ʙɪʀᴛʜᴅᴀʏ sᴘᴇᴄɪᴀʟ - ᴀs ʏᴏᴜʀ ʙᴏʏғʀɪᴇɴᴅ: ᴊɪɴ

2.4K 67 3
                                    

Először is: boldogságos szülinapot a mi széles vállú (😍) Seokjinünknek, aki a 28. évét ünnepli! Te jó ég, hogy repül az idő...

Másodszor pedig, gondoltam megleplek egy ilyennel titeket a "Happy Jin-day" alkalmából :)



JIN, MINT A BARÁTOD

🍊 Egy étteremben találkoztatok először, ahol dolgozol.

🍊 Rögtön felvontad magadra a figyelmét, főleg, miután leöntötted a forró kávéjával.

🍊 Először nagyon kiakadt, de aztán észbe kapott, és udvariasabbra vette a formát.

🍊 Végül még egy kávéval kiengesztelhetted, plusz a telefonszámoddal.

🍊 Amit hiába adtál meg neki, sokáig nem keresett.

🍊 Aztán egyszer csak felbukkant a semmiből, meghívva az első randitokra.

🍊 Körülbelül 2 éve alkottok egy párt, a srácok már azért könyörögnek, hogy költözzetek össze.

🍊 Jin minden egyes hónap-fordulót (és évfordulót) észben tart, és igyekszik apróságokkal meglepni ilyenkor, például finom süteményekkel.

🍊 Kedvenc helye rajtad a homlokod, amit imád puszilgatni, mert szerinte ez nagyon bensőséges és cuki.

🍊 Sokszor ölel meg hátulról, nagy vállaival eltakarva.

🍊 Az ágyban inkább romantikus, lágy, mintsem vad.

🍊 De természetesen belőle is előhozható a kemény oldala, csak megfelelő "eszközök" kellenek hozzá.

🍊 Néha megejt egy-két babagyáros viccet, amivel egyszerre hoz zavarba és vidít fel, hogy veled képzeli a jövőjét.

🍊 Igen hatalmas a szókincse, ha becézni szeretne téged: Szívem, Drágám, Baby... És ugye vannak az elvetemültebbek: Krumplis-zsák, Worldwide Beauty, "T/N, hányszor mondjam el, hogy a kedvenc serpenyőm tabu a te zsíros kajáidnak?!

🍊 Egyszóval, remek kis pár vagytok :)

🍊 Egyszóval, remek kis pár vagytok :)

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.
ʙᴏʏ ᴡɪᴛʜ ʟᴜᴠ » bts reactions I. ✓Donde viven las historias. Descúbrelo ahora