Fakty #2 🥺❤️

225 10 4
                                    

Ahoj, dneska jsem tu s druhou částí faktů o Riverdale a od Riverdale castu❤️. Jdeme na to!

1. Oblíbená barva Madelaine je žlutá 💛.

2. Jason věděl, že je Cheryl lesba proto na něj byla tak navázána (tohle jsem se dozvěděla nedávno z Instagramového účtu fakty.o.riverdale a mega mě to překvapilo ❤️)

3. Karchie pusa v 4×17 vůbec nebyla ve scénáři. Casey jí tam přidal jen tak, aby byla sranda, což znamená, že reakce herců jsou naprosto reálné😅❤️

 Casey jí tam přidal jen tak, aby byla sranda, což znamená, že reakce herců jsou naprosto reálné😅❤️

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

4. Mads I Nessa shipovaly Choni ještě předtím, než spolu začaly chodit❤️. A také žárlí, když je někdo shipuje s někým jiným 😅❤️.

5. Cole a Cami chodili na stejnou vysokou. Párkrát se i potkali na večírcích. Cole ale tvrdí, že si Cami nepamatoval😅❤️.

6. Ve 4.sérii jsme se prý měli dozvědět reálné jméno Sweet Peahoa měl díky tomu mít nějaký screntime. Očividně se tomu tak nestalo, protože Sweet Pea, se objevil až v 15.díle, kvůli Jugheadovu „pohřbu” a pak se objevil v 17.díle. Možná plánovali to udělat v posledních dílech, ale protože ty se kvůli koronaviru posouvají a budou na začátku 5.série... Uvidíme ❤️.

7. Ashleigh Murray je fanynka komiksů❤️.

8. Tenhle fakt jsem se dozvěděla, díky seriálu Katy Keene (spinoff Riverdale, odehrává se 5 let po 4.sérii Riverdale). Kevin je učitel drama a hraní na Riverdaleské střední ❤️ a je stále nejlepším kamarádem Veronicy❤️.

9. Charles (Reggie) pracoval jako vodič psů (Idk jak to nazvat), předtím než začal hrát ❤️.

10. KJův nejméně oblíbený předmět ve škole byla matematika😅❤️.

11. Milkshake, který pijí při natáčení je ve skutečnosti hnusný a většinou na něj používají jen řecký jogurt 😅❤️.

12. Madelaine byla na základce šikanována, holky co ji šikanovaly jí potom napsaly a gratulovaly k roli Cheryl. Ona naschvál zprávy otevřela, ale neodpověděla 😅❤️.

13. Lili, Cami i Mads budou dabovat v Simpsonových. Sice jen asi jednu epizodu, ale všechny budou dabovat v jedné ❤️.

14. Mads se skoro utopila, když jí bylo 8, proto má strach z hluboké vody❤️🥺.

15. Cole rád péče koláče 😅❤️.

16. Lili a Cami měly ze začátku problém rozumět KJovi, protože pochází z Nového Zélandu, kde mají trochu jiný přízvuk než v USA❤️.

17. 12.epizoda 1.série byla natočená s více různými konci, aby nikdo z castu nevyspoileroval, jak to skončí ❤️.

18. Mads žila 6 měsíců v Itálii ❤️.

19. Když byl KJ malý, jeho e-mail byl kjcena@gmail.com, protože miloval Johna Cenu😅❤️.

20. Je potvrzeno, že 5.série bude 5 let časový skok❤️. Takže určitě se těšte, že vydám kapitolu s tím, co bych chtěla vidět v 5.sérii❤️.

Tak jo, dalších 20 faktů máme za sebou! Doufám, že jste se třeba dozvěděli něco nového ❤️. Mám rozepsanou další část s fotkami k 18.dílu, ale zatím mám málo fotek, tak pokud ještě přibudou vydám to❤️. Tak se mějte hezky a ahoj❤️

Riverdale🍊🍒🌸🐍🍔Kde žijí příběhy. Začni objevovat