Excitement

80 1 0
                                    

Moje oči automaticky skĺzli na jej pery po ktorých si jemne prešla jazykom. Hypnotizoval som ich doslova ma volali. Vtom som sa strhol a vybehol som z izby.

Benny

Vybehol som z izby ani neviem kam pôjdem. Hlavne som potreboval zmiznúť. Nechápem čo to so mnou je, to čo cítim a čo ma láka nie je správne. Nemôže ma predsa lákať pobozkať vlastnú sestru. To ako bola blízko mňa a keď si oblýzla pery začalo ma lákať pobozkať ju. Mel milujem ale ako sestru lenže teraz sa niečo zmenilo niečo je inak a nie je to správne. Musím na to zabudnúť a jediné čo pomáha zabúdať je dobrý chlast. Cestou do baru som sa dohodol s Markom že potrebujem parťáka na pár panákov. Vošiel som do baru a už od dverí som videl Marka ako sedel pri bare a nejaká pipka sa už okolo neho motala.

,,Ahoj Ben rada ťa vidím myslela som na teba." Usmiala sa na mna Sugar, je jedna z dievčat čo tu pracujú.

,,Dnes na teba nemám náladu." Občas som sa sňou vyspal ale len keď som mal chuť vačšinou keď som mal nervy aspoň som sa pri nej odreagoval ale dnes na ňu nemám náladu.

,,Čau bro." Pozdravil som Marka tľapol som ho po pleci.

,,Deje sa niečo ? Vyzeráš ako by ťa prešiel parný valec." Uchechtol sa no ja som nemal náladu na jeho vtipi prlste si chcem vypiť a zabudnúť.

,,Prestaň, chcem sa len opiť a nie tu vykecávať."

,,Tak v tomto bude nejaká ženská." Veľavravne zdvihol obočie ale ja som ho ignoroval a kopol do seba prvý pohár. Nakoniec som zamával barmanke nech mi sem šupne celú flašu budem si lievať sám. Asi pri siedmom poháriku som zacítil že alkohol už účinkuje no tak ako som chcel nie znova mi myšlienky ubehli k Mel.

,,Chrustík nechceš si trošku užiť." Postavila sa vedľa mňa Sugar, jednu ruku mi položila na stehno a druhú na plece. Naklonila sa ku mne bližšie a dala mi bozk pod ucho. Otočil som sa na ňu ale nestihol som ani nič povedať pretože sa mi hneď vrhla na pery. Najprv som nespolupracoval no potom som si spomenul na Mel ako ma včera večer pobozkala. Bozkávala ma Sugar no ja som si predstavil Mel, prešla mi rukou k rozkroku, kde ma následne pohľadila. Otvoril som oči a uvidel Sugar, sklamalo ma to, mne už naozaj drbe keď si predstavujem také úchylnosti s mojou sestrou otočil som sa k baru a vypil na ex poldecák. Keď nepomáha chlast musí pomôcť sex. A už som aj ťahal Sugar do zadu kde mali izby.  Oprel som ju o dvere a začal ju bozkávať na krku stiahol som jej tričko pod prsia a začal som sa venovať im. Rukou som jej zašiel pod nohavičky a začal som ju dráždiť hneď začala vzdychať na plné kolo. Prudko som ju otočil a tvárou k dverám vybral som si penis z nohavíc a prudko ho do nej vrazil až zhíkla. Potrebujem to tvrdo a rýchlo, mám rád tvrdý sex a nie nejaké romantické a pomalé sračky. Chytil som ju spredu za krk až sa hlabou oprela o moje rameno začal som do nej búšiť ako o život, vzdychala na hlas a ja som cítil že už budem. Silno som do nej prirazil a urobil sa do nej. Ešte chvíľu som v nej ostal a snažil sa zrovnať si dych. Chcela ma pobozkať no ja som znej vyšiel napravil si tepláky a odišiel som preč. Trochu ma tackalo tá vodka mi dosť stúpla do hlavy.

Melanny

Benny vybehol z izby a mňa tu nechal stáť ako prikovanú. Nerozumiem čo sa deje. Dnes je nejaký iný, príde mi nejaký roztržitý. Neviem čo sa to sním deje alebo čo sa celkovo deje. Keď príde domov musím sa sním porozprávať. No nič zavolám Leovi či nedobehne.

,,Ahoj laska." Zdvihol Leo s trochu chraplavým hlasom.

,,Ahoj zlatko máš čas ?"

,,Jasné prečo ?" Opýtal sa ma.

,,No že či nedobehneš ? Môžeme si pozrieť film." Navrhla som mu.

,,A čo Ben vi..."

,,Benny nie je doma a tak skoro sa ani nevráti." Začal Leo ale prerušila som ho hneď, vedela som že chce namietať. Benny si totiž nepraje aby sem Leo chodil ale dnes som videla že je nejaký zvláštny to znamená že pojde za kamošmi alebo sa bude dlho flákať po vonku aby si utriedil myšlienky.

,,Okej tak za chvíľu som u teba pusa." Povedal Leo a zložil ja som sa len usmiala a smerovala som do kúpeľne. Učesala som si vlasy a trochu sa upravila nech sa ma nezľakne. Bolo mi teplo tak som si dala na seba len čierne teplákové šortky a čierne tielko. Akurát som započula zvonček, rozbehla som sa po schodoch otvorila dvere a hneď som sa vrhla na Lea.

,,Ahoj kráska." Povedal medzi bozky. Usmiala som sa a už som ho ťahala do domu.

,,Dáme pop-corn ?" Spýtala som sa Lea ktorý sa akurát zvalil na gauč.

,,Jasan. Čo pozrieme nejakú komédiu ?"

,,Môže byť." Dala som pop-corn do mikrovlnky a vzala som dva poháre a kofolu. Položila som to na stôl pred Lea a naliala nám. Leo preklikával filmy na telke a nakoniec zapol Jumanji 2. Mikrovlnka cinkla a tak som utekala pre pop-corn. Prišla som späť a sadla si vedľa Lea ktorý si prehodil ruku cez moje ramená. Film bol niekde v polke ale nebolo to až tak zaujímavé jednotka bola omnoho vtipnejšia a zaujívaješia. Podobný názor mal asi aj Leo keďže som zacítila jeho ruku na mojom stehne ako ma hľadí a posúva sa pomaly vyššie. Otočila som sa na neho a videla som ako mu zaiskrili oči. Usmiala som sa na neho a pritiahla som si ho do bozku. Ruky som mu dala okolo krku a bozk som prehĺbila, naše jazyky spolu bojovali. Sadla som si na neho obkročmo, už som cítila že má poriadnu chuť. Jeho hrča v nohaviciach ma tlačila na zadku, pohla som sa a on zavdychal do pier čo ma nenormálne vzrušilo. Jeho ruky oblapili môj zadok a silno ho zmáčkol. Siahla som mu tričko a naše pery sa oddialili len na chvíľu. Prechádzala som mu po vypracovanej hrudi až som sa dostala k jeho opasku ktorý som mu okamžite rozopra aj spolu z gombíkom a zipsom na nohaviciach. Dával mi vášnivé bozky na krku a jemnučko ma hryzkal do pokožky na krku. Chytil mi lem tieľka a následne mi ho stiahol a hodil do neznáma. Úsmev sa mu rozšíril keď si prezrel moje prsia ktoré boli odhalené. Ja som sa zatial venovala jeho kamošovi, nohavice si stiahol len o kúsok veď to stačí. Chytila som ho do ruky a začala behať hore dole Leo sa zatiaľ venoval mojim prsiam jednou rukou mi láskal bradavky a druhej sa venoval peramy a jazykom. Neubránila som a zavdychala som. Už to nemôžem vydržať. Šortky som si dala bokom a rýchlo na neho nasadla.  Obaja sme vzdychli na plné hrdlo. Sedela som chvíľu na ňom len sa mierne posúvala do predu a do zadu. Leo ma chytil za zadok a ja som ňom začala jazdiť miloval keď som hore páčilo sa mu keď mi prsia nadskakovali a on to mal priamo pred očami. Začal ma bozkávať na prsiach, vzal ich do rúk a stlačil ich. Zrýchlila som tempo a obaja sme vzdychali cítila som ze nie som ďaleko od môjho vrchol rovnako ako Leo. Prichytila som sa mu za ramená a Leo mi celé prsia oblapil do dlaní a začal nadvihovať pánvou aby mi išiel naproti v prírazoch. Už som cítila že budem.

,,Benny ??!" Vykríkla som.

-----------
No a je tu ďalšia časť možno sa podarí ešte jedna. 😀😊😊

Maybe ! Where stories live. Discover now