,Pojdeme sa zabaviť čo ty na to ?" Pohladil som ju po ramene. Chcel aby sa trochu odreagovala, trápi ma keď sa trápy. Pozrela na mňa neisto no nakoniec prikývla na súhlas.
Melanny
Vošla som do izby a vybrala som si veci zo skrine. Nemala som moc chuť na párty ale viem aky mal Benny zámer, chcel aby som sa odreagovala. A mal pravdu potrebovala som to. Dala som si sukňu a tričko.(foto dole). Spravila som make up. Vyšla som z izby a pozrela na mobil. Písala mi Viky či dnes idem na party ku Trevorovi. Trevor je Bennyho kamarát a Vikyn priateľ. Iba som jej odpisala že ano, že sa tam stretneme. Benny vyšiel z izby a keď ma zbadal zastal v pohybe.
,,Vyzeráš skvelo." Premeral si ma pohľadom a usmial sa. Úsmev som mu opätovala, vyzeral tiež dobre čierne tričko mu obopínalo svaly a maskáčové nohavice mu pristali.
,,Ideme ?" Pozrel na mňa spytavo a ja som len prikyvla na súhlas. Vyšli sme von a smerovali k Trevorovy. Keď sme boli blízko domu, už bolo počuť hudbu. Vošli sme dnu a bolo tu kopec ľudí. Veľa neznámich ale aj spolužiakov zo školy. Poobzerala som sa aby som našla Viky. Zbadala som ju v kuchyni ako stála pri stole z alkoholom. Išla som rovno k nej.
,,Viky ahoj." Objala som ju keď som bola pri nej. Odzdravila ma a objatie mi opätovala.
,,Kde máš Lea ?" Aha jasné, zabudla som že som jej to ešte nepovedala vlastne nikomu. Nemala som ani kedy. Môj výraz zosmutnel.
,,My, no my spolu už niesme." Keď som to vyslovila pichlo ma pri srdci. Ale asi skôr z tej zrady ako z toho že sme sa rozišli, došlo mi že už nejaký čas to medzi nami nebolo ono, stratilo to tú iskru.
,,Čože ? Čo sa stalo ?" Prekvapene na mňa pozerala a čakala čo zo mňa vypadlo.
,,Podviedol ma." Kukla som na ňu a nervozne som sa obzrela po dome. V tom som zazrela v ďialke Lea. Teraz by som bola pokoknejšia keby bol Benny pri mne. Nechcem aby sa zase zvrtla nejaká šarvatka.
,,Akože podviedol a s kým ?" Prekvapenie neopúštalo jej tvár.
,,Z Vanesou." Prehovorila som nakoniec, jej výraz tvare sa zmenil na zhrozený. Nemohla uveriť tomu čo som povedala.
,,To je špina. A ako si to zistila ?"
,,Doslova prichytila pri čine."
,,Tak toto ti nezávidim to je hajzel." To je škoda že som to nevidela aj skôr a že som na to musela prísť takto. Ale štve ma ta Vanesa, že ma takto zradila. A ani len mi nenapísala aspoň sa snažiť mi to nejako skúsit vysvetliť alebo sa aspon ospravedlniť. Vzala som si pohár vodky a kopla ho do seba. Potrebujem si trochu vypiť a odreagivat sa. S Viky som vypila ešte ďalšie dva. Pýtala som sa na školu či neriešili že som nechodila. Povedala že je to ok len mám doniesť ospravedlnenku. Tú si zoženiem v pondelok.
,,Pojdeme tancovať ? Dnes je tu kopec pekných chalanov potrebuješ toho idiota dostať z hlavy." Zasmiala sa na mňa má pravdu dali sme si ešte po dva poháriky burbonu a už som cítila že mi alkohol stúpa do hlavy. Hlavne preto že sme miešali. Prišli sme na parket kde bolo o niečo slabé svetlo a všeliaké farebné svetieľka. Začali sme sa vlniť do rytmu hudby ako aj ostatný. Na svojich bokoch som pocítila ruky a Viky sa na mňa usmiala. Ladne som sa otočila a zistila som že je to Viktor. Usmieval sa na mňa a pritiahol si ma ešte bližšie, rukami ma hladiľ na páse. No v tom som uvidela niečo čo som vidieť nepotrebovala. Vanesa stála bízko Lea, ktorý ma prepaľoval pohľadom. Chytila ho za ruku a tahala ho na parket. Natisla sa na neho a začala sa zvodne vlniť, pozrela mojim smerom a vítazne sa na mňa usmiala. Špina tak o toto jej išlo celý čas prebrať mi chlapa. Dobre, šak si ho nechaj, videla som že Leo na mne visí očami, aspon mu ukážem o čo prišiel. Otočila som sa chrbtom k Viktorovy a jeho ruky som dala na moje brucho a začala som vlniť zadkom. Hladil ma od brucha až na boky. Hlavu som si oprela o jeho hruď a ruky som mu omotala okolo krku. Leo sa mračil a mňa to tešilo. Viktro sa sklonil k mojemu krku a obsypával ho malymi bozkami. Celkom sa mi to páčilo, musím uznať že Viktor je kus. Ale nikdy som to tak nebrala. Vtom ma niekto stiahol za ruku a ťahal preč.