,Vyzeráš nádherne." Zložil mi poklonu môj brat a do mojích líc sa nahrnula červeň. Na poslednom schode ku mne načiahol ruku aby mi pomohol.
Benny
Keď som ju zbadal ako schadza po tych schodoch stratil som reč. Vyzerala nádherne a neodolateľne. Nikdy predtým som si nevšimol že vyzera tak úžasne, no ale dnes to bolo až neuveriteľné vyzerala ako Bohyňa. Šaty mali rozparky s pod ktorých jej pri každom kroku vykúkali jej nádherné, dlehé opálené nohy. Fu a ten výstrih, keby nemala čo ukázať nevyzeralo by to dobre ale ona teda mala či ukázať. Ten hlboky vystrih jediné čo môžem pobedať WAU. Polovica pŕs jej zboku vykýkala a zvyšok zahaľovala len jemná látka. Tak ľahko by som ju odhrnul. Ach bože. Keď som jej povedal ako vyzerá začervenala sa bola rozkošná. Ponukol som jej ruku aby zišla posledné schody
,,Mel zlatko vyzeráš skvele." Dobehla k nám mama aj s otcom a usmiala sa na Mel.
,,Vďaka mami tiež vyzeráš výborne." Usmiala sa na ňu.
,,Môžeme ?" Vložil sa do toho otec. Pozrel na hodinky zjavne už bol najvyšší čas odisť. Vyšli sme z domu kde na nás čakala limuzina. Keď sme dorazili na miesto videl som vonku dosť ľudí a aj novinárov. Vystúpil otec s mamou, následne aj ja a opäť som ponúkol Mel ruku aby sa jej lahšie vystúpilo. S usmevom ju prijala a zavesila sa mi na rameno ktore som jej ponúkol aby som ju odprevadil. Fotoaparaty blískaly na všetky strany. Zrychlil som krok neznašal som to rovnako ako Mel. Vošli sme do obrovskej predsiene a smerovali sme do sály. Kde už bolo veľa ľudí. Hladali sme našich rodičov, zazrel som ich pri jednom stole ako na mňa otec máva. Prišli sme k nim a usadili sa.
,,Dobrý večer pán Waily." Usmiala sa Mel na pána oproti.
,,Dobrý večer Mel, vyrástla si, je steba krásna mladá dáma." Usmial sa na ňu.
Melanny
,,Je to tak, ešte nedávno to bolo naše male dievčatko, kedy stihli takto vyrásť." Prehovorila mama ktora vyzerala dojato. No asi vtedy keď ste neboli doma. Pozrela som na Bennyho a on hneď vedel na čo myslim, jeho pery sa roztiahli do širokého úsmevu.
,,To más pravdu Steffany, my to máme rovnako, koľko krát sme pozreli na Rogera a prišlo nám to ako včera keď sme ho ukľadali do postielky a teraz je zneho úspešný podnikateľ ktorý sa bude čochvíľa ženiť." Roger sa bude ženiť ? Hm to som nevedela. Ďalej som už nevnímala nič nebavia ma tieto sentimentálne reči hlavne zo strany našich rodičov, ako o tom môžu hovoriť veď skoro vôbec neboli doma. Na odhalenom stehne som pocítila horúci dotyk ktorý ma vytrhol zmyšlienok. Pozrela som na neho.
,,Čo si taká zamyslená ?" Naklonil sa bližsie ku mne.
,,Nič ja len tak." Usmiala som sa.
,,Dobrý večer vážený hostia. Vidím že sme sa dnes stretli naozaj v hojnom počte čo ma naozaj veľmi teší. Dnes sme sa tu stretli aby sme sa zabavili ale v prvom rade aby sme podporili tých ktorý to potrebujú, dnešný večierok teda hlavne fimančný výťažok venujeme deťom ktoré bohužial vyrastajú bez rodičov. Týmito peniazmy by sme radi podporili ludí ktorý sa o nich starajú a aby sme ich domovy mohli zariadiť na prijemné prostredie v ktorom im nič nechyba. Tak dúfam že budete štedrí a bavte sa." Dokončil svoj príhovor a všetci začali tlieskať. Nemám rada tieto večierly ale páči sa mi že aspoň trochu pomáhaju. Všetci si začali štrngať a pripíjať na otvorenie večierku. Otočila som sa a v tom som uvidela Lea, super tak na toto budem potrebovať niečo silnejšie ako šampanské. Benny vycítil že som znervoznela.
,,Ideme sa napiť k baru ?" Naklonil sa k môjmu uchu aby som ho lepšie počula hudba už začala hrať. Prikyvla som bratovi.
,,Ospravedlňte nás." Pozrela som na osatných a postavila som sa od stola. Samozrejme všetci muži pri stole vstali tiež. Benny ma chytil za ruku a viedol k baru. Vypýtal nám dva krát Martiny.
,,Na zdravie." Usmial sa a naklonil pohár k tomu môjmu štrngli sme si a odpili.
,,Ahoj Mel." Ozvalo sa vedľa mňa, dosť známi hlas.
,,Čo chceš Leo ?" Moj brat sa napol hneď ako ho uvidel.
,,Môžeme sa porozprávať ?" Pozrel na mňa z prosíkom v očiach.
,,Tak hovor." Prehovoril teraz Benny zjavne podráždený.
,,Osamote."
,,Tak to nie keď niečo chceš tak hovor."
,,To je v poriadku Benny." Usmiala som sa na neho a upokojovala ho pohľadom. Chcel ešte namietať ale chytila som ho za ruku a naznačila mu že je to ok. Prikývol a ja som nasledovala Lea von na záhradu.
,,Tak, spusti." Pozrela som na neho a prekrížila som si ruky na prsiach.
,,Vyzeráš úchvatne." Daroval mi úsmev.
,,Pozri chcel si sa rozpravať tak hovor inak idem naspäť." Sklonil hlavu.
,,Mel ja ťa milujem prosím odpusť mi to, ja chcem byť iba stebou." Musela som sa zasmiať nad absurdnosťou jeho slov.
,,Na to si mal myslieť skôr ako si si to rozdal z Vanesou." Podraždene som mu povedala.
,,Ale ja o teba neprestanem bojovať prosím daj mi ešte šancu. My patríme k sebe." Chytil ma za ruky ale hneď som sa mu vytrhla.
,,Prosím daj nám šancu nezahadzuj to čo medzi nami je."
,,Hou hou tak pozor ja som nebola tá ktorá náš vzťah zahodila. Tak to nehádž na mňa."
,,Mel prosím bola to chyba ktorú ľutujem ja chcem ťa naspäť, a neprestanem dokým mi nedáš šancu." Pristupil ku mne a vrhol sa mi na pery. Henď som od neho odstupila.
,,Preskočilo ti ja už s tebou nechcem mať nič spoločné." Pristúpil ku mne a za pás si ma prudko pritiahol na jeho hruď.
,,Nie my máme byť spolu a aj budeme, patríš len mne." Snažila som sa od neho odtlačiť ale tento raz už nepovolil stisk a začal ma opať nasilu bozkávať. Bol úplne iný ako pred chvíľou začal byť nastojčivý a nasílny.
,,Prestaň, ja nepatrím nikomu." Začal ma bozkávať na krku a rukou mi prechádzal po stehne až k môjmu zadku.
,,Si len moja, len moja Mel. A ja ťa získam viem že ma miluješ." Bozkával ma násilne a nedočkavo, prešiel k mojim prsiam a mne to začalo byť naozaj nepríjemné.
,,Nie nemilujem a prestaň, pusti ma." No nepúštal rukou mi prešiel pod šaty a opäť sa mi vrhol na pery, v tom ma niečo napadlo. Pootvorila som pery a nechala ho vojsť jazykom do mojich úst spokojne zavrčal. No v tom su mu kusla do jazyka. Prudko odo mňa odstúpil a ruka mu vystrelila k ústam.
,,Ty suka." Zvreskol na mňa a v tom na mňa zdvihol ruku. Z očakávaním štiplavej facky na mojom líci som privrela oči. No nič sa nestalo tak som otvorila oči. Jeho ruku vo vzduchu drzala ruka môjho brata. Ešte nikdy na mňa nezdvihol ruku ostala som v šoku.
,,Ako sa opovažuješ na ňu zdvihnuť ruku ? Ako si vôbec dovoluješ sa jej dotýkať bez jej dovolenia ?" Zjeho očí blačali plamene vedela som že je neskutočne naštvaný.
,,J-ja.." V koktaní ho prerušila benyho pasť, ktoru mu vrazil rovno do brucha.
,,Ešte raz ťa pri nej uvidím tak sa neozaj neudržím už som ťa raz varoval toto je posledný krát čo ťa upozorňujem nabudúce skončíš v nemocnici." Prehovoril zvýšeným hlasom na neho a vrazil mu do brucha ešte jednu. Na tvári mal ešte stále jemné modriny od poslednej bitky. Benny ma schytil za ruku a ťahal späť na večierok.
--------
Zdá sa že sa nám tu rysuje problémm. Tan Leo si proste nedá pokoj 😀😀🥰