26.

3.1K 85 11
                                    

AMIKOR FÉLTÉKENY VAGY

Jin:

A fiú mindig is azt hitte rólad, hogy te egy kedves, hallgatag lány vagy... ezért is tetszettél meg neki. Gyermeki ártatlanságod azonban nyomban köddé foszlik, mikor párodat az egyik stylist "noona" próbálja megkörnyékezni.
– Szia Szerelmem! – akaszkodsz Jinre, félbeszakítva beszélgetésüket, majd pipiskedve megcsókolod, s perceken át nem is ereszted.



Suga:

– Nem értem, mit vagy úgy oda... – értetlenkedik Yoongs. – Csak egy régi jó ismerősöm volt.
– Szerintem egy régi jó ismerős nem így nézett volna rád.
– Hogy?
– Mint aki bármit megengedne neked, csak kérned kéne.



J-Hope:

Újabb féltékenységi roham, újabb veszekedés. Ám ezúttal tényleg messzire mentél, mikor meggyanúsítottad, hogy megcsal az egyik alkalmazottal.
– Tán nem bízol bennem, T/N? – von kérdőre sértődött hangnemben. – Szerinted bárkivel összefekszek, miközben te a barátnőm vagy? Tényleg ilyennek látsz?



RM:

Nem vagy féltékeny típus, hiszen Namjoon nem is ad rá okot. A lányokkal a környezetetekben udvariasan viselkedik, nem ápol semelyikkel sem belsőségesebb viszonyt, és ezt ők is tiszteletben tartják. Ám az új sminkes csaj nagyon nincs tisztában azzal, hogyan folynak itt a dolgok.
Kicsit ugyan furdal a féltékenység, amikor látod, hogy párod mennyire jól elvan a lánnyal, de amint Nam megálljt parancsol neki, szépen megnyugodsz.



Jimin:

Csak mosolyogva figyeli, ahogy zsörtölődsz, néha még rá is játszik a dolgokra: flörtöl, időnként apró, már-már semmit sem számító érintéseket tesz a staffosoknak. De amikor már sírni lát, annyira kétségbeestél, legszívesebben fejbe vágná magát valamivel.
– Hé, Baby, nyugi... – csitítgat, miközben buksid simogatja. – Csak játszottam veled... azt hittem jó móka lesz, de tévedtem... na, nyugodj meg, nincs senki más rajtad kívül. Szeretlek!
– Utállak... – dünnyögöd pólójába.
– Azt azért nehéz lenne, nem?



V:

Habár figyelmen kívül hagy minden nőnemű lényt rajtad kívül, nem tudod letagadni, hogy néha igenis majd megesz a féltékenység. Főleg, amikor az utcán cserkészik be őt, úgy, hogy vele vagy. És Tae ezek után az esetek után minden alkalommal bebizonyítja, más lánynak sosem adná oda a szívét, csak neked.



Jungkook:

Fel sem tűnik neki, hogy kisebb rajongótábora van a Big Hit-en belül. És habár az alkalmazottak tudják, hogy a fiúnak te vagy a barátnője, azért nem mulasztják el azokat a pillanatokat, amikor egyedül pároddal lehetnek.
– Hé, Oppa! – törsz utat magadnak a női horda közé, hogy elérd a kör közepén álló Kookot.
– Nem azt mondtad, hogy utálod, amikor Oppának hív valaki? – kérdezi az egyik lány, kissé kárörvendő tekintettel rád nézve, hátha megkapod a magadét a megnevezésért.
– Egy: felnőttem. Kettő: az én Jagiyámnak mindent lehet – mosolyodik el aranyosan a fiú. – Az ő szájából pedig imádom hallani ezt.

ʙᴏʏ ᴡɪᴛʜ ʟᴜᴠ » bts reactions I. ✓Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz