Túto časť by som rada venovala osobe ktorá ako prvá dala vote. Niki_Nikola_S Ďakujem krásne a dudam že sa príbeh ľúbi. 🥰
Prehovoril zvýšeným hlasom na neho a vrazil mu do brucha ešte jednu. Na tvári mal ešte stále jemné modriny od poslednej bitky. Benny ma schytil za ruku a ťahal späť na večierok.
Melanny
Viedol ma späť k baru bolo mi jasné že si potreboval vypiť aby sa ukludnil. Podišiel k baru a kývol na barmana no tento krát mu nadiktoval dvojitý Burbon. Rychlo ho do seba kopol. Chytila som ho za rameno, pod mojim dotykom sa trochu napol. Pozrel mi do očí a jeho pohľad zmäkol.
,,Mieniš cely večer straviť pri bare ?" Pristúpila k nám mama. A pozerala trochu nahnevane na Bennyho.
,,Vidiš tu lepšie miesto kde sa dá zabaviť ?" Odvrkol jej skôr rečnickou otázkou.
,,Poďte sa posadiť začína aukcia." Ignorovala jeho poznámku a smerovala k stolu. Benny dopil aj druhý poharik a nasledoval ma ku stolu.
,,Opäť vás všetkych zdravím, už príchadza chvíľa na ktorú sme všetci čakali. Je čas na to aby sme vytiahli vaše peňaženky z vreciek." Všetci v sále sa zasmiali.
,,Nie nie, samozrejme ide o dar pre deti. Dnes budeme vystavovať pár naozaj nádherných kuskov ktoré stoja za kúpu. Tak vám prajem príjemnú zábavu. Nezabudnite si nachystať tabuľky." Zasmial sa a na pódium už vystúpili dvaja muži z nejakým stojanom a jedna žena, na môj vkus extravagantne oblečená. Ale to je cieľom aby týto pracháči vybalili čo najviac. Muži odhalili prvý kúsok, bol to náhrdelník, bol naozaj krásny.
,,Ako prvé tu máme náhrdelník od autora ktorý pracuje pod menom Viol, je to náhrdeľník s rúžového zlata po obvode ho pokrýva desať, 30 karatovych diamantov a v strede sa vyjíma 50 caratový smaragd v tvare slzy, vyvolávacia cena je desať tisíc dolárov." Dohovorila slečna a v sále nastal rozruch.
,,11 tisíc." Počula som zvolať pána pri vedlašom stole.
,,15 tisíc." Zvolal niekto vzadu. Nastalo ticho.
,,15 tisíc po prvé, po druhé.."
,,18 tisíc." Zakričal môj otec a ja som s otvorenými ústami ostala na neho pozerať. Ten sa veselo usmieval na mamu, ktorá mu venovala bozk.
,,18 tisíc po prvé, po druhé, po tretie. Predáné pánovi Wrightovi z číslom 7 gratulujeme a zároveň ďakujeme." Odklepla to slečna v predu, ostatný v sále začali tlieskať. Dvaja páni opäť zakryli náhrdeľník a priniesli ďalšiu vec na predaj. Bol to nejaký obraz, páčil sa mi ale nie až tak že by som zaň vysolila 35 tisíc.
Konečne to skončilo. S tých súm sa mi motala hlava. Dokopy vydražili okolo päť miliónov. Otec ešte kupil dáky odraz ale bolo mi to jedno. Takéto snobské dokazovanie si že ste nieco viac ako ostatný len preto že máte prachy. Hudba začala opäť hrať. Akurát začala hrať pieseň Kiss me od Eda Sheerana.
,,Smiem prosiť ? Pozrela som na neho, nemala som náladu tancovať. No keď som videla ten jeho pohľad nemohla som odolať. Jeho pohľad bol tak jemný a láskyplný aky som ešte nikdy nevidila. Svoju ruku som vložila do jeho dlane, pod jeho dotykom mi naskočila husia koža. Postavila som sa a venoval mi nádherný úsmev, pozeral mi priamo do očí. Zľahka mi zovrel ruku a pomaly ma viedol na parket. Na parkete nebolo nikoho ale to ma vôbec netrápilo. Vydvyhol ruku a ja som spravila polo oblúk k nemu. Priblížil sa ku mne, svoju pravú ruku položil na môj odhalený chrbát, pri jeho dotyku som sa zachvela. Ľavú ruku som mu priložila na rameno a pozrela mu priamo do očí v ktorých sa práve teraz odohrával celý môj svet. Jeho pohľad bol tak hlboký no zároveň pre mňa tak nečitateľný. Pritiahol si ma blízko k sebe a vykročil v pred. Viedol ma zľahka ako pierko. Jeho oči neopúšťali tie moje a ja som sa nevedela odpútať od jeho pohľadu. Držal ma s takou istotou a zároveň tak nežne a opatrne aby som sa mu nerozpadla v rukách. Jejo ruka na mojom chrbte skĺzla a kúsok nižšie k mojim krížom a mnou prešla vlna horúčavy. Nič iné ako on a jeho pohľad plný lasky som nevnímala ako by sme tu boli len my dvaja. Cítila som len jeho pohľad a dych ktorý mi príjemne narážal do tváre. Vedela som že to čo cítim ja cíti aj on a jediné na čom záleži sme len my dvaja. Vedela som že toto už nieje len súrodenecká láska toto prerástlo v niečo viac. Ani jeden znás tomu nerozumel ale nedokázal tomu viac vzdorovať a teto bol moment kedy sme sa tomu obaja poddali. Rukou ktorou ma držal ma jemne potiahol a spravil so mnou otočku a henď na to som dopadla späť do jeho náručia. Naše tváre boli blízko ale vôbec mi to neprekážalo, ani jednému znás. Silnejšie ma uchopil za pás ale za to stále jemne ma vydvyhol a otočil sa so mnou vo vzduchu. Moje pery sa rozšírili do úsmevu a tie jeho tiež. Pustil ma ale rukou ma stále držal, vracala som sa naspäť namotávajúc sa na jeho ruku až som skončila opreta chrbtom o jeho hruď. A tancovali sme rovnakým štýlom len tým ze ja som bola naopak. Sklonil hlavu k mojemu krku, cítila som ako sa nadychol môjho parfému a zľahka sa obtrel perami o môj krk. Skoro sa mi podlomili kolená. V tom potiahol rukou čím ma donútil spraviť otočku, pritiahol si ma k sebe a ja som prudko ale za to jemne prirazila o jeho hruď. Naše tváre boli od seba len pár milimetrov a ja som mohla cítiť jeho rozhorúčený dych na mojich lícach a jeho telo natisnuté na mojom. Videla som to pokušenie a očakávanie v jeho očiach. Bol to neopísateľný moment tak zvláštný jemný a pritom plný napätia. Urobil so mnou otočku a zaklonil sa so mnou, pri čom mi stále hlboko hľadeľ do očí. Ja som nevedela odrthnuť oči od tých jeho. Mala som pocit ako by to bol spomalený film. Bol tak blízko mňa až som mala chyť ho pobozkať. Začula som zvuk akosi zdiaľky ale nechcela som ho počúvať.
------------
Tadada trochu niečo zaujímave alebo romantické dúfam. 😄🥰❤