9.

4.6K 112 20
                                    

AMIKOR EGYÜTT BÉBISZITTERKEDTEK

Jin:

Le sem tagadhatná, mennyire ért a gyerekekhez.
Egyik közös ismerősötök jelölt ki titeket arra a becses feladatra, hogy vigyázzatok a kislányára és a kisfiára. Természetesen a lurkók igazi csibészek, és amíg te erősen szenvedsz velük, Jin azonnal lekenyerezi őket a házi készítésű csokis kekszeivel.
– Csak úgy megjegyzem édesem, vörös az arcod az irigységtől! – jegyzi meg öntelt, de mégis játékos hangnemben.
– Ne aggódj, megcsaplak a tepsivel, a tiéd is az lesz...



Suga:

Már az első percben kiborítja a szomszéd kislány, aki mindenképpen fogdosni akarja a színes haját.
– Ezerszer megmondtam, hogy nem! – olyan, mint egy morcos nagypapa, te pedig csak röhögsz az egész szituáción.
– De unikornis!
– De nem vagyok unikornis, és nem piszkálhatod a hajam!
Aztán végül mégiscsak a csöppség nyeri a háborút, így Yoongi nyakában ülve tölti a napot - aki persze nem hajlandó bevallani, hogy mégis jól szórakozik.



J-Hope:

Önmaga is egy nagyra nőtt gyerekké változik, konkrétan "lesüllyed" a kölykök szintjére. Szó nélkül teljesíti a hármas ikrek minden kívánságát, aztán persze összeveszik velük a létező összes marhaságon.
– Hobi... ez csak egy plüss... – próbálsz a lelkére hatni, de az istenért nem engedné el a hatalmas lovat, amit úgy szorongat, mintha a világ legértékesebb dolga lenne.
– Lehet, hogy neked ez csak egy plüss, de nekem fontos. A barátom.
– Hiszen pár perce loptad el az egyik gyerkőctől...
– DE Ő AKKOR IS A BARÁTOM!



RM:

Eleinte nem boldogul testvéred kisfiával, hiszen a kölyök csak az Xbox-ot akarja nyomni, amit Namjoon - felelősségteljes és megbízható felnőtt lévén - nem enged meg neki.
– Anyukád is megmondta, hogy nem engedhetlek a konzol közelébe.
– Nem igaz! – vág vissza a kisfiú. – Csak félsz, hogy veszítesz valamiben!
– Úgy gondolod? Akkor mindjárt kiderül, hogy ki a jobb!
Így történt, hogy egy öt éves kölyöknek sikerült átvernie az okos felnőttet.



Jimin:

Mikor meglátja, hogy a felügyelt kisfiú mennyit zsong körülötted, bekapcsol nála a birtoklási ösztön, és konkrétan le nem tudod vakarni magadról.
– Nagyon szép lány vagy, T/N! – mondja neked mosolyogva a kisfiú, s mielőtt puszit nyomhatna az arcodra, Jimin eltolja a fejét.
– Hé, öcsi! A csajozást próbáld meg újra tíz év múlva, bár akkor ennyivel nem tudod majd lerendezni őket. Na meg, ne az én barátnőmet fűzögesd!
– Jimin... – sóhajtod fáradtan.
– De megtaníthatok neked pár trükköt, amivel én is megnyertem magamnak ezt a gyönyörű virágszálat.
Úgy sejted, a kisfiúból ugyanakkora csajozógép lesz, mint amilyen a mestere is. Jimin pedig, mondhatni tökéletes tanítványra talált.



V:

Ő a herceg, aki megmenti a hercegnőt a gonosz sárkánytól. Ki a hercegnő? Az eggyel alattatok lakó kislány. És a ki a sárkány? Hát persze, hogy te.
– Ne féltékenykedj T/N, ő csak egy kislány...
– Ja persze... Miért nem én vagyok a hercegnő? Miért kell nekem mindig sárkánynak lennem?
– Az én életemben te vagy az egyetlen hercegnőm... – pillant rád szerelmes tekintettel, ábrándos mosollyal ajkain. – De ha gondolod, legközelebb a sárkányt is megmenthetem...



Jungkook:

Minden hülyeséget megenged a gyerkőcöknek, akik aztán csatatérré változtatják a házat.
– JK, megtennéd, hogy segítesz pakolni? – kérdezed tőle idegesen.
– Nem elég, ha csak nézem?
– Miért, mi vagyok én? Cseléd?
– Nem vagy az... de most, hogy mondod, kifejezetten szexi lennél cselédlány ruciban...
– Jesszusom, nehogy most jöjjön rád!
Szó nélkül leterít a kanapéra, majd harapdálni kezdi a nyakad, majd ajkadat is.
– Oppa, miért eszed meg T/N-t?

ʙᴏʏ ᴡɪᴛʜ ʟᴜᴠ » bts reactions I. ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin