New

49 1 0
                                    

Odtiahli sa od seba a už ju tahal smerom k záchodom. No keď som sa lepšie prizrela spoznala som chalana ktorý bol stým dievčaťom. Skoro mi zaskočilo jedlo, nemôžem tomu uveriť.

Benny

Vybehla z mojej izby ako neriadená strela. Nechápem o čo jej išlo. Ja som tú noc neľutoval ale ona zjavne áno. Ale ako chce, ja si budem ďalej spokojne užívať svoj život. Nepotrebujem ju aj keď viem že to čo sa stalo, zmenilo moje pocity k nej úplne ale nebudem to riešiť a časom to zmizne aj samé. A práve preto mi padlo úplne vhod keď som stretol Vivien. Potrebujem sa odreagovať a ona je na to ako stvorená. Hlavne vždy ochotná.

,,Chýbal si mi Ben." Pozrela na mňa roztúženým pohľadom a vrhla sa mi opäť na pery. Toto som teraz potreboval. Chytil som ju za ruku a ťahal ju k záchodom. Vošli sme dnu a ja som zavrel dvere od kabínky. Stlačil som ju za ramená a potlačil na kolená. Vedela čo ma robiť, rozopla mi nohavice a z boxeriek vytiahla môj vztýčený penis. Vzala ho do úst a sala, pravou rukou prechádzala po jeho dĺžke. Moje myšlienky zbehli k Mel a predstavil som aké by to bolo keby bola na Vivieninom mieste. Musím tie myšlienky zahnať. Chytil som jej hlavu a vzal do vlasntých rúk. Začal som plne dorážať do jej pusy až som na špičke cítil jej hrdlo. Prudko som ju postavil a tvárou ju prirazil o stenu. Vytiahol som jej sukňu a vnikol do nej až po koreň na čo hlasno vzdychla. Z Mel to bolo iné ako s ostatnými, toto je môj štýl tvrdo, neviem prečo to s Mel bolo iné. Zrýchlil som a tvrdo do nej dorážal, vzdychala a cítil som že je blízko k vrcholu. Prešiel som pod jej tričko a chytil ju za jej odhalené prsia a silno som do nej prirazil načo som cítil ako sa sťiahla. Telom jej prešla triaška, nevychádzal som znej a stále nadalej prirážal, to ako sa okolo neho sťahovala ma tiež priviedlo k vrcholu. Vyšiel som z nej a obliekol si boxerky aj z nohavicami. Chcel som výsť von no jej ruka ma zastavila.

,,Uvidíme sa ?" Chcel som povedať že nie, nie som typ ktorý máva nejaké vzťahy skôr len jednorazovky. Ale v tomto prípade musím povedať že by nebolo zlé mať ju po ruke, keď budem mať chuť.

,,Hej." Stroho som jej odpovedal a odišiel.

Melanny

To čo som videla ma vskutku sklamalo. Bol to Benny ktorý ťahal nejakú ženskú na záchvody. Pichlo ma pri srdci z toho pohľadu. Bolo mi jasné prečo tam smerujú. Moja nálada kelesla pod bod mrazu.

,,Prinesiem vám ešte niečo ?" Opäť sa pri nás pristavil čašník ktorý sa na mňa stále usmieval.

,,Nie akurát mohli by ste nám to zabaliť. Ďakujem." Usmiala som sa na neho. Keď Benny začal fungovať normálne musím aj ja. Veď sama som si povedala že na to musím len zabudnúť. A ako sa hovorí klin sa klinom vybíja.

,,Idem na toaletu." Pozrela som na Viky, ktorá len prikyvla. Keď som vychádzala zo záchodov do niekoho som narazila.

,,Prepáč. Nedívala som sa pred seba." Ospravedlnila som sa tomu čašníkovy ktorý nás obsluhoval.

,,Nie to ty prepáč mne." Ospravedlňujúco sa na mňa usmial.

,,Som Mel." Vystrela som k nemu ruku.

,,Sebastian." S úsmevom prijal moju ruku. Chcela som prejsť k stolu ale jeho ruka ma zastavila.

,,Hm, nechcela by ísť so mnou niekedy von ?"

,,Chcela." Usmiala som sa opäť vytiahla som mu pero z vrecka na zástere aj z papierikom a napísala mu svoje číslo. Podala som mu papierik aj z perom, sklonil zrak k papieru a oči mu zaiskrily. Kým ku mne znovu vzhliadol už som si sadala naspäť k Viky.

,,Kde si toľko ?" Pozrela na mňa s otázkou v očiach.

,,Ale dávala som číslo tomu zlatému čašníkovy." Podvihla obočie.

,,A čo ten tvoj pán dokonalý ?" Nechápavo na mňa pozerala.

,,Povedala som ti že to bol len úlet." Škoda musela som si priznať, ale sama som to tak chcela. Nemalo to žiadny potenciál. Čo sa stalo sa už neodstane. Tak ako to začalo to aj skončilo. Zaplatili sme a už som konečne padla do postele. Nechce sa mi veriť že sme tam strávili čas od obeda až do deviatej večer. Úplne ma vyšťavila a unavila. Pípla mi SMS-ka.

,,Ahoj 😉." Musel to byť Sebastian, veď nikomu som ani nedávala moje číslo. Hneď som si ho uložila.

,,Ahoj 🙂." Odpísala som mu.

,,Už si doma ?" Spytal sa ma.

,,Áno a som úplne hotová 😴😴." Nerada chodím nakupovať, len keď naozaj niečo potrebujem.

,,To verím, ja akurát končím 😅."

,,Tak to ti nezávidím, ešte by som popísala ale ráno skoro vstávam k doktorke 😊."

,,Stalo sa niečo ? Veď dnes si vyzerala v poriadku 😮." Zlatý.

,,Nič sa nestalo potrebujem si ísť vybaviť ospravedlnenku minulý týžden som trochu vymeškala školu 🤫🤫."

,,Jaj tak, takže rebelka 😁. Dobre tak ti prajem dobrú noc. Dúfam že sa čoskoro uvidíme ☺."

,,Ďakujem aj tebe prajem dobrú noc. A určite áno 😉." Usmiala som sa na mobil a nastavila si budík na ráno. Dala som si dole podprsenku a cez hlavu si prevliekla tieľko ani nie do polky zadku. Vošla som do kúpeľne, umyla som si zuby a prečesala si vlasy. Vyšla som von a na schodoch som zbadala Bennyho, nemyslela som že tak skoro príde, keď mal tak úžasnú spoločnsť. Premeral si pohľadom od hora na dol a na chvíľu sa pristavil na mojom výstrihu. Keby viem že ho stretnem obliekla by som si aj nohavice a iné tričko. Odvrátila som od neho zrak a zavrela sa do izby.

----------
Tak trochu sa nám to pokazilo akosi nám hapruje vzťah medzi Mel a Bennym 🤔😀

Maybe ! Where stories live. Discover now