, Szerelmem vagy Édesem, ami azt bizonyítja, a látszat ellenére korántsem örül annak, hogy gyakornok vagy.
– Miért van olyan érzésem, hogy nem vagy felvillanyozódva? – kérded gyanakvó tekintettel, mire Hoseok arcáról lehervad az ál-mosoly.
– Csak féltelek, T/N – fogja meg kezeidet, hüvelykujjával simogatva bőröd. – Te nem tudod, milyen az, amikor mások a bukásodat akarják... ebbe bele lehet halni lelkileg... még a tulajdon ellenségemnek sem kívánnám azt az érzést, hát még neked!
– Erős vagyok, Hoseok – szorítod meg gyengéden kezét. – Te pedig erősebb vagy nálam is, hogy ezen túltetted magad és most büszkén, felemelt fejjel járod az utadat!



RM:

Nem idegesíti a dolog, viszont nem is veregeti meg a vállad ezért. Csak szelíd nyugalommal kérdez meg arról, biztos vagy-e ebben a döntésedben, vállalod-e az esetleges hírnévvel járó következményeket, amikor pedig közlöd vele, korántsem biztos, hogy pont idol szeretnél lenni, a szívéről azért legördül pár kődarab.
– Az igazat megvallva, háttértáncosi pozíció jobban vonz. Az éneklés nem igazán az én asztalom.
– De ahogy hallom, rappelésben kitűnő vagy – mosolyodik el Namjoon, majd apró puszit nyom homlokodra.
– A legjobbtól tanultam – pillantasz fel rá ábrándosan, miközben még jobban ölelésébe bújsz.



Jimin:

Gyanús tekintettel veszi figyelemre a gyakornok társaság fiúállományát. Fel-alá járkál előttük, néha megáll egy-egy srác előtt, majd hümmögve továbbmegy.
– Mit csinál? – kérdezi egyik társad, akivel pár nap alatt jó barátságot kötöttetek. Talán egyedül csak vele barátkozol, hiszen a többi lányt majd megöli az irigység, hogy a híres, jóképű Jiminnel jársz. Ezért inkább ők félrevonulva sugdolóznak rólatok, bár rajtuk is látszik, igencsak meglepte őket párod hirtelen betoppanása.
– Nos, két szabály van, újoncok! – áll meg Jimin a fiúk előtt, mint valami kiképzőtiszt. – Az első, semmit a szemnek. A második, semmit a kéznek. Érthető voltam?
A csapat bólogatni kezd, Chim pedig egy elégedett bólintással indul kifelé a teremből. Mielőtt azonban elhagyná a helyszínt, hozzád lépve apró csókot nyom ajkaidra, majd a pusmogó lányok felé fordul.
– Minden tiszteletem, hölgyeim – biccent nekik. – Ám amennyiben észreveszem, hogy T/N-t kiközösítitek, piszkáljátok, netalántán bántjátok, egy kicsit sem leszek udvarias.

ʙᴏʏ ᴡɪᴛʜ ʟᴜᴠ » bts reactions I. ✓Where stories live. Discover now