Ahoj vítejte u třetího dílu faktů! Jdeme rovnou na to!
1. Katherine Langford, kterou možná znáte ze seriálu 13 Reasons why, kde hrála Hannah Baker, se ucházela o roli Betty Cooper.
Myslíte, že by se na Betty hodila? Já upřímně si myslím, že Lili je perfektní Betty, ale myslím, že Katherine se mi tak nějak do Riverdale hodí. Četla jsem nějaké názory, že někteří RVD fanoušci by jí rádi viděli v Riverdale, třeba jako přítelkyni Reggieho, což je hodně zajímavé!
2. Oblíbený seriál Cami je seriál The O.CJá sama tenhle seriál neznám, takže vám asi moc neřeknu o čem to je, ale pokud to někdo z vás viděl napište a přidám to sem!
3. KJ, Lili, Cami a Mads se svěřili, že jako malí zbožňovali seriál Sladký život Zacka a Codyho, v kterém si hlavní role zahráli Cole a Dylan Sprouseovi
4. Mads se měla původně jmenovat Street.5. Mads umí provaz na pravou i levou nohu.
6. Mads, Cami a Hart (Chic) si jednou dělali test Kdo jsou z Riverdale. Cami vyšla Veronica, Mads Kevin a Hartovi Archie❤️😄. (pokud to chcete najít, je to u Mads na YTB❤️)
7. Mads v jednom interview řekla, že ve 2.sérii vymazali jednu scénu kde se Cheryl líbala s Kevinem. Bylo to na té Nickově párty a bylo to prý proto, že byli na Jingle Jangle.
8. Cole byl na protestu #blacklivesmatter a tam ho zatkli, protože tam byl, když byl zákaz vycházení. Po pár hodinách ho pustili. Takhle zatkli všechny kdo protestovali po zákazu vycházení a ti co tam s ním byli říkali, že v cele měli menší párty, a že Cole je velmi vtipný. Dokonce prý zaplatil za propuštění spousty dalších lidí, kteří tam s ním byli🥺❤️.
9. A nebyl sám. Na jednom z protestů pro #blacklicesmatter se objevila i Cami.
10. Herci z Riverdale, kteří jsou černé rasy (nevím jak to napsat slušněji) řekli, že tvůrci s nimi nezacházeli úplně nejlépe. K situaci se vyjádřila například Vanessa Morgan (Toni), Ashleigh Murray (Josie) nebo Asha Bromfield (Melody v 1.sérii). Vanessa také řekla, že i přesto, že by měla být jednou z hlavních postav, moc scén nemá (čehož jsme si všimli) a také dostává méně zaplaceno.
11. Gina Gershon (Gladys) se měla vrátit do posledních epizod 4.série. Kvůli koronaviru se poslední 3 díly 4.série připojí jako první díly 5.série, což znamená, že by se tam snad mohla objevit. Mohlo by to znamenat, že stojí společně s dalšími za nahrávkami. Pokud chcete bude o tom samostatná kapitola❤️.
12. Jednou když jel KJ z natáčení, které trvalo 14 hodin, tak se vyboural, protože byl unavený. Naštěstí se mu nic nestalo, ale místo spolujezdce bylo úplně zdevastované. Navíc na místě spolujezdce, měl původně jet Cole. Od té doby mají řidiče, kteří je odváží z natáčení.
13. Pohled na město z vrchu z 1.dílu je ten samý jako třeba pohled na město že seriálů Pretty Little Liars nebo Gilmore girls.
14. Když se Ashleigh Murray dozvěděla, že dostala roli Josie v Riverdale, na bankovním účtu měla pouhých 12$.
15. Cole kdysi pracoval v obchodě s komiksy.
16. Mads je velkým fanouškem Archie komiksů.
17. Někteří fanoušci jsou šílení, což už dávno víme. Co je nejhorší? Že někteří fanoušci Bughead vyhrožovali smrtí Vanesse Morgan (Toni) a Shannon Purser (Ethel), protože tyhle dvě postavy políbily Jugheada.
18. Lili řekla, že až Riverdale skončí, nechce hrát v žádném dalším seriálu takhle velkou roli, protože je to vyčerpávající.
19. Lili prý roli Betty nedostala na 1.pokus. Když poslala první nahrávku, prý to byla hrůza a vůbec se nedivila, že roli nedostala. O několik měsíců později to zkusila znovu a roli dostala. Také řekla, že všichni herci nedostali roli na 1.pokus, prý snad jen Cole.
20. Když Lili dostala roli Betty, procházela si velmi těžkými depresemi a právě role Betty jí úplně zachránila.
Tak doufám, že jste se třeba i dozvěděli něco nového ❤️. Mějte se hezky a příště zase ahoj❤️!
ČTEŠ
Riverdale🍊🍒🌸🐍🍔
RandomV knize najdete fakty, obrázky, kvízy a vše další okolo seriálu Riverdale❤️❤️. Především taky souhrny epizod a taky promo fotky a moje teorie k dalším epizodám ❤️ #1 v kategorii Bughead #1 v kategorii Choni #2 v kategorii Varchie #2 v kategorii Rive...