~4~

1.5K 54 12
                                    

Tydzień później
Pov Patryk

Wczoraj wyszedłem ze szpitala, Maciek jak mnie zobaczył był bardzo szczęśliwy i mnie ciągle przytulał. Też się bardzo cieszyłem. Kilka dni potem znów poszliśmy na imprezę. Tym razem było mniej osób. Napiłem się i to bardzo dużo. Ej stary wszystkie okej?-zapytał Maciek. J-jasne że tak-powiedziałem to przekręcając głowę.
Pov Maciek
Patryk był totalnie pijany, więc go pociągnąłem mocno za rękę. Patryk mamrotał coś pod nosem i się zatrzymał. O co chodzi-powiedziałem. Nic skarbie-odpowiedział Patryk. S-skarbie?! o co chodzi? Aż tak serio jest pijany? Ale wsm to słodkie..-myślałem. Chciałem dalej iść ale zaczął do mnie podrywać tekstami- wiesz że jesteś taki hot, że jak zjesz chleb to wysrasz tosta? Tak, wiem raz mi sie to nie zdarzyło-powiedziałem. A teraz już chodź. Nie-powiedział, czemu?-odpowiedziałem. Pójdę jak mnie weźmiesz na ręce i pocałujesz-powiedział pewny siebie. Stałem przez chwile jak słup, no ale wziąłem go na ręce. Ale nie pocałuje cie-powiedziałem. Ugh no dobra-powiedział troche taki zły. Poszliśmy do domu, byłem bardzo zmęczony, popatrzyłem na Patryka, usnął, więc położyłem go do siebie łóżka ale przed tym, pomyślałem czy by go nie przebrać(😏), dobra zrobię to-pomyślałem. Rozebrałem go do naga i szybko założyłem mu bokserki i koszulkę. Chciałem pójść na dół ale przez sen powiedział do mnie-połóż się obok mnie..proszę. Nie wiedziałem czy się położyć czy nie. W sumie, i tak widziałem go nago więc co tam-pomyślałem. Położyłem się obok niego i go przytuliłem, Patryk zaczął się uśmiechać:)
Rano
Pov Patryk
Wstałem, była godzina 10, nie pamiętałem co stało się wczoraj, zauważył że nie jest w swoim pokoju.. czuł też ciepło... obróciłem się i zobaczyłem Maćka. Zacząłem się rumienić.. poszedłem do łazienki i obejrzałem się w lustrze.. i nie mogłem uwierzyć..RUMIENIŁEM SIE!! Nie to niemożliwe, nie mogę być gejem, nie, nie, N-I-E!
___________________________________________
Dziś może będzie jeszcze jedna
321 słów 😅

Nieodwzajemniona miłość...a jednak//MxPOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz