Mistake

69 2 0
                                    

Túto časť venujem Sendraiss 🥰

,To bolo to najlepšie čo som zažila." Povedala s úsmevom čim vyčarila úsmev aj na mojich perách.

Melanny

Prebralo ma nejaké buchnutie. Otvorila som oči a Benny len v boxerkách otváral okno. Vonku bolo ešte šero, posadila som sa a zistila že som oblečena len v nohavičkách a v Bennyho tričku.

,,Tak to nebol sen ?" Zamrmlala som si sama pre seba. No Benny ma počul.

,,Nie toto bolo lepšie ako sen." Otočil sa na mňa a usmial sa. Pri spomienke čo sa stalo a aké to bolo som sa musela usmiať. Bolo to neskutočné vživote som nemala lepší sex. Preboha a tá jeho ozruta, nevedela som že je až tak obdarený. Nerozumiem kam sa to do mňa zmestilo ale bolo to perfektné. Benny prišiel na postel ku mne a načiahol sa pre bozk ale ja som ho zastavila.

,,Čo sa deje ?" Nechapavo na mňa pozrel. Teraz sa musel cítiť ako keď sa z niekým vyspiš, odídeš a už mu nezavoláš.

,,Nič ja len čo teraz."

,,Ako čo teraz ?" Stále bol zmetený.

,,Preboha Benny veď si môj brat a my sme sa spolu vyspali." Trošku som zvýšila hlas, až teraz mi začala dochádzať absurdnosť tejto situácie. Prebrala som sa síce z krásneho ale zato dosť zvráteného sna. Ja tomu nerozumiem čo sa stalo.

,,Ano ale niečo sa zmenilo Mel. Je to iné ja ťa už nevnímam ako sestru nemôžem a ani nechcem nejde to." Ja nemôžem tomu uveriť čo sa to medzi nami deje, nerozumela som pocitom ktoré sa medzi nami začali vytvárať. Nebolo to spravne a toto čo sa stalo bola chyba, hlúpo sme podľahli našim emóciam a vášni ktorá v nás splanula.

,,To neospravedlňuje naše zbrklé správanie." Postavila som sa z postele stým že odídem ale jeho hlas ma zastavil.

,,Možno nie ale tvoje vzdychy hovorili o niečom inom." Bolo počuť aj na jeho hlase že je nahnevaný. To čo povedal ma z časti zaskočilo.

,,Prestaň to sem ťahať, to čo sme urobili sa jednoducho stať nemalo."

,,Takže to lutuješ ?! Okej vieščo nič sa nestalo." Zničene prehovoril na mňa a mňa to ničilo tiež. Povzdychla som si a otvorila dvere od jeho izby. Prerušil ma jsho hlas.

,,To čo sa stalo nebola chyba a ty to dobre vieš, ale ako myslíš." Otočil sa mi chrbtom. Vybehla som z izby a zavrela dvere. Vošla som do svojej izby a hneď sa zvalila na posteľ. Toto sa nemalo stať ! A ako je to vobec možné že som podľahla tej chvíľkovej vášni. Ako som zistila dnes je sviatok ale zajtra musím ísť k doktorke, pre potvrdenia že som bola chorá. Akokoľvek som sa snažila nemyslieť na poslednú noc nešlo to. Vždy som skončila myšlienkmi pri Bennym. Ta noc bola úžastna  nič lepšie som nikdy nezažila. Vždy keď som zavrela oči videla som Bennyho ako sa ku mne skláňa, cítila som jeho dotyky tak reálne na sebe ako by sa ma dotýkal práve teraz. Jeho dotyk bol tak spaľujúci, jednoducho som podľahla. Koho sa snažím oklamať, dobre viem že to čo sa stalo nebolo výsledkom podľahnutia danej chvíli, tie pocity čo som cítila poslednu dobu a stále cítim sú iné ako predtým a po tejto noci sú ešte intenzívnejšie. Jednoducho ich treba potlačiť, zabudnúť a správať sa tak ako do teraz normálne. Ale je mi jasné že náš vzťah nikdy nebude taký ako predtým. Zazvonil mi mobil volala mi Viky.

,,Prosím." Zdvihla som hovor.

,,Ahoj Mel nejdeme do centra na nákupy ?" To som si mohla myslieť, ale celkom by mi to teraz aj bodlo.

,,Môžeme."

,,Wauu mala som nachystaných ešte pár argumentov nikdy si mi to tak rýchlo neodsúhlasila."

Maybe ! Where stories live. Discover now