Bölüm 7

294 21 0
                                    

Derek's Pov

Betty daha yeni buradayken şimdi ortada yoktu. En iyisi onu aramaktı. Her yere bakıyordum ama bulamıyordum. Başına kötü bir şey gelmemiştir umarım Betty. Nereye gitmişti bu kız!? Hiçbir yerde yoktu. Sinirlenmeye başlamıştım. Gidip bizimkilere sordum, hiç biri bilmiyordu. Isaac bile, ya insan gider flörtünü arar. Odalara bakmaya başladım. Kurt özelliklerimden bir tanesini kullanarak onu buldum. kulaklarım hassastır, kapıyı açtığımda şok oldum. Betty ile bir çocuk öpüşüyordu. Kaşlarım çatılmıştı, çocuk gömleğini çıkartınca yanına gidip yumruk attım. Ne yapmaya çalışıyordu bu aptal?

"Sarhoş bir kızdan yararlanacak kadar iğrenç olma. Şimdi buradan siktir git." deyip bir tane daha vurdum. Elim ağır olduğu için karşılık veremedi. Betty'in yanına gittim. Çok sarhoş olmuştu, bu arada kurtlar ne kadar içerse içsin sarhoş olmazlar. Aslında Betty'in de sarhoş olmaması gerekiyor. Ama neyse, onlar hakkında çok şey bilmiyorum. Onu kucağıma aldım, saçma sapan şeyler söyleyip gülüyordu. Arabaya bindirip eve götürdüm.

Betty's Pov

Derek beni evine götürüyordu. Anlamıyordum bu çocuk beni neden düşünüyor. Eve geldiğimizde koltuğa yatırdı beni. Ama onu çektim, sırılsıklam olmuştuk yağmur yüzünden. Büyük ihtimal havlu getirmeye gidiyordu. Ayağa kalkıp peşinden gittim. Arkasına döndüğünde onu çekip öptüm. Ne yapıyordum böyle, ben bile bilmiyorum. Öpüşmemiz serleştiğinde Derek beni belimden tutup kucağına aldı. O çocuk beni öperken böyle hissetmemiştim. Beni masanin üzerine oturtup öpmeye devam etti. Elini çektiğinde elini alıp geri belime koydum. Dudaklarını çekince onu izledim.

"Betty, olmaz sen sarhoşsun. Kendimi fazla kaptırdım..."

Genç Kurt | Teen Wolf Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin