Ahoj po dlouhé době se opět hlásím! Dnes si řekneme něco málo o nadcházejících dvou dílech ❤️. 5×07 Fire in the sky a 5×08 Lock & Key. Jdeme na to!
Popis k 5×07 Fire in the sky: Následujíc jeho dědečka Artieho, Archie (KJ Apa) začíná s dobrovolným hasičským sborem v Riverdale. Pokus Toni (Vanessa Morgan) aby dostala Cheryl (Madelaine Petsch) z Thornhillu zpět do jejího denního života v Riverdale, vede k většímu napětí mezi nimi. Mezitím Betty (Lili Reinhart), Alice (Mädchen Amick) a Kevinovo (Casey Cott) poslední vyšetřování je přivede ke konfliktu s Hořákem. Konečně, když Veronica (Camila Mendes) přijde s riskantním plánem na podporu Riverdaleského byznysu, Jughead (Cole Sprouse) s Tabithou (Erinn Westbrook) začnou odhalovat starou záhadu obklopující podivná pozorování. Díl vychází 10./11. 3.
Popis k 5×08 Lock & Key: Velké ohlášení donutí všechny udělat inventuru jejich současného života. Cheryl (Madelaine Petsch) vymýšlíme riskantní plán v pohybu poté, co se dozví překvapivé novinky o Toni (Vanessa Morgan). Jughead (Cole Sprouse) se snaží pochopit podivné setkání, které měl. Kevin (Casey Cott) a Fangs (Drew Ray Tanner) udělají velké rozhodnutí o jejich společné budoucnosti. Díl vychází 17./18.3.
V jednom rozhovoru s Madelaine se zeptali, co čeká Cheryl. Madelaine řekla, že bude mít pusu s někým, a není to ten kdo si myslíme, tudíž rozhodně to nebude Toni. Lidi si myslí buď Minervu Marble (Adeline Rudolph), kterou jsme mohli potkat v předchozím díle a nebo Tabithu Tate. Zároveň také bylo řečeno, že právě v díle 5×08 budou dvě nečekané pusy. Jedná z nich je tedy rozhodně Cheryl a slečna neznámá 😂. U druhé nemám páru, lidi spekulují, že možná Jughead a Tabitha, ale kdo ví🤷. Je to Riverdale, může to být úplně kdokoliv😂. Kevina a Archieho v 4×17 taky nikdo absolutně nečekal😂.
ČTEŠ
Riverdale🍊🍒🌸🐍🍔
AcakV knize najdete fakty, obrázky, kvízy a vše další okolo seriálu Riverdale❤️❤️. Především taky souhrny epizod a taky promo fotky a moje teorie k dalším epizodám ❤️ #1 v kategorii Bughead #1 v kategorii Choni #2 v kategorii Varchie #2 v kategorii Rive...