Bölüm 8

292 19 0
                                    

Gözlerimi belimin baskısıyla açtım. Belime bir şey mi olmuş diye bakarken Derek'in elini gördüm. İlk kez yanımda yatmıştı sanırım. Bir saniye dün ne oldu? Kalkmaya çalıştım ama olmadı. Tüm gücümle kolunu kaldırmayı başarmıştım. uyandığı anda ona soru sormaya başlayacaktım. Vazgeçtim onu ben uyandıracaktım.

"Derek, derek, derek kalksana!" kalkmayınca aklıma bir fikir geldi. Beni duyduğunu biliyordum kalkmıyordu. "Derek biri geldi!" diye bağırınca hemen kalktı.

"Sonunda kalktınız Bay Hale." dedim samimiyetimi koruyarak. Sinirle yatağa geri yattı.. "Dün ne olduğunu anlatır mısın?" gülerek bana baktı.

"Sen odaya gitmiş biriyle öpüşüyordun, ben seni alıp eve getirdim. Sonra beni de öpmek istedin. İşte sonra bir şeyler oldu." hemen yatağa baktım. Kan yoktu. Derek'e baktığımda gülüyordu. Lanet şey. "İnandın mı cidden? Sadece bir şeyler olmadı. Aslında olacaktı seni durdurdum." İyi yapmıştı öküz. Aptal herif ya. Keşke içmeseydim, Aiden hep senin yüzünden. Hafta sonuydu ne yapacağım bu iki gün bununla?

***

İki Gün Sonra...

İki gün o kadar sıkıcı geçmişti ki, şimdi ise okula gidiyordum. Umarım heyecanlı bir olay olur. Derek beni okula bıraktıktan sonra Stiles ve Scott beni çağırdı. İlk önce çantamı koyacaktım. Sınıfa gittiğimde ikizlerden birinin sıramda olduğunu gördüm. Kaşlarımı çatarak onun yanına gittim.

"Aiden sen misin?" gülerek cevap verdi. "Hayır ben Ethan. Aiden arkada.." dedi ve eliyle arkayı gösterdi. Bir sınıfta boş yer olmaz mıydı! Ethan yerimi almıştı, tek bir boş yer vardı ama onu da Aiden almıştı. Nereye oturacağım ben? Ah ikizler!

"A evet oturacak yer yok, senin için en arkaya sıra istedim." dedi Ethan.

"Kalk Ethan, burada ben oturuyorum."

"Demek ki Aiden ile yakın olmak istiyorsun, seve seve kalkarım.."

"Ne demek istiyorsun lanet şey, sadece kalkmanı istiyordum!" Aiden boş gözlerle bizi izlerken en arka sıraya geçtim. Çantamdan kitaplarımı çıkartırken zil çaldı. Sınıfa ilk giren kişi ile gözlerimi kocaman açtım. Hayal mi görüyordum ben? Eski sevgilim Matt gelmişti. Hayır bu bir şaka, değil mi? Kesin yanıma oturacaktı, acilen biriyle iletişim kurmam lazım. Stiles, evet aklıma gelen ilk kişi Stiles. 'Stiles, koşarak sınıfa gelmezsen birazdan öleceğim.' Matt yanıma yaklaşırken Stiles sınıfa girmişti, yanımı işaret ettim. Koşarak yanıma atladı.

"Kusura bakma burası dolu." dedi nefes nefese. Terler akıyordu her yerinden. Nereden gelmişti bu çocuk. Matt sesini çıkarmadan çaprazıma oturdu. Lanet olsun ki matematik dersindeydik. Sürtük sınıfa girip yoklama aldı, sonra derse başladı. Ödevlerimi yapıyordum ben ise. Neden bu hocayı dinleyim ki? Kafama gelen notla gözlerimi kıstım. Kağıdı açıp okudum.

'Seni özledim B, sana oradan gitmeden önce dediğimi hatırlıyor musun? Peşini asla bırakmayacağım sevgilim demiştim. Yerini buldum bebeğim.' Stiles'a baktım, dersi dinliyordu. Ona karşılık bir not yazdım.

'Aslında bakarsan ben seni hiç özlemedim. Beni aldatırken nasıldı peki? O kız güzel sevişiyor muydu? :)" kafamı kaldırdığımda lanet hoca bana seslendi.

"Betty! Ne yapıyorsun?"

"Hiçbir şey, devam edin." içimdeki şeytan çıkmaya başlıyor.

"Betty hem bu kılıf kıyafet ne böyle!?"

"Herkes giyiyor, ben giyince mi sıkıntı oluyor?" dediğimde aptal gibi bana bakıyordu. Konuşmayınca devam ettim. Devam edecekken stiles hayır anlamında elini gösterdi. Omzumu silkip konuşmaya başladım. "En azından sizin gibi sürtükçe giyinmiyorum."

"Ne diyorsun sen be!" bütün sınıf gülmeye başlamıştı. "Seni yok ya-!" sözünü kestim.

"Beni yok yazabilirsin." çantamı toplayıp sırtıma aldım. Stiles'ın çantasındaki suyu aldım. Gülerek hocanın yanına gittim ve tada! Suyu üzerine döktüm. Beyaz giyinmişti ve dantelli iç çamaşırları gözüküyordu. Kapıyı vurarak sınıftan çıktım. Elimdeki kağıdı unutmuşum, sınıfa tekrar girerek kağıdı Matt'e attım. Scott bana 'ne yapmaya çalışıyorsun?' bakışları atıyordu. Omzumu silkip sınıftan çıktım. Aptal sürtük. Buradan gitmem için güvenlikleri atlatmam gerekiyordu, her yerde kamera olduğu için yapamazdım. Bahçedeki çimenlere oturdum. Telefonumu alıp bir şeyler yapmaya başladım. Gelen mesajla şaşırdım.

-Ne yapmaya çalışıyorsun sen?                      yazmıştı Derek.

+Ne yapmışım?

-Öğretmene su fışkırtmak da ne demek Betty!

+Bence burada yazana kadar beni almaya gelmeni tercih ederim. Belki bugün ölebilirim :)

-Betty saçmalamaya başladın iyice Peter ile işimiz var. Okul çıkışında sevgilin seni alacak.

+Sevgilim ?

-Isaac Lahey.

+Derek, bu konuyu konuştuğumuzu hatırlıyorum.

Görüldü atmıştı lanet şey. Ben bu okuldan nasıl çıkacaktım? Acilen çıkmam gerekiyor, Matt'in beni görmemesi gerekiyor. Ondan korkmuyorum ve ondan kaçmıyorum. Sadece onu istemiyorum. Onu çok sevmiştim ama o beni aldatmıştı. Onu sevdiğim kadar kimseyi sevmemiştim. Onun yüzünden şehri terk etmiştim.

Genç Kurt | Teen Wolf Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin