Ahoj, tak je to konečně tady🤯🤩. Trailer na 5.sérii dnes vyšel 🤯. A já se rozhodla k tomu vyjádřit 🤯! Bohužel nám nedali žádné scény po časovém skoku a ani se nedá moc vyčíst ale některé scény byly úplně WOW takže tady moje reakce!
Na začátku někdo filmoval Betty a Jugheada jak spali🤯? Což mě jen utvrzuje v tom, že za vším stojí Charles!
Bughead byli ve vězení a navštívil Breta který říkal, že se něco stane a pořádně je to zasáhne (nebo aspoň myslím, že to říkal)🤯.
Pak tam ukazovali některé starší scény, například jak koukali na kazety a Betty do toho říkala, že někdo natáčí videa jich dělajících znepokojivé násilné věci🤯.
Pak kontent pro Bugheads a pořádně žhavá scéna 🤭💞. Já myslím, že to bude jedna z nejžhavějších BUGHEAD scén EVER! UPDATE: Tak teď jsem na Instagramu viděla někoho mluvit o tom, že u toho nevypadají moc šťastně, a že je do toho pravděpodobně nutil (jako se* kazeta)🤯.
Pak ples, Varchie tancují spolu a gang si připíjí do čehož Archie po zápase s KO Kellym říká, že je to jejich poslední ples s přáteli a že si to nemůže nechat ujít ❤️.
A pak tam někdo někoho praštil, ten kdo praštil vypadal jako Hiram takže můj tip je, že praštil Archieho protože stoprocentně kvůli BA!!!!🤯 Ale ten druhý člověk měl na sobě černou masku!
Pak ta BA Kiss ze 4.série a Veronica plačící doma říkající (asi Hiramovi a Hermione), že se něco stalo mezi Betty a Archiem 😭💔. To mě rozbrečelo už teď ani nechci vidět co budu dělat až bude ta scéna v seriálu 💔😭.
Betty a Jughead někde a někdo v kostýmu sovy😅 na další kazetě!🤯
Někdo si maluje pusu, zase ples, někdo tam tancuje na zemi😅 záběr na růžové šaty které na jedné fotce měla Cheryl.
Pak Betty, Jughead a ještě někdo byli v nějaké chatě a byl tam někdo oběšený 😶😳🤯! Ten poslední mi přišel trochu jako Kevin, možná? Betty pak říká, že tohle nikdy nedostane z hlavy, což předpokládám bude souviset s tím.
Jughead dá někomu pěstí (že by zase Archie?). I když teď když na to koukám blíž to vypadá trochu jako Bret? Nevím, nejde to moc poznat. Betty ho pak odtáhne někam pryč.
Pak záběr na Kevina, Fangse a Reggieho fandících na tom zápase Archieho a KO.
Masky tancující na další kazetě 😳😶?
Kevin se na plese ptá: co se to sakra stalo, vedle něj Reggie, Fangs a KO Kelly. Nevím koho se ptá, možná opět ohledně BA?
Prostřihy na Varchie a Choni dělající si fotky na plese💞.
Kazeta, konec 1.série, Blackhood míří na hlavu Archieho mezitím tam postřelený Fred (ale na kazetě nebyl vidět). Archie sledující kazetu.
Archie klečící u Fredova hrobu říkající: Nedává to žádný smysl!
NĚKDO PŘEJÍŽDÍ NOŽEM PO OBLIČEJI JELLYBEAN🤯🤯🤯😳😶😶😶😶???!!!!
Betty má v ruce pistoli a plíží se po schodech dolů a na někoho zamíří 🤯.
Veronica v La Bonne Nuit a ptá se jestli se všichni dobře baví💞
Twitter fanoušci jsou třeba nejvíc všímaví, protože objevili v traileru i toto a to znamená jen jedno: CHONI PROM QUEENS 😍💞🦋✨🥺! Já věděla, že jim to dají protože ony si to zaslouží 😍🥺🦋!
ČTEŠ
Riverdale🍊🍒🌸🐍🍔
RandomV knize najdete fakty, obrázky, kvízy a vše další okolo seriálu Riverdale❤️❤️. Především taky souhrny epizod a taky promo fotky a moje teorie k dalším epizodám ❤️ #1 v kategorii Bughead #1 v kategorii Choni #2 v kategorii Varchie #2 v kategorii Rive...