Co chci vidět v 5.sérii Riverdale❤️

196 6 0
                                    

Ahoooj! Vítejte u další kapitoly! Tentokrát s názvem, co chci vidět v 5.sérii Riverdale❤️! Pravděpodobně už všichni víte, že 5.série Riverdale bude 7 let skok v čase, což znamená, že se hodně věcí změní. BTW: Neočekávejte tady očividné věci, čímž myslím aby páry Varchie&Bughead&Choni zůstaly spolu😅❤️. To je jasný, že chci aby zůstaly spolu😅❤️. Postupně budu přidávat, zda jsem se dočkala, nebo ne.

1. Začneme s věcí, kterou chci opravdu hodně vidět. Takže, 1.série se odehrávala v roce 2017, stejně tak série 2a (díly 2.série, které dávali před vánoční pauzou). Polly porodila dvojčata ve 2.sérii (myslím, že právě ve 2a) a 2a se odehrává v zimě. Ale o to teď nejde. Znamená to, že Juniper a Dagwood teď mají dva roky. Což znamená, že za sedm let jim bude 9, a budou chodit do 3./4.třídy. To mě přivádí k tomu, co tu chci celou dobu říct. Zkrátka doufám, že dvojčata budou mít trochu prostoru. Myslím si, že je bude pořád vychovávat Cheryl a pravděpodobně i s Toni (i přesto, že Betty je jejich kmotra). Nebo taky ne😅❤️.
Update: No, takže dvojčata byl obsazena staršími dětmi, takže snad budou❤️.

2. Doufám, že v 5.sérii bude více Polly❤️. Doufám, že se Polly nějak srovná, mezitím co je v Shady Grove a pak se vrátí a bude dobrou mámou pro dvojčata ❤️. Chtěla bych třeba vidět jak Polly a Cheryl vyprávějí dvojčatům o Jasonovi🥺❤️.
Update: Vypadá to, že Polly bude zapletená do hlavní dějové linky jako oběť.

3. Co bych opravdu hodně chtěla vidět, je Kevin učící na Riverdaleské střední ❤️. Jak už jsem psala v kapitole Fakty #2, díky seriálu Katy Keene, kde se Kevin objevil, víme, že tam učí. Já chci prostě vidět, jak tam bude vyučovat ty děti ❤️🥺.
Update: Na Riverdale High neuvidíme jen Kevina, ale i všechny ostatní😅

4. Bylo by super vidět více Jellybean❤️. Teď jí je 13/14 což znamená, že v 5.sérii jí bude kolem 20, chtěla bych vidět jak má kamarády, třeba i kluka🥺❤️.
Update: Vypadá to, že tohohle se bohužel nedočkáme, poněvadž JB se odstěhovala zpátky do Toleda v 5×03.

5. V časovém skoku chci ale především vidět tři postavy aby s někým chodili. A těmi postavami myslím Reggieho, Munroea a Sweet Peaho! Taky doufám, že se konečně dozvíme reálné jméno Sweet Peaho❤️. Ale myslím si, že by zrovna tihle tři mohli být v Riverdale více a že by se třeba mohli i přátelit ❤️.
Update: Munroea asi úplně neuvidíme, ale Sweet Pea snad🤞. U Reggieho to vypadá, že možná Tabitha, tak uvidíme 🤞❤️

6. Chci potkat Kevinovu mámu! V podstatě o ní skoro nic nevíme. Nevíme ani její jméno, nic! A to chci aby se změnilo!❤️

7. Toni backstory! Tohle je to co všichni fanoušci chtějí už od první chvíle co se tam objevila a tvůrci nám jí pořád slibují! Říkali, že ve 3.sérii ji dostane, pak říkali, že ji dostane ve 4.sérii,kde jsme se dozvěděli jen to, že byla zneužita. A teď slibují, že ji dostane v 5.sérii, tak doufám, že je to konečně pravda! Toni si backstory zaslouží ❤️! Taky bych ráda viděla nějaké její příbuzné! Poznali jsme jenom jejího dědečka (ve 2.sérii), ale kdo jsou její rodiče? Má vůbec sourozence? A co jiní příbuzní? Nevíme v podstatě nic🥺❤️.
Update: Vypadá to, že je to na dobré cestě! Už jsme v 5.sérii potkali její babičku, Toni teď má hodně screentime, třeba se o ní dozvíme víc ❤️🤞

8. Doufám, že po skoku v čase se zde objeví nějaké nové postavy. Ale tím myslím dobré postavy, které tam budou víckrát než jen jednou za tři díly! Naposledy, kdy někoho takového do Riverdale přidali, bylo ve 2.sérii a to Toni (která taky teda moc prostoru nemá, co si budem). Dalo by se říct i Jellybean, ale ta ve 4.díle, 4.série odešla nahoru hrát Minecraft a asi jí to omrzelo, až když se dozvěděla o tom, že Jughead  „umřel”, takže taky nic.❤️
Update: Tohle už se nám taky plní a to s Tabithou Tate, která je series regular❤️!

9. Fakt hodně zajímavou (a nějakým způsobem reálnou) dějovou linku! Myslím si, že dějová linka byla nejlepší v 1. nebo 4.sérii❤️! Jednoduše řečeno, už nechci další dějovou linku s hrou, která tě donutí se zabít a nebo s farmou prodávající orgány 😅.

10. Víme to, že Skeet (FP) a Marisol (Hermione), opouštějí seriál. Myslím si, že hlavní dějová linka 5.série bude právě o tomhle. Nevím co by se mohlo stát, nemyslím si, že by umřeli, ale něco se s nimi stane a myslím, že proto se pak všichni vrátí zpátky do Riverdale.
Update: Tady už víme co se stalo. FP odjel s JB do Toleda a Hermione nakonec neodchází ❤️

11. Protože za 7 let, už všechny postavy budou mít dostudovanou vysokou, vrátí se zpátky do města (asi). Ale já bych chtěla vidět, jak si vedou na vysoké❤️. Třeba první epizoda by byla o tom jak jsou na vysoké a ve druhé epizodě by to už byl ten skok v čase.

12. Vzpomínání na Freda/Lukea❤️. Prostě chci aby na něj nezapomněli a pořád se tam o něm zmiňovali 🥺❤️. Třeba nějaká vzpomínková epizoda, by vůbec nebyla špatná❤️🥺.

13. Kevin a jeho vztahy. Chci aby měl Kevin konečně stabilní vztah❤️🥺. On si to zaslouží! Vždycky jsem ho měla hrozně ráda s Joaquinem, ale potom se stalo to co se stalo, že ano🥺. Teď to vypadá, že možná s Fangsem by to mohlo vyjít, to bych byla ráda ❤️.
Update: Tohle se taky splnilo, Kevin byl vlastně jediný komu zůstal stabilní vztah po časovém skoku, a to s Fangsem ❤️.

14. Chci vidět Core Four sraz. Každý bude jinde na vysoké a já chci vidět jak se potkají v Pop's a budou si všechno vyprávět ❤️🥺. Pořád se dost bojím, že až se V&J dozvědí o B&A, že se rozejdou. Ale doufám, že ne.
Update: No, tak sraz se konal, ale čekala jsem to teda trochu lepší 😕. Jako, neviděli se 7 let a nemají si co říct 😕? Možná, že to třeba doženou v 5×05🤞.

15. Chci aby se do Riverdale přijeli podívat lidi z New Yorku aka Katy Keene, Josie McCoy, Jorge Lopez a Pepper Smith❤️! To by bylo dokonalý! Co taky chci je, aby Veronica jela do New Yorku a ukázala se v Katy Keene❤️.

Tak to by bylo asi všechno, na co jsem si tak nějak vzpomněla ❤️. Kdyby mě ještě napadlo něco dalšího (nebo vás!) udělám druhou část ❤️ . Co byste chtěli vidět vy v 5.sérii Riverdale❤️? Tak se mějte hezky a ahoj❤️

Riverdale🍊🍒🌸🐍🍔Kde žijí příběhy. Začni objevovat