To będzie rozdział poświęcony Chloe i temu co się stało z jej punku widzenia.
pov Chloe
Co się stało? Dlaczego? Co oni tam robili?
Od godziny te pytania zaprzątały głowę Chloe i przez to nie mogła skupić się na pracy.
Ale kto nie zastanawiałby się nad tym po zobaczeniu swojego męża wychodzącego z przyjaciółką i wracającego po prawie godzinie z roztrzepanymi włosami, niedopiętą koszulą i w wyśmienitym humorze?
Stwierdziła, że nie może tak dalej siedzieć, bo mózg jej się przegrzeje, więc zebrała papiery z biurka w jedno miejsce po czym pożegnała się z współpracownikami i skierowała się do samochodu.
Jednak na jej nieszczęście Lucyfer to zauważył i wyszedł za nią.
- Pani Detektyw!- zawołał do niej swoim typowym tekstem, który miała nadzieję, że odejdzie w niepamięć po ślubie, ale Lucyfer to Lucyfer i dalej ją tak nazywał.
Nie odwróciła się nawet w jego stronę tylko wsiadła do samochodu i odpaliła silnik zamykając drzwi od środka
- Chloe?! O co chodzi? - zaczął pukać w szybę - Chloe! Halo, słyszysz mnie?
Wyobraziła sobie co działo się między nim a Ellą i obudził się w niej gniew, który próbowała powstrzymać w pracy. Uznała, że jak on taki jest to ona odpłaci mu pięknym za nadobne i odjechała bez słowa.
Lucyfer nie rozumiał co jej się stało.
- Eh te kobiety...
Nie miał już nic do zrobienia, więc wrócił do domu AUTOBUSEM. Była to dla niego chyba najgorsza kara, ale cóż.
_______________
Hejoo
Trochę to krótkie i planowałam więcej napisać, ale nauczyciele się na mnie uwzięli
I następny rozdział też o Chloe będzie i postaram się żeby długi był
Może mi się uda do końca tygodnia
Miłego wieczora, nocy, czy tam dnia
😘
CZYTASZ
Pierworodna Lucyfera
FanfictionŻycie córki Lucyfera Morningstara. Wydarzenia 15 lat po sezonie 5a serialu Lucyfer (jak jeszcze nie obejrzał*ś to mega polecam) 26.03.2021 - #1 deckerstar Cudna okładka od @RowanFur