Riverdale 4×17 SPOILERY!

366 10 12
                                    

Ahoj, dneska vám tu řeknu můj názor na zatím poslední epizodu Riverdale: 4.série 17.díl, muzikálová epizoda, Hedwig and The Angry Inch.

Můj pohled na celkovou epizodu je půl na půl. První polovina byla absolutně úžasná, moc jsem si to užívala! Druhá polovina mě teda moc nebavila, hodně jsem u ní brečela a celkově se mi moc nelíbila.

Začneme hezky od začátku, s těmi lepšími scénami!

Když na začátku začali zpívat Wicked Little Town, a zároveň koukali na další nahrávky jejich domů, strašně se mi to líbilo! Cole mě velmi mile překvapil, a jsem ráda, že letos dostal více prostoru ke zpěvu! Přišlo mi ale, že třeba KJovi tam dali spoustu autotune, protože jeho hlas zněl třeba úplně jinak než když zpívá jindy v Riverdale. Každopádně Wicked Little Town bylo strašně krásný, líbilo se mi, že zpívali i další herci, ne jen teenageři. Je super, že zpívali i Mädchen (Alice), Skeet (FP), Mark (Hiram), Marisol (Hermione) a úplně nejvíc jsem byla nadšená, že zpívala i Trinity (Jellybean)❤️!

Když Kevin přišel za Honeym a pak zpíval Random Number Generation, byla jsem mega šťastná! To bylo tak energický a prostě celkově skvělý ❤️😍! Nejlepší bylo jak všichni na tričku měli žluté číslo a jediná Cheryl měla číslo červené 😄❤️. Však známe naší Cheryl😄❤️. Jak potom vyhazovali ty věci (teď nevím jak se to jmenuje😄) ze skříněk se mi líbilo hrozně!

Scéna, kde Archiemu praskne struna na kytaře a on potom objeví Fredovi kytaru, mě rozbrečela 🥺. Vždycky, když je ve 4.sérii Riverdale nějaká zmínka o Fredovi, rozbrečí mě to🥺.

Když Archie zapsal do show The Archies, moc jsem se na jejich vystoupení těšila! Jelikož to byla poslední scéna epizody, podrobnosti vám řeknu až ke konci článku ❤️.

Kevin zpívající Tear me down byla jedna z mých oblíbených scén! Ještě jak měl na sobě ten kostým a pak vešel do hudebny a všichni z něj byli úplně nadšení, bylo to hrozně hezký, konečně ukázali v téhle sérii nějaké přátelství! Taky se mi moc líbilo, že tam vzadu hráli na nástroje Toni (na bicí), Fangs (na elektrickou kytaru) a mám pocit že tam byl i Sweet Pea, ale moc jsem si ho tam nevšimla❤️. Co bylo úplně neočekávaný, ale moc se mi to líbilo bylo, když Kevin políbil Archieho a všichni se tam pak smáli 😄❤️! To bylo dokonalý! Zrovna tahle pusa, byla jedna z těch, co to trošku oživilo! Naštvalo mě, že tam pak přišel Mr.Honey.

Přespávaček není nikdy dost, a už jen z těch promo fotek, jsem se na tuhle scénu mega těšila! A samozřejmě nezklamala! Friendship holek a Kabina byl strašně krásně ukázáný, moc se mi líbilo když zpívali Wig in a box, a zrovna byli u Cheryl v pokoji a Toni si sedla Kevinovi na klín 🥺❤️. Friendship, o kterém jsem věděla, že potřebuju! Celkově celé vystoupení Wig in a box, bylo moc krásné! Líbilo se mi, jak se holky snažily Kevina povzbudit a jak se potom oblékly do paruk❤️. Také se mi líbilo, že Cheryl přísahala Kevinovi, že s Honeym něco udělá.

Přicházíme na jednu z těch nejlepších scén a zároveň nejlepších písniček tohohle dílu! Sugar daddy v podání Choni v Pop's 😍! Tuhle scénu vlastně dali na YouTube ještě před tím, než byla v seriálu a já se na to samozřejmě hned podívala! Samozřejmě, že jsem se na to mega těšila a nezklamalo to! Mads i Nessa mají krásný hlasy, a společně jim dohromady jdou! Taky mi přijde, že Vanessin hlas je trošku podceňovaný! Každopádně Honeyho setřeli skvěle, ale když potom řekl, že ten kdo bude vystupovat s písničkou z Hedwig, nepůjde na ples, naštvalo mě to. Hodně!

No a teď přecházíme na tu druhou polovinu... Tu, která se mi moc nelíbila...

Začneme tím, odkud mě to přestalo bavit. Varchie&Bughead hádka. Hádka ohledně naprostých blbostí! Začneme u Varchie, protože jejich hádka tam byla první. Zkrátka, Hiram byl u Archieho v posilovně a málem na něj spadla činka, protože to souvisí s jeho nemocí. Hiram potom zkolaboval a Veronica šla k Archiemu. A vyčetla mu to, že neodvezl Hirama do nemocnice a že jí to neřekl dřív, i přesto že Hiram to nechtěl. Potom tam byl prostřih na Bughead. Jughead byl v bunkru, kde měl studovat aby mohl odmaturovat s Betty. Ale místo toho sledoval nahrávky. Betty ho přišla překvapit, ale když viděla, že Jughead úkoly nedělá, naštvala se na něj. Pak se tam o něčem hádali a Jughead řekl: „Sorry, but in which future, we are not together?” nebo tak podobně v překladu: „Promiň, ale v jaké budoucnosti spolu nejsme?” což mě rozplakalo, protože Jughead Betty opravdu miluje a chce zbytek života strávit jenom s ní. Pak Jughead začne zpívat Exquisite corpse, což je vyobrazeno, právě jako ta hádka. Po něm začne zpívat Betty. Pak je prostřih zpátky na Varchie, kde začne zpívat Archie a vystřídá ho Veronica a pak už zpívají tak nějak všichni. Když dozpívají, Betty shodí Jugheadovy věci v bunkru ze stolu a Veronica shodí Archieho věci z jeho stolu v pokoji. Veronica a Betty pak odejdou pryč.

Riverdale🍊🍒🌸🐍🍔Kde žijí příběhy. Začni objevovat