Ahoj je tu další várka faktů! Jdeme na to!
1. Darren Barnet (Paxton ze seriálu Never Have I Ever) se ucházel o roli Jugheada. Kdybyste ho náhodou někdo neznal, tak tady je fotka 🥰.
2. Sarah Desjardins (představitelka Donny) byla původně na castingu pro roli Polly Cooper❤️.
3. Kiernan Shipka (Sabrina z Chilling adventures of Sabrina) se ucházela o roli Betty Cooper ❤️. Opět kdyby někdo netušil o koho jde, tak tady❤️
4. Mina Tobias, dcera Mädchen Amick se ucházela o roli Toni Topaz❤️.
5. Herec Chris Mason, který bude v 5.sérii hrát Veronicy manžela Chada, hrál ve spin-offu Pretty Little Liars, The Perfectionist. Hrál tam partnera Sofie Carson, která hrála partnerku KJ Apy ve filmu Songbird😅❤️.
6. Vanessa byla jednou vybraná jako Junior Miss America😍.
7. Cole se považuje za feministu🥰.
8. Ashleigh Murray by byla pro všema deseti pro spin-off o Josie and The Pussycats❤️!
9. KJ jednou na Novém Zélandu (odkud pochází) potkal zpěvačku Lorde (která je taky odtamtud). KJ se na ní podíval a usmál, Lorde ho ale ignorovala. Když pak četla interview, kde se o tom KJ zmínil, omluvila se😅❤️.
10. Chance Perdomo (Ambrose z Chilling adventures of Sabrina) se ucházel o roli Jughead ❤️.
11. Manželka Marka Consuelose (Hiram), Kelly Ripa, se objevila v jednom díle 3.série. Hrála Hiramovu milenku, kterou Jughead navštívil aby od ní zjistil více o jejím vztahu s Hiramem❤️.
12. A když už mluvíme o Consuelosových, víte kdo hrál mladého Hirama? Ano, byl to syn Marka a Kelly Michael❤️. Proto i byl dospělé verzi postavy nejpodobnější ze všech ❤️.
13. Město Riverdale je pravděpodobně ve státě New York❤️.
14. Cole by si jednou rád napsal nějaký Riverdale spin-off komiks❤️.
15. Casey se ucházel o role Jugheada i Archieho než my byla nabídnuta role Kevina❤️.
16. KJ má mezi obočím jizvu. Získal ji při skákání na trampolíně.
A teď si povíme něco málo o Erinn Westbrook, která bude hrát Tabithu (docela důležitou postavu) v 5.sérii!
17. Je velmi chytrá, dokonce vystudovala Harvard 😍!!!
18. Také je už od srpna 2019 vdaná😍!
19. Měla menší i větší role ve známých seriálech za zmínku stojí: Glee (role: Bree), Insatiable (role: Magnolia), Legacies (role: Cassie), Pes a jeho blog (role: Remy), Jane the virgin (role: Natalie), Awkward (role: Gabby), Supernatural (role: Tamara), Switched at birth (role: Jessica)❤️
20. A ZROVNA DNES (12.1.) MÁ NAROZENINY😍😍😍🎂🎂🎂❤️❤️❤️❤️!!!!!!!
Tak doufám že se vám tato kapitola líbila, mějte se hezky a ahoj😍!
ČTEŠ
Riverdale🍊🍒🌸🐍🍔
RandomV knize najdete fakty, obrázky, kvízy a vše další okolo seriálu Riverdale❤️❤️. Především taky souhrny epizod a taky promo fotky a moje teorie k dalším epizodám ❤️ #1 v kategorii Bughead #1 v kategorii Choni #2 v kategorii Varchie #2 v kategorii Rive...