Gözlerimi açtığımda ilk kez kendimi çok rahat ve huzurlu hissettim. Yataktan kalkınca Derek'i göremedim. Kaşlarımı çattım ilk önce yüzümü yıkayıp aşağı indim. Koltukta yatıyordu, şimdi nasıl beli ağrır onun. Adımlarımı hızlandırıp yanına gittim. Ona adıyla fısıldadım, bir şey olmuş gibi hemen kalktı. Saçları dağılmıştı, saçlarını düzeltip elinden tuttum.
"Yatağa yat olur mu, belin ağrımasın."
"Uyumayacağım ben." diyordu ama gözleri gidiyordu.
**
Kahvaltımızı yapmıştık şimdi Derek beni mükemmel okuluma götürüyordu. İki gün gitmemiştim, daha da gitmek istemiyordum. Okula geldiğimizde kapıyı çarparak arabadan indim. Okula gelmem yetmemiş gibi Isaac, Scott ve Stiles'ı peşime takmıştı. Okula girer girmez beni Stiles karşıladı. Çok sinirliydim, her an bir şey yapabilirdim.
"Umm, Betty sınıfın B."
"Tamam." deyip sınıfa gittim. Isaac benim oturacağım sıranın arkasına oturuyordu. Yerime geçince hızlıca yanıma geldi. Kafamı masaya koydum sinirle.
"Bugün fazla mı huysuzsun?"
"Bilmem, öyle miyim?" cevap gelmedi. Yanıma doğru baktığımda şok oldum. Siyah, yüzü maskeli adamlar Isaac'i boynundan kesmişti. Çığlık attım ve geri geri gitmeye başladım. Beni tuttular, çırpınmaya başladım.
"Betty, Betty, BETTY İYİ MİSİN?" hemen serpelendim. Kalbim yerinden çıkacak gibi atıyordu. Isaac gözlerini kapattı, elimi sıkıca tuttu. Koluna baktığımda şok oldum, damarlarında siyah bir şey vardı. Halisülasyon görmeye başlamıştım sanırım.
"Betty acını aldım, şimdi ne olduğunu söyle."
"Isaac yok bir şey..."
"Emin misin, kalp atışlarını duyabiliyorum." mükemmel ya. Keşke kurt olsaydım.
****
Okul bitmişti, Isaac'ten kaçmaya çalışıyordum fakat o beni bırakacak gibi durmuyordu. Okuldan neredeyse herkes çıkmıştı. Isaac'le bahçeye çıkınca çığlık attım. Kurtlar bize bakıyordu. Korkmaya başlamıştım. Bana bir şey yapmazlar umarım.
"Betty, içeri gir ve kapıyı kilitle!" diye bağırınca hemen içeri geçtim. Panikle anahtarı bulmaya çalıştım. Ellerimin titremesinden ne yapacağımı bilmiyorum. Kalbim acıyordu sanırım, aniden gelen bir çığlık hissi... Ellerime baktım, değişiyorlardı. Bu olamaz, ne oluyordu bana? İçeriye bir kurt girmesiyle ellerimi ona doğru götürdüm. Bana yaklaşamıyordu, ne olmuştu bana böyle?
"B-betty?" aniden gelen çığlık hissiyle çığlık attım. Kurtların hepsi gitmişti, kapıda bana bakan Derek, Lydia, Scott, Stiles ve Allison'ı gördüm. Isaac arkamdaydı, yere düştüm. Yavaşça nefes alıp vermeye çalıştım. Derek koşarak yanıma gelmişti. Ellerim titriyordu ne olmuştu bana?
"Betty, iyi misin?" cevap veremedim. Dilim tutulmuştu ne olmuştu bana. Derek beni kucağına aldı. Omzuna yatıp yaşadığım şoku geçirmeye çalıştım. Ne tür bir hayvana dönüşmüştüm ben, belki hayvan bile değildim. Neydim ben?
"Betty sakin ol. Sende bizim gibisin, sakin." sanırım bünyem kaldıramıyordu. Gözlerim kararmaya başladı. Derek endişelenmeye başlamıştı, bunu hissediyordum. En son duyduğum ses 'Betty benimle kal!' diye bağırmasıydı Derek'in.