AMIKOR A PIROS NAPJAIDAT ÉLED
Jin:
Olyan, mint egy madáranya: etet téged, gondoskodik rólad, ami felettébb jól esik, tekintve a problémádra. Ilyenkor nem is vagy hisztis, csupán fáj a hasad, de Jin egy kis simogatással, masszírozással enyhít bajodon.
– Finom lett, Jagi? – néz téged, miközben a dupla-csokis tortáját majszolod.
– Nagyon finom! – tömsz a szádba újabb falatot, miközben Jin puszit nyom a homlokodra.
Yoongi:
Egész nap csak fekszel az ágyban, amit párod nem is bán, így legalább veled együtt lustálkodhat. Csakhogy ritka alkalmakkor néha igazán képesek vagytok egymás idegeire menni.
– Yoongi, ha még egyszer megböksz, kitépem az karod a helyéről, majd úgy ledugom a torkodon, hogy alul jöjjön ki! ÉS AZ FÁJNI FOG!
– Ejnye, hogy felvágták hirtelen a nyelved, kitépem-a-karod kisasszony!
J-Hope:A mindig vidám Hoseok ilyenkor rendszerint kétségbe van esve, hogy mi történik benned. Teljesíti minden óhajod és sóhajod, mert úgy érzi, ez segít neked a "gyógyulásban".
– Hobiii! – nyúlkálsz felé, mint valami kisbaba, mire párod kismacskaként bújik ölelésedbe.
Namjoon:
Az okos vezető, hogy tovább bővítse tudástárát, és hogy neked jó legyen, képes az internet bugyraiba is lemerülni. Szinte már kívülről fújja a különböző praktikákat és tippeket, amiktől elviselhetőbb lesz számodra a fájdalom.
– Hozok meleg vizes flakont, az talán segít...
– Hé, Nam...
– ...ugyanis nincs melegítőpárnánk...
Jimin:
Jimin hiába próbálja megjegyezni a fontos időpontokat, ám eléggé nehezen sikerül neki. Ráadásul a leglehetetlenebb helyzetekben talál meg, mikor férfiúi kötelességeit szeretné végrehajtani.
– Most ne, Chim... – tolod el combodról tenyerét, mire kérdőn néz rád. – Megjött.
– Micsoda?
– A mikulás!
– De még nincs is december...
V:
A világ legaranyosabb barátjává válik, aki megveszi neked a fél édességrészleget a boltból, énekel, egészen jól elszórakoztat.
– Tae! – kiáltasz fel hangosan a vécéről kifelé jövet.
– Tessék? – szalad fel sietve, mintha valami nagy bajod lenne.
– Elfogyott a betét...
És igen, miattad még betétért is elmegy.
Jungkook:
A fiút ilyenkor le sem lehet lőni, szinte állandóan ugrat és poénkodik, ami néha igazán rosszul esik neked. Egyik ilyen vicce után el is pityeredsz, mire a maknae rögtön megijed.
– Hagyjál! – próbálsz szabadulni karjai közül szipogva, de Jungkook még erősebben tart.
– Bocsáss meg, T/N...
– Nem! Állandóan hülyéskedsz, mikor ez nem vicces!
– Rendben, abbahagyom, csak ne sírj... na, Kicsim...
ESTÁS LEYENDO
ʙᴏʏ ᴡɪᴛʜ ʟᴜᴠ » bts reactions I. ✓
Fanfic💜reakciók a bts főszereplésével I.💜 ▂▂▂▂▂▂▂▂▂▂▂▂▂▂ : befejezve '21 márciusában