Ahoj, dneska je to rok ode dne, co jsem si poprvé pustila Riverdale a stala se fanouškem! Před chvílí jsem dokoukala 18.díl, takže jdeme klasicky na můj „výcuc"
Takže někdo přišel k Cheryl a Veronice do Maple clubu a vyhrožoval jim nebo co. Pak se tam ty lidi vrátili a úplně to tam zdevastovali, což slyšela Penelope, která tam přespávala a bylo hrozně cute, jak se o ní Cheryl bála, i přesto všechno co jí ta mrcha udělala 😅❤️.
Betty si prohlížela své staré deníčky a byly tam flashbacky do jejího a Archieho dětství. Jak na sebe koukají z okna, jak jí Archie „žádá o ruku" a jak poslouchají kazety.
Betty a Archie jsou v bunkru a Betty řekne: „I love Jughead." a Archie chvíli po ní řekne „And I love Veronica.", ale prostě to byla asi jediná hezká věc na tý scéně. Jinak se mi to vůbec nelíbilo!
Betty si čte staré deníčky a přijde tam Cheryl. Vezme jí deníček a zjistí, jak moc jí Betty nenáviděla kvůli tomu, že Cheryl a Archie si dali pusu, protože oba jsou zrzaví 😅. A pak jí řekla, že ona nemá ráda Archieho, ona má ráda představu Archieho, té dokonalé romance. Ale, že ve skutečnosti miluje Jugheada a Cheryl potom i řekla, že Bughead je ENDGAME❤️! Cheryl je queen! Díky tomu se Betty rozhodne, že cokoliv bylo mezi ní a Archiem musí skončit, takže to ukončí.
Kevin a Fangs zatáhnou do svého bussinessu s lechtacími videi i Reggieho. Ten potom domluví ještě s Toni, že Buldoci a Vixens budou ty videa dělat spolu😅. Potom si všechny čtyři předvolá pan Honey a řekne jim, že to musí smazat.
Jughead stále řeší ty kazety. S Charlesem zjistí, že Ethel so v nějakém krámku půjčila kazetu, kde Jug a Betty „to dělají" (víte co myslím 😅). Ethel my tvrdí, že hned jak to pustila a viděla je, tak to vypla a nechala si to jenom proto, aby na to nikdo jiný nekoukal. Charles, Jughead a FBI jdou potom znovu do toho krámku a Jughead najde kazetu kde Clifford zastřelí Jasona (prostě to co jsme viděli v 1.sérii). Na konci dílu, Choni dostanou tu kazetu ale v podobné verzi, jako dostal Jughead. Že je tam někdo s maskou Clifforda kdo zastřelí někoho s maskou Jasona. A Betty s Jugheadem jsou tam taky.
Když se Hiram dozvěděl, že tam někdo obtěžoval Veronicu a Cheryl, a že jim zdevastoval podnik, šel si to s ním vyřídit. No, chtěl ho zastřelit, ale nakonec to neudělal a ten chlap ho zmlátil. To bylo snad poprvé, kdy jsem docela měla ráda Hirama a bylo mi ho i líto 😅.
Cheryl kvůli vlastnímu bezpečí ukončila bussiness vztah s Veronicou🥺❤️.
Kevin a Fangs spolu plánují budoucnost 🥺❤️. To bylo tak CUTE❤️. Fakt!
Víc k tomu asi nemám. Je to kratší, než výcuc minulého dílu, ale i proto, protože tenhle díl jsem si ani tolik neužila. Každopádně jsem ráda, že je Barchie pryč ale strašně mě štve, že V&J o tom zatím nevědí 😭❤️. Doufám, že všechno bude v pořádku a že se to dozvědí! Tak to je vše! Mějte se hezky a ahoj❤️
ČTEŠ
Riverdale🍊🍒🌸🐍🍔
RandomV knize najdete fakty, obrázky, kvízy a vše další okolo seriálu Riverdale❤️❤️. Především taky souhrny epizod a taky promo fotky a moje teorie k dalším epizodám ❤️ #1 v kategorii Bughead #1 v kategorii Choni #2 v kategorii Varchie #2 v kategorii Rive...