Myslela som si že to nič neznamená ale teraz keď som ho po tých štyroch dňoch videla a ešte tá jeho odhalená, krásne vypracovaná hruď. Dosť nesmiem nadtým takto rozmýšlať.
Melanny
Počula som vchodové dvere to znamená že Benny odišiel asi zájdem za Leom. Už som od neho mala pár zmeškaných hovorov tak som sa rozhodla že ho pôjdem prekvapiť. Oblečiem si niečo sexy s čipkou čo má rád. Vošla som do kúpeľne kde som si spravila make-up a hodila na seba oblečenie ktoré som zvolila. (FOTO DOLE). Zobrala som si tašku a v predsieni som sa obula a vyrazila k Leovi. Cestou k nemu na mňa zapískalo pár chapcov ale neriešila som to. Prišla som k jeho domu kde býval, vybrala som si kľúče z kabelky, sme spolu už dva roky tak mi dal kľúče že keby náhodou bolo niečo treba alebo aby som nemusela zvoniť. Vošla som do domu kďe bolo úplne mŕtvo.
,,Leo zlatko." Zvolala som do domu kde zívala prazdnota. Nič, žiadna odozva. Prešla som teda do obyvačky kde nikoho nebolo akurát Leove tričko sa povaľovalo na gauči. V tom som začula hlas, otočila som sa ku schodom odkiaľ som počula hlasy. Smerovala som po schodoch hore k Leovej izbe. Opäť som začula hlasy ale teraz mi to prišlo ako výkrik. Podišla som ku dverám Leovej izby a potichu ich otvorila ale to som robiť nemala. Tento výjav z hlavy už asi nedostanem. Leo búšil ako o život do ženskej na štyroch a tá vzdychala na plné obrátky. Kabelka mi spadla z ruky a vtedy svoju pozornosť upriamili na mňa.
,,Vanesa ???" Nemohla som uveriť že zrovna ona je tá ktorá je momentálne ,,pod" mojim priateľom. Ako naschvál Leo do nej ešte raz prirazil.
,,Mel to nie je tak ako to vyzerá, j-ja, chcel som prekvapko, čo tak trojka ?" Zo zhnuseným výrazom som na nehonpozrela. Nemal ani tú dezosť výsť z nej.
,,Ako dlho to trvá ?" Pozrela som na Lea ktorý pomaly ale aj tak som to videla zasunul do Vanesy. ,,Mohol by si stým prestať aspoň kým neodídem ? Vlastne vieš čo ste mi odporný, hlavne ty Vanesa ako ai mohla, bola si moja najlepšia kamarátka. Ste nechutný !"
Pozrela som na nich posledný krát a otočila som sa vo dverách a kráčala von. Z diaľkdy som počula ešte Leov hlas ktorý sa ma snažil zastaviť ale ja som čo najrýchlejšie vybehla z jeho domu. Moje oči boli plné sĺz ktoré sa začínali predierať na povrch mojich líc. Rozbehla som sa ani neviem kam, moje pľúca horeli bolesťou nebola som sa schopná ani poriadne nadýchnuť. Srdce mi bilo ako o závod a moje nohy vypovedali službu. Dopadla som na kolená vedľa stromu v parku. Z prudka som dýchala, bolelo ma celé telo. Slzy stekali prúdom po mojich lícach a ja som nevedela čo robiť.
,,Ahoj kráska." Pristúpil ku mne chalan ktorého som nikdy predtým nevidela. Lišiacky sa na mňa usmial a rukou ma chytil za stehno.
,,Daj mi pokoj !" Vyhúkla som na neho ale je mu to bolo úplne jedno skôr mu tu prišlo smiešne. Svoju ruku posúval pomaly vyšie až kým mi neprišiel k mojemu citlvému miestu. Začala som kopať nohami ale bolo mi to nič platné kedže ďalší chalan čo sa vynoril ani neviem odkliaľ mi uzemnil ruky aj nohy, zatiaľ čo mi ten prvý rozopínal opasok. Stiahol mi rifle a dotkol sa mojeho citlivého miesta. Slzy sa mi liali prúdom po lícach, nebola som schopná vydať ani hlásku. Zacítila som ostrú bolesť keď do mňa vošiel dvoma prstamy. Pohyboval s nimi von a dnu, s tým že ma to uspokojí alebo skôr navnadí ale každé vniknutie bolelo. Roztrhol mi môj čipkovaný korzet a hneď sa mi vrhol na prsia. Bola som taka zničena že som nedokázala ani len hlásku vidať. Cítila som tie jeho nechutné a chlípne ruky a aj jazyk po celom tele. Zvliekol mi nohavičky a ja som úplne prepadla v plač. Snažila som sa metať ale jeho kamarát ma pevne držal. Roztiahol mi nohy a priblížil sa ku mne. Bolo mi z toho všetkého zle, mala slm chut umrieť. Zavrela som oči aby som toho hajzla nevidela ale zrazu akoby ťažoba jeho tela zmizla z toho môjho. Počula som výkriky, bolestné výkriky ale nemala som silu otvoriť oči. Tak strašne som chcela vedieť čo sa deje že sa mi podarilo rozlepiť jedno oko. Ale aj tak mi to bolo prd platné pretože cez zaslzené oči som nič nevidela. Videla som len vysokú postavu ktorá mlátila chalanou naokolo hlava nehlava. Jedného držala pod krkom a ďalši čo k nemu prikročil, tak tomu vrazil do tváre až tak že sa zviezol k zemi. Tomu čo ho držal pod krkom si nejako pretiahol pree soba a tiež mu jednu vrazil, stavim sa že keby ho nedrží pod krkom tak dopadne na zem ako vrece.
,,Auuu." Zhúkla som keď do mňa neznámy vopachal zrazu tri prsty. Moj záchranca v momente pribehol k nám tesne predtým ako do mňa ten úchyl vošiel kedže som jeho penis pocítila ako sa o mňa obtrel. Chytil ho za golier trička a vytiahol na nohy. Ja som sa v tom momente schúlila do klba a snažila sa vyzerať tak že som neviditeľná. Tlmene som počula zvuky rán a kriku. Mala som chuť sa prepadnúť pod zem, chcela som aby tento deň skončil. Alebo skôr by som cbcela aby nikdy nevznikol a nezačal. Ľutujem to že som dnes opustila svoju izbu. V tom som ucítila silnú ruku pod mojimi kolenami a krkom, chcela som sa brániť metať sa ale akosi som cítila pocit spokojnosti a bezpečia. Zrazu som mala pocit že sa nemusím vôbec brániť, pdetože toto je miesto kam patrím.
-----------
Tak a som tu opäť dúfam že sa zabavíte a tak podobne. 😊😊😊
Oblečenie Mel k Leovi