Ahooooj vítejte u další kapitoly😍! Dnes si řekneme snad už poslední informace před premiérou 5.série❤️. Bude tu hodně fotek❤️. Nahoře máte promo video Lili Reinhart a exkluzivní scénu pro všechny Bugheads ❤️. Tak jdeme na to!!!!
Herci, kteří budou v sedmé epizodě už jsou v karanténě, aby mohli brzy natáčet ❤️. V karanténě je kromě hlavního castu i herečka Adeline Rudolph známá z CAOS, která se v páté sérii bude také objevovat a herec Ryan Faucett❤️
Veronica a nová postava Tabitha (o té už jsem mluvila často), budou mít nějaký spor😐. No, dalo se to čekat, když Tabitha bude přebírat Pop's, které teď vlastní Veronica. Ale docela jsem doufala, že budou kamarádky 😐❤️. Ale pořád můžou mít vývoj a kamarádkami se stát později ❤️😍.
Drew Ray Tanner aka Fangs Fogarty v interview řekl pár věcí ohledně své postavy po časovém skoku! Řekl, že Fangs bude mít společnou dějovou linku s Kevinem a Toni❤️😍! Také řekl, že Fangs a Toni si střihnou v 5.sérii duet, na což jsem čekala už ode dne, kdy vydali společný song Sleep when I'm dead😍❤️! Taky řekl, že by měl rád nějaké scény s Reggiem❤️.
Před chvílí jsem četla článek a alespoň jeden pár se v této epizodě rozejde🥺💔.
Pak tu máme tuto fotku. Podle člověka co to přidal, je to nácvik na scénu. Jak můžeme vidět je tam Toni, Fangs, Kevin, Betty (za Kevinem), Reggie, Jughead, Tabitha Tate, Eric Jackson (Archieho kamarád z armády), Archie, Chad Gekko (Veronicy manžel), Veronica, Cheryl a o té slečně vedle Cheryl je asi 90% šance, že je to právě Adeline Rudolph z CAOS❤️.
Tyhle tři holky budou hrát Vixenky po časovém skoku❤️. Alea (příjemní netuším 😅❤️), Sarah Formosa a dole AC Bonifacio, která měla dance battle s Cheryl❤️Tady je fotka z natáčení scény po časovém skoku❤️. Je na nich vidět jen Cami a KJ, ale člověk co tohle přidal na Instagram řekl, že scéna končí s 8 lidmi❤️. Zároveň to vypadá, že pracují na přestavbě nebo stavbě něčeho. Lidé na Twitteru si všimli, že na jednom papíru je napsáno Pembroke, takže asi rekonstruují Pembroke ❤️. Každopádně je jasné, že i po časovém skoku zůstanou přáteli, což je super❤️😍!
ČTEŠ
Riverdale🍊🍒🌸🐍🍔
De TodoV knize najdete fakty, obrázky, kvízy a vše další okolo seriálu Riverdale❤️❤️. Především taky souhrny epizod a taky promo fotky a moje teorie k dalším epizodám ❤️ #1 v kategorii Bughead #1 v kategorii Choni #2 v kategorii Varchie #2 v kategorii Rive...