17.

4.1K 88 37
                                    

AMIKOR ELŐSZÖR PRÓBÁLKOZIK BE

Jin:

Seokjin száztíz százalékban igényli a törődésedet, hiszen hamar megsértődik, ha nem a csodálatos Worldwide Handsome lényével foglalkozol.
Ma is csak egy ölelgetős, filmezős estének indult a dolog: kellemes hangulatban megvacsoráztatok, párod felügyelete mellett megihattál egy pohárka bort (plusz még felet), aztán felkuckóztatok a hálóba és beindítottatok egy csöpögős, romantikus filmet.
Igen ám, arra viszont nem számítottál, hogy lesz egynéhány hevesebb jelenet, amely tulajdonképpen csak sejteti, mi fog történni.
Eleinte nem foglalkozol párod combodat simogató kezével, ám amint ajaki megtalálják nyakadat, ujjai pedig egyre feljebb táncikálnak, lassan elhajolsz tőle.
– Én... én... erre még nem állok készen... ne haragudj...
– Ki mondta, hogy azt szeretném? – mosolyodik el Jin, miközben finoman magához húz. Tulajdonképpen de, azt szerette volna... – Talán nem csókolózhatok a barátnőmmel?
– Dehogynem, csak-
Nem is hagyja, hogy végigmond, tőle szokatlan hevességgel veszi birtokba szádat, elfeledtetve veled a külvilágot.



Suga:

Yoongi egyenes típus, ezt te is tudod. Bár ritkán szól, ami a szívén, az a száján - vagy rap dalaiba belesűrítve.
Most azonban rád való tekintettel korántsem szándékozta azt mondani, hogy "legszívesebben letepernélek és egész éjszaka csinálnánk", hanem:
– T/N, nem akarod meghallgatni az új költeményemet?
Azt hitted, olyan lesz, mint amiket Namjoonnal szokott írni. Olyan, amiket a banda énekel. Vagy amikben nem szerepelnek kétértelmű szavak, kijelentések, apró jelzések, amelyektől a legtapasztaltabb, legdominánsabb nőszemélyek is főtt rákra hasonlítanának. Így hát csak vörös képpel, az elmédben egyre forróbb gondolatokkal hallgattad erotikus nótáját, s mikor a végéhez ért, melléd ült, és a tőle telhető legcsábosabb mosolyával annyit kérdezett:
– Tetszett, Szépségem?
– I-igen... azt hiszem... – suttogod, s mire felfogod a körülötted zajló eseményeket, már Yoongi alatt fekszel, miközben ő hevesen falja ajkaidat, egyik kezével oldalad cirógatja, a másikkal felhúzza lábadat, hogy még jobban hozzád férhessen.
– Állj! – próbálod eltolni magadtól, ami pár másodperc után sikerül is.
– Mi a baj? – kémleli kipirult, mégis rémült arcodat Yoongs. – Valamit nem csinálok jól? Túl gyors vagyok?
Elneveted magad kétségbeesett párod láttán, s arcára simítasz.
– Ne siessük el, rendben?
Yoongi apró puszit nyom szádra, majd melléd gurulva átölel.
– Rendben...



J-Hope:

Különös - és főképp szokatlan - jelenség az, ha Hoseok nem táncolni, vagy valamilyen mozgásos programot akar csinálni, hanem csak otthon punnyadni és bámulni a Netflixet vagy az HBO GO-t. Márpedig mostanában sokszor vagytok TV előtt, konkrétan ott töltitek az egész napot.
– Jagiya, puszit kérek! – fordul hirtelen feléd Hobi, mire te csak gyorsan hozzányomod ajkaidat az övéihez, s vissza is hanyatlasz a kihajtott kanapéra. – Többet! – mászik eléd Hoseok, majd ő maga kezd bele a puszitámadásba, ott, ahol csak ér.
Végül elmélyült csókba kezd, ami már a te figyelmed is elvonja a képernyő varázsától. Óvatosan helyezkedik föléd, miközben igyekszik nyelvét is bevetni a játékba, s ahogy meghallja első elégedett sóhajodat, eszét veszti.
Keze fokozatosan kúszik szoknyád alá, mígnem eléri azt a pontot, amikor már muszáj közbelépned.
– Hobi... Hobi, kérlek állj le... elég!
A fiú értetlen arccal magasodik föléd, s amint észreveszi, átlépte a határaidat, kezét kihúzza szoknyád alól, s lassan elrendezgeti a ruhadarabot.
– Sajnálom, túl messzire mentem... igaz?
– Semmi baj... csak kicsit megijedtem.
– Nem erőltetem a dolgot, T/N, ha nem szeretnéd... de ugye nem támadtalak le?
– Mondom, nem történt semmi! – mosolyodsz el. – Csókolni attól még szabad.
Hoseok újra vigyorgásba kezd, majd lassan lehajol hozzád, hogy sokkal finomabban, lágyabban vehesse birtokba ajkaidat.

ʙᴏʏ ᴡɪᴛʜ ʟᴜᴠ » bts reactions I. ✓Where stories live. Discover now