Ahoj, vítejte u další kapitoly ❤️. Nebudu tady psát moc k dnešní epizodě, ale vyjádřit se musím! 5×03 byla hrozně krásná epizoda, spolu s 4×01 rozhodně nejlepší a nejsmutnější 🥺❤️. Nebudu moc spoilerovat, ale bylo to moc hezký a smutný🥺❤️. ALE!!! Teď jdeme na první fotky k 5×04!
OFICIÁLNÍ PLAKÁT K 5.SÉRII, ČASOVÝ SKOK😍😍😍!!!!! Heh už ho mám i na tapetě🤣❤️. Každopádně za mě asi úplně nejhezčí plakát že všech sérií, všem to moc sluší 😍😍😍!!!!!
5×04
Sedmiletý skok v čase - Po sedmi letech pryč z Riverdale, se Archie (KJ Apa) vrací do města, kde zjistí že město teď řídí Hiram Lodge (Mark Consuelos) a že se město skoro stává městem duchů. Když ho zastihne Toni (Vanessa Morgan) a řekne mu co se děje, Archie kontaktuje ostatní členy gangu, aby se vrátili domů.
5×05
Boj o Riverdaleskou střední - Toni (Vanessa Morgan), Alice (Mädchen Amick), Archie (KJ Apa) a Kevin (Casey Cott) bojují za to, aby Riverdaleská střední zůstala otevřená poté co se dozvědí, že Hiram Lodge ji chce zavřít (asi?). Veronica (Camila Mendes) začne být kreativní, když zjistí že Chad (Chris Mason) si najmul někoho aby jí sledoval. Jughead (Cole Sprouse) začne v nové práci, poté co se (někdo) objeví v Riverdale.
5×06
Bulldog pride - Archie (KJ Apa), Betty (Lili Reinhart), Veronica (Camila Mendes) a Jughead (Cole Sprouse) se připravují na jejich první den, jako noví učitelé na Riverdaleské střední. Veronica představí partě svého manžela Chada (Chris Mason), když se nečekaně objeví v Riverdale. Když se Archie a Toni (Vanessa Morgan) dozvědí, že jim došly finanční prostředky, obrátí se na Cheryl (Madelaine Petsch), aby jim pomohla restartovat fotbalový tým a roztleskávačky. Konečně Betty, Kevin (Casey Cott) a Alice (Mädchen Amick) následují stopu poté co se dozvěděli, že Polly (Tiera Skovbye) je možná v potížích.
ČTEŠ
Riverdale🍊🍒🌸🐍🍔
RandomV knize najdete fakty, obrázky, kvízy a vše další okolo seriálu Riverdale❤️❤️. Především taky souhrny epizod a taky promo fotky a moje teorie k dalším epizodám ❤️ #1 v kategorii Bughead #1 v kategorii Choni #2 v kategorii Varchie #2 v kategorii Rive...