Bölüm 16

235 18 0
                                    

Birinin saçlarımı okşamasıyla uyandım. Isaac yanıma yatıyordu. Dün geceyi hatırlamıyordum, sadece Derek aptalının o kızı öptüğünü gördüğümü hatırlıyorum. Sanırım hafızamı kaybetsem de bunu asla unutmayacağım. Isaac'e güvenebilir miydim? Ama o bana gerçekleri göstermişti. Her şeye dair güvendiğim adam beni aldattı. Okulu biraz assam en fazla ne olabilirdi ki? Isaac'e döndüm.

"Günaydın bana gerçekleri gösteren adam."

"Günaydın sevgilim." herkes ayrı kafada ya. Biri ordan bir şey der biri ordan. Yüzümü yıkayıp geri yanına yattım. Beni kolunun arasına aldı.

"Bugün okula gitmek istemiyorum."

"Madem gitmiyoruz eğlenmeye ne dersin?"

"İyi fikir, ne yapacağız?"

"Gece kulübüne gitmeye ne dersin?"

"Bu saatte mi?"

"Evet neden olmasın, seni eğlendirmek için her şeyi yaparım."

"Isaac benim kıyafetim yok.." sesini çıkarmadan dolabına gitti. Bir elbise çıkardı. Bu mükemmeldi. Siyah dekolteli bir elbiseydi. "Bunun senin evinde ne işi var?"

"Ablam... Ölen ablamın." giyinmem için aşağı indiğinde elbiseyi üzerime geçirdim. Mükemmeldi gerçekten. Üzerime tam oturmuştu. Aşağı inip Isaac'e baktım.

"B-bu mükemmel oldu..." deyip yanıma geldi. Omzuma bir öpücük koydu.

**

Hazırlanıp bara gelmiştik. Ağır sigara kokuyordu içerisi. Fakat alışacaktım. Beni mutlu etmek için yaptığını biliyordum. Boş bir masaya oturduk. Isaac sigara içiyordu, içecekleri söylemişti.

Bir süre sonra kafam iyice yerinden çıkacakmış gibi hissediyordum. Isaac lavaboya gitmişti. Başımı ovalarken bir adam geldi masaya.

"Off hatuna bak be!" deyip üzerime gül döktü. NE yapmaya çalışıyordu bu lanet şey? Isaac'in sinirli bir şekilde buraya geldiğini gördüğüm zaman kötü bir şey olacağını tahmin ettiğim için dudaklarımı dişledim. Isaac yumruğu geçirmişti, çocukta acıma da yok ki. "ISAAC!" bağırıyordum ama kimin umurunda? Kapıdan gelen bir adamla Derek'i görünce kolundan tutup çekmeye çalıştım.

"Isaac, Derek geliyor.." lanet herif bulmuştu beni. Isaac bana baktığında koşarak kolundan çektim. Barın arka kapısından çıktık. Arabaya bindik.

"Isaac neden böyle bir şey yaptın?"

"Sana yavşıyordu!" Isaac kendini kontrol edebiliyordu. Gökyüzüne baktığımda dolunayın çıktığını gördüm. Sadece gözlerini kontrol edemiyordu. "Isaac gözlerin.." cama baktığımda Derek ve o adamı görünce bağırdım. "Isaac, sür şu arabayı!" ormanlık bir alanda durmuştuk. Isaac karnını tutuyordu, ne oluyordu anlamıyordum. Isaac yalan mı söylüyordu? Derek zaten yalan söylüyordu kimseye güvenemiyordum..

Genç Kurt | Teen Wolf Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin