20/1.

3.8K 101 10
                                    

A Jungkookos fici bevezetője perceken belül kikerül, csekkoljátok🙂

Úristen, átléptük a 600 csillagot és a 10k olvasottságot! Köszönöm, hogy ennyien olvassátok ezt a kis könyvet, eszméletlenek vagytok!!!😘



AMIKOR ELHANYAGOL

Jin:

Az utóbbi időkben eléggé magányosnak érezted magad. Párod úgy járt-kelt a házban, mintha szellem lenne, észre se vett csak tette a dolgát.
– Hé, Jin! – öleled át a fiú derekát, aki azonban csak lefejti magáról karjaidat.
– Ne most, T/N. Épp főzök.
Hátrálsz egy lépést, miközben ajkaid sírásra görbülnek. Fogalmad sincs, mi történt... és az a legszomorúbb, hogy így segíteni sem tudsz.



Suga:

Yoongi mostanság a szokottnál is zárkózottabb: szinte egész nap a Big Hit-nél gubbaszt, ha meg valamikor késő este hazavánszorog, csak annyi ereje van, hogy felmásszon a lépcsőn és bezuhanjon az ágyba. Úgy gondoltad, eljött az ideje, hogy meglepd, ezért felvetted magadra az egyik legszebb fehérneműdet.
Párodra hajnal egyig kellett várni, s mintha nem is érezte volna jelenlétedet, bemászott melléd, háttal neked.
Szemeidbe könnyek gyűlnek, de nem mersz hangosan sírni... nem akarod felébreszteni szerelmedet.



J-Hope:

Hoseok mindig is szívén viselte a kapcsolatotokat, már a legkisebb apróságok miatt képes lett volna csatába menni érted... azonban ahogy közeledtek a koncertek, ráadásul másik országban, csak arra koncentrált, hogy tökéletes legyen. Mindenben.
– Hobi, táncolunk együtt? – pattansz mellé a reménység utolsó szikrájával, azonban a választ hallva az is kialszik.
– Tudtommal te, T/N, nem lépsz fel, úgyhogy bocsáss meg, de gyakorolnom kell.



RM:

Namjoon becsületes férfi, aki igyekszik jól beosztani az idejét. Azonban pár hete kezdett távolodni tőled... eleinte megértetted, hiszen vezetői kötelességei állandóan lefoglalják, és a rajongókkal sincsen bajod, de azt már nem bírtad nézni, hogy minden szabad percében velük foglalkozik.
Könnyezve nézed az ajtó takarásából Namjoont, aki fáradtan, de szívből mosolyogva beszél a kamerába... ilyen mosolyt már neked régóta nem címzett.



Jimin:

A kapcsolatotok Jiminnel mindig is forró és izgalmas volt... egészen addig, amíg nem jött egy új sminkes a Big Hit-hez. Úgy érzed magad, mintha lecseréltek volna, mint a használt zsepit.
De akkor borult ki a bili, mikor rájöttél, hogy párod baráti találkozásokat szervez kettejüknek.
– Ez itt micsoda, Jimin? – kérdezed szomorúan a fiútól, aki amint meglátja telefonját a kezedben, csak sietve elveszi tőled, majd hálótokba zárkózik, téged egyedül hagyva a kétségeiddel.



V:

Taehyungnak teljesült az álma: vett egy kutyát, akit Yeontannak nevezett el.
Alapból nem vagy egy féltékeny típus, de néha már komolyan azt érzed, vetélytársad akadt egy állat képében. Hiába közelíted meg párodat, Yeontan azonnal ott terem, majd mint egy kis király, elfoglalja a helyed... V pedig észre sem veszi, hogy közben te is ott vagy.



Jungkook:

– Jungoo, elmegyünk sétálni? – állsz párod elé, aki bőszen nyomkodja a konzolt, miközben barátaival társalog.
– Nem.
Hetek óta ez megy: nem.
Hirtelen felindulásból cselekedtél: felöltötted magadra JK kedvenc fehérneműjét, amit még szülinapodra kaptál, majd úgy álltál a fiú elé.
Azonban a reakciójára nem számítottál.
– Arrébb mennél, T/N? Kitakarod az egész képernyőt – mondja monoton hangon a fiú.
Pár pillanatra lefagysz, majd megszégyenülve kullogsz a fürdőbe, hogy bámulhasd a testedet... ami kitakarja az egész képernyőt.

ʙᴏʏ ᴡɪᴛʜ ʟᴜᴠ » bts reactions I. ✓Donde viven las historias. Descúbrelo ahora