Ahoooj vítejte u další kapitoly❤️. Dnes to budou moje teorie, k 5.sérii Riverdale❤️. Pozor, bude obsahovat spoileryz tudíž pokud jste ještě neviděli 4.díl, pokračujte na vlastní nebezpečí 😂❤️. Jdeme na to!!!
Na začátek vám ale představím novou postavu, Minervu Marble, která bude součástí dějové linky Cheryl a hraje jí Adeline Rudolph, známá ze seriálu Chilling adventures of Sabrina, jakožto Agatha❤️
První začnu svou teorií, kdy a za jakých okolností se nám vrátí naše tři hlavní páry: Bughead, Varchie a Choni ❤️. Mám takový pocit, že první se k sobě vrátí Choni. Z 5×04 je očividné, že spolu obě chtějí být, ale Cheryl se bojí aby nějaká Blossomovic kletba neublížila Toni. I tak si ale myslím, že se dají dohromady jako první a tipuju to tak na půlku série, takový 9. - 11.díl❤️. Rozhodně budou mít nějaký rozhovor a pak se rozhodnou vrátit se k sobě ❤️. U Varchie a Bughead si ale nejsem úplně jistá, kdo bude zpět dřív. Podle tvůrců, Bughead se bude od sebe distancovat více než právě Choni a Varchie. Prý kvůli tomu, že když se rozešli, nemluvili o tom jako Varchie a Choni. Myslím si, že se k sobě vrátí někdy u konce 5.série, nebo na začátku 6. Rozhodně je k sobě přivede zpátky vyšetřování nějakého nového záporáka (kterým bude tajemný člověk s náklaďákem, který unáší mladé holky). Ale rozhodně se k sobě vrátí ❤️. Jak říkám tipuju to tak na konec 5. nebo začátek 6.série❤️. A Varchie, tak tady si taky nejsem jistá, jestli se nám vrátí dřív nebo později než Bughead🤔. Tipoval bych to, že možná se k sobě vrátí ve stejném díle, takže opět konec 5./začátek 6.série❤️. A co si myslím, že je přivede zpátky k sobě? No, víme, že Chad je trochu toxický a kontrolující, takže Veronica s ním rozhodně nezůstane. Podle tvůrců, Varchie budou nadále přáteli, a budou představovat Riverdale (jestli jsem to pochopila správně). Taky říkali, že Archie bude nějak pomáhat V ohledně jejího toxického manželství. ALE zároveň RAS (showrunner Riverdale), řekl, že Archie si zakazuje jen pomýšlet na V, když je vdaná. No uvidíme ❤️. Takže finálně si myslím, že nejdřív se vrátí Choni, asi v půlce 5.série, a Bughead s Varchie ve stejném díle někdy na konci 5.série❤️.
Chad je trochu podezřelý, nepřijde vám? Jasně, všichni víme, že je to takový mini Hiram, a víme, že se snaží kontrolovat Veronicu na každém jejím kroku. Například to, že v 5×05 jí nechá sledovat atd. Taky víme, že se oba ocitli v nehodě vrtulníku. Co když, ale ta nehoda nebyla úplně nehoda🤔. Řeknu vám hned kam tím mířím! Takže fanoušci, si všimli toho, že Chad využívá jejich nehodu jako výmluvu na VŠE, a že se chová divně. Co když on nějak zařídil tu nehodu 🤔. Rozhodně by to dávalo smysl, aby měl důvod kontrolovat Veronicu!
Další na řadě je Glen. Glen je přítel Betty, a pracuje s ní v FBI. Spoustu lidí si myslí, že v té shower scéně je to on a ne Archie, tak doufejme 🤞. Hlavně proto, že na je oficiálně potvrzeno, že se v 5×05 objeví!Každopádně, o to tu teď nejde! Záhadou 5.série bude někdo s náklaďákem a Betty s Glenem v 5×04 vyšetřovali případ tzv. Trash back killer. Tenhle týpek zabíjel mladé holky. Náklaďák bude unášet mladé holky. No nepřijde vám to trochu podezřelé? A lidi si myslí, že za obojím bude Glen! Proč? Choval se docela zvláštně, když s Betty mluvili o tom trash back killer a moc nevěřil teoriím Betty. Taky je celkem zvláštní, že si jen tak přijede do Riverdale, no ne? Celkově tenhle chlápek vypadá dost sus.
Když jsme u náklaďáku, v 5×05 prý jednu důležitou osobu, kterou známe už od 1.série, potká krutý osud🤔. A všichni (včetně mě) si myslí, že tím člověkem bude Polly. Na konci 5×04 náklaďák nabral Lynette/Squeaky (BTW: Je to ta herečka, jak si všichni mysleli, že bude hrát Jessicu, Heather nebo starší Jellybean), a tahle záhada bude pokračovat dál. No a podle popisů, další má být Polly. Co když Polly zemře? Co když je Polly další obětí tohohle člověka? Na to si počkáme už jen do příštího čtvrtka❤️!
Kdo je otcem Toniina miminka? Jo, tuhle otázku jsme si položili snad všichni 🤔. A po internetu koluje mnoho teorií. Každopádně, dozvíme se to v 5×08! Na to se rozhodně těším 😍! Ale teď zpátky, několik teorií, které vídám nejčastěji!
1. Toni je náhradní matkou pro Kevina a Fangse - To dává dost smysl no ne? Už jen proto, že jsou jediní, kdo jsou stále spolu a plus Toni s nimi žije v jedné domácnosti. Může to znamenat, že Toni je náhradní matkou pro Kangs, ale zároveň chce pomáhat s tím dítětem 🤔❤️.
2. Toni se opravdu moc chtěla stát matkou, let neměla s kým a tak si našla dárce spermatu - Opět to dává dost smysl, protože Toni mi přijde jako takový typ❤️
3. Vyspala se se Sweet Peam a je to jeho - Tomuhle upřímně moc nevěřím, ale kdoví 🤷😂. Já nevím, prostě mi to tolik nesedí😂❤️.
4. Vyspala se s někým random a to dítě je někoho úplně random - Taky úplně nevím, no😂❤️.
5. Nejvtipnější teorie: To dítě je Hirama Lodge😂 - tohle je jako naprostá blbost, ale lidi si z toho dělali srandu, takže tak😂❤️.Nana Rose nějak ubližuje Cheryl. Jojo, všichni si myslíme, že Nana Rose je ta skvělá úžasná babička, co utěšovala Cheryl po plesu s Toni, ale všichni zapomínáme na to, že v podstatě adoptovala malou Penelope ze SOQM jen proto, aby se stala Cliffordovou manželkou. To je celkem nechutný, ne? A Cheryl sice říkala Toni, že je v pořádku, ale upřímně, kdo z nás jí to věřil? Já totiž rozhodně ne! A celkově Nana Rose vypadá taky dost sus. To, že se Cheryl v Riverdale neobjevila celých 7 let, a byla jen zavřená v Thornhillu? No, už to není ta naše Cheryl, ale mám pocit, že za to může Nana Rose, a nevím proč 🤷. I když pak Nana Rose, říkala že ten obraz vypadá jako věrohodná kopie, Cheryl vypadala dost smutně 🥺❤️. Tak uvidíme jak se to vyvrbí🤔.
V 5×08 bude tzv. Key party. To si hodně lidí myslí, protože tvůrci řekli, že už od 1.série mají v hlavě jeden nápad, a teď po časovém skoku, ho konečně můžou udělat. Ten díl se taky jmenuje Lock & Key, a Varchie v emoji bylo popsáno právě emoji klíčem (Barchie sice taky, ale ne, o tom se nechci bavit😂). A co že vlastně je key party? Všichni kluci dají svoje klíče (od auta nebo domu) do misky, a holky si poslepu vyberou. Kohokoli ten klíč je, s tím ta holka musí odejít. Prý by to mohla být tahle scéna. A samozřejmě, by si Veronica vylosovala Archieho a Betty Jugheada, aby bylo drámo 😂❤️. A jelikož Cheryl, je lesbička, rozhodně se toho nebude účastnit takhle, ale rovnou si vybere Toni, popřípadě vhodí svůj klíč dovnitř a vybere si ho Toni😂❤️. A myslím, že Kevin a Fangs se taky nebudou účastnit. Pak je tu Chad, Reggie, Tabitha, Eric (Archieho kamarád z armády) a vedle Cheryl je to na 99% Minerva Marble (Adeline Rudolph). Což znamená, že by jeden kluk zůstal na ocet. A protože já si prostě myslím, že Tabitha bude s Reggiem (když někdo ze štábu měl popsat Tabithy budoucího partnera, použili emoji 💊🚨, a Reggie měl co do činění s drogami, nevím co znamená ta siréna, ale rozhodně něco ano), a pak si nejsem jistá koho by si vylosovala Minerva, jestli Erica nebo Chada, každopádně na tom by už asi tolik nesešlo, poněvadž nikdo z nich není series regular😂❤️.
Tak a to je vše, na co si teď v noci vzpomenu, co jsem chtěla😂❤️. Tak co říkáte? Jak se vám líbila první epizoda o 7 let později? Velká změna co? Mně to ani nepřipadalo jako Riverdale ale úplně jiný, nový seriál ❤️. Každopádně Toni to zabíjela 😍❤️!!!! A co říkáte na teorie? Souhlasíte s některou z nich? Doufám, že se vám kapitola líbila ❤️. Pokud objevím další teorii, nebo na něco nového přijdu, dám to sem❤️✨. Tak se mějte hezky a ahoj❤️!
ČTEŠ
Riverdale🍊🍒🌸🐍🍔
De TodoV knize najdete fakty, obrázky, kvízy a vše další okolo seriálu Riverdale❤️❤️. Především taky souhrny epizod a taky promo fotky a moje teorie k dalším epizodám ❤️ #1 v kategorii Bughead #1 v kategorii Choni #2 v kategorii Varchie #2 v kategorii Rive...