27/2.

2.7K 94 29
                                    

Komolyan, egy élmény volt megírni ezt a részt XD



AMIKOR RÁCSAPSZ A FENEKÉRE

Jin:

– Hogy a mennydörgős ménkű vágjon bele! – kiált fel fájdalmasan, miután egy jó nagyot odasóztál a tomporára. – Ó, istenem, zsibbad fenekem! Zsibbad a fenekem, T/N, nézd meg, mit csináltál!
– Kölcsön kenyér visszajár – válaszolsz a jól ismert közmondással, mire barátod úgy pillant rád, mintha egy gyogyóssal állna szemben.
– De hát én nem is adtam kenyeret neked. Miről hadoválsz te itt? Aish, tudod mit, mindegy! – fordít hátad neked egy mogorva, fáradt sóhaj kíséretében. – Megyek, inkább lejegelem a farom.
– Persze, a magyar káromkodást hamar megtanultad, de egy közmondással képtelen vagy megbirkózni...



Suga:

– Ohó! – néz rád elégedett mosollyal az ajkain. – Hát ide is eljutottunk, hogy már te csapkodsz engem?
– Tovább is mehetünk, ha szeretnéd... – markolsz bele egy kicsit a fenekébe, mire Yoongi aprót megugrik melletted. – Csak nem elpirultál, nagyfiú? – kérded kaján hangon, párod egyre vörösödő arcát nézve.
– Ugyan, kérlek... – hebegi, akár egy szende kislány. – Én sose jövök zavarba...
– Pedig hidd el nekem, iszonyat szexin áll neked a vörös... Oppa...



J-Hope:

Gondoltad, megleped Hoseokot és a fiúkat a táncpróbájukon, így munkaidőd lejárta után rögtön a Big Hit felé vetted az irányt. Bent a recepciós és az őrök a szokásos kedves mosolyukkal köszöntöttek, majd váltottatok pár szót - már megszokott vendég voltál az Entnél.
– Sziasztok, srácok! – nyitsz be a termükbe, mire egyesével odasereglettek hozzád a tagok. – Nem zavarok, ugye?
– Te sosem, Édes! – ölel át utolsóként Hobi kissé leizzadva. – Vagy mondjam azt neki, hogy igen? – nézett hátra a többiek felé poénkodva, mire erőteljesen rácsaptál a hátsójára, nem kicsit meglepve barátodat... és persze a többieket.
– Ne szemtelenkedj, Jung Hoseok! – rovod meg tetetett haraggal hangodban, ám amint egy erős tenyér csattan alfeleden, rögtön kizökkensz.
Édes, legalább ne előttük! – kuncog a fiú megszeppent arcodon, természetesen a másik hat jómadárral karöltve.



RM:

– Na és te nem szeretnél egy masszázst? – ülsz fel Namjoon előtt, aki imént végzett a teljes tested végignyomkodásával.
– Ami azt illeti, az most kifejezetten jól esne! – bólint, majd ugyanoda helyezkedik, ahol az előbb te feküdtél.
Lábadat átvetve rajta ülsz párodra, aki miután elkezded a kényeztetést, apró nyögésekkel adja tudtodra, mennyire kedvét leli cselekvésedben.
– Istenem, Jagi, ez így is mennyei, mi lenne, ha még meg is fordulnék? – csúszik ki a mondat Nam száján, mire csak elképedve ütsz egyet a fiú fenekére.
– Na de Namjoon!
– Ez az Baby, ne kímélj!



Jimin:

– Ne Jagi, kérlek! – röhög szinte már sírva Chim, miközben a házba kergetőztök. – Jagi, én félek tőled! Ne, kérlek!
– Nem akarod, hogy kimutassam a szeretetem feléd? – vigyorodsz el, amint sikerül Jimint sarokba szorítanod. – Na fordulj meg szépen!
– De, de, mindennél jobban akarom a szereteted, csak nem így! – nevet a fiú, miközben már-már alig kap levegőt.
– Fordulj meg! – utasítod erőteljesebben, megadásra késztetve barátodat, aki rázkódó vállakkal, nevetéstől könnyes szemmel próbál könnyíteni a helyzetén.
– De ígérd meg, hogy nem ütsz nagyot, oké? Ne üss nagyo- AZT A ROHADT!



V:

Hiába tagadnánk, nincs mit ezen szépíteni: piszkosul unatkoztok. Vagyis inkább Taehyung, mióta leállítottad, mert az a mennyiségű kanosság, amit feléd irányított, kezdett sok lenni. Fogalmad sincs, miféle időszakba lépett (vagy léptetek), párod szinte mindig a lepedők között akart tudni téged és magát, viszont miután naponta lassan ötször kötöttetek ki a hálóban, ideje volt megálljt parancsolni a fiúnak és a hormonjainak.
És mi lett az új program (aminek természetesen Tae egyáltalán nem örült)? Hát a tévézés.
– Arrrgh! – szenved látványosan Tae öleden feküdve, miközben gyengéden a popóján dobolsz. – Ha nem engeded, hogy beakasszam, akkor miért kínzol? T/N! – nyüszít fel, mire egy erőteljesebbet csapsz a kezed alatt fekvő testrészre.
– Én még mindig nézem a Spongyabobot, de persze, ez cseppet se zavarjon téged a drámai gyötrődésedben!



Jungkook:

– Szevasz, Kookie! – sózol egy isteneset barátod alfelére, aki a hirtelen ért impulzustól konkrétan rád borítja a pudingját, amit eddig eszegetett.
– Ajj, T/N, a szívbajt hoztad rám! – kap a szívéhez. – Meg egy csípő érzést a jobb félen... – teszi hozzá fájdalmas arccal.
– Ezt most miért kellett? – nyöszörögsz, törlod meg az arcod, majd megpróbálod kicsöpögtetni a hajadból a cuccot. – Tiszta puding vagyok!
– A te hibád! – vág vissza Kook. – De ha ez vigasztal, lenyalogathatom rólad...

ʙᴏʏ ᴡɪᴛʜ ʟᴜᴠ » bts reactions I. ✓Where stories live. Discover now